LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Učinkovitost socialnih omrežij za pridobivanje novih strank

Socialna omrežja so postala ključno orodje za podjetja, ki želijo povečati prepoznavnost in prodajo.
Socialna omrežja in marketing na socialnih omrežjih omogočata neposreden stik s potencialnimi kupci, gradnjo zaupanja in dolgoročne odnose, kar klasični kanali vse težje zagotavljajo.

Zakaj so socialna omrežja pomembna


Uporabniki vsakodnevno preživijo ure na platformah, kot so Facebook, Instagram, LinkedIn in TikTok.
Prav zato marketing na socialnih omrežjih podjetjem omogoča, da so prisotna tam, kjer so njihove stranke in jim sporočila prilagajajo glede na interese, starost in vedenje.

Doseganje prave ciljne skupine


Ena večjih prednosti, ki jih prinaša marketing na socialnih omrežjih, je natančno ciljanje.
Z analitiko in segmentacijo lahko podjetja nagovorijo uporabnike ob pravem času s pravim sporočilom.

To bistveno poveča možnost interakcije in konverzije.
Seveda je za to potrebno kar nekaj testiranja in prilagajanja tako vsebine, kot tudi iskanja pravega segmenta uporabnikov – persone.

Vloga kakovostne vsebine


Brez kakovostne vsebine ni uspeha. Marketing na socialnih omrežjih zahteva strateški pristop k ustvarjanju objav, videov in zgodb, ki rešujejo težave uporabnikov, izobražujejo ali zabavajo.



Redna in konsistentna komunikacija gradi zvestobo, kar se prej ali slej pozna na povečanem številu konverzij in posledično na vaših prihodkih.

Povezava z drugimi digitalnimi kanali


Za optimalne rezultate mora biti marketing socialnih omrežij del širše digitalne strategije.
Ta vključuje tudi izdelava spletne strani, ki omogoča jasno predstavitev ponudbe in enostavno oddajo povpraševanj.

Sporočila, ki jih zajemajo posamične objave in oglasi, so namreč pogosto prekratka, da bi predstavila celo zgodbo oz. storitev ali izdelek, ki ga ponujate.
Zato je v večini primerov končna točka, kjer dejansko izvedete prodajo, še vedno vaša spletna stran.

Plačljivo oglaševanje


Organski doseg je vse bolj omejen, zato je smiselno vaš doseg povečati in dopolniti s plačljivimi kampanjami.
Marketing socialnih omrežij se odlično dopolnjuje z orodji, kot sta GoogleAds (Google oglaševanje) in MetaAds (Instagram in Facebook oglaševanje), saj skupaj zagotavljajo večjo vidnost in hitrejše rezultate.

Merjenje in optimizacija


Uspešnost aktivnosti je treba redno spremljati.
Marketing socialnih omrežij temelji na podatkih, ki omogočajo sprotno prilagajanje vsebin, proračunov in ciljnih skupin za boljše rezultate.



Primerjavo posamičnih objav ali kampanj lahko vodite in spremljate sami platformi socialnega omrežja.
Za medkanalno primerjavo, pa je smiselna uporaba orodij, ki združujejo vso analitiko na enem mestu – Google Analytics GA4, Hotjar, Matomo,…

Pogoste napake podjetij


Veliko podjetij objavlja brez jasnega cilja.
Za uspešen marketing ni ključno naključno objavljanje, temveč načrtovan proces, ki zahteva strategijo, čas in doslednost.
Tekom celotnega obdobja pa je potrebno veliko testiranja in analiziranja podatkov, ki jih prinese testiranje.

Strateški pristop in načrtovanje


Uspeh na socialnih platformah ni rezultat naključja.
Potrebno je jasno določiti cilje, ton komunikacije, pogostost objav in mnogo več.
Načrtovanje vsebin vnaprej omogoča boljšo preglednost in bolj usklajeno delovanje ekipe.
Ne smemo pa pozabiti niti na prihranek časa, ki si ga lahko nadejamo s tako razdeljenim delom.

Za dolgoročno rast podjetja ali blagovne znamke so socialna omrežja eden najpomembnejših kanalov, saj omogočajo učinkovito pridobivanje novih strank, večjo prepoznavnost in konkurenčno prednost.
Socialna omrežja danes predstavljajo pomemben del v mešanici sodobnega digitalnega nastopa.

Je vodenje socialnih omrežij preveč kompleksno ali pa enostavno nimate ekipe, ki bi skrbela za ta pomemben segment?
Obrnite se na naše strokovnjake z izkušnjami in nas kontaktirajte na 031 779 867 ali na info@lux-media.si in nam zaupajte oblikovanje strategije celotnega socialnega prostora in vodenje socialnih omrežij.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan