LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Obvestilo o zapuščeni košarici za povečanje prodaje

Zmanjšajte število zapuščenih košaric tako, da vse obiskovalce, ki so zapustili košarico, vrnete nazaj v nakupni proces.

Vsaka spletna trgovina, kot tudi spletna stran, največ denarja in truda zapravi za prvi obisk obiskovalca.
Če njegovega obiska ne monetiziramo, je ves trud in denar zaman.
Torej obiskovalec, ki ga spletna trgovina ni konvertirala v kupca, je izgubljeni obiskovalec oziroma potencialni kupec.

Večji kot je odstotek izgubljenih kupcev, manjši si ROI (return-on-investment) oglaševanja, kot tudi dela na vsebini, SEO optimizaciji,…
Izdelava spletne trgovine z bogatejšim naborom funkcionalnostmi zagotovo pomeni bogatejšo investicijo, vendar če znamo to pravilno izkoristiti, lahko povečamo ROI Google oglaševanja, Facebook oglaševanja ter vložkov v ostale prodajne kanale.
 

Avtomatizirano sporočilo o zapuščeni košarici


Med naprednejše funkcionalnosti, ki povečujejo ROI, zagotovo spada sistem za avtomatsko obveščanje o zapuščeni košarici.
Celoten mehanizem enkratno nastavimo in ne prinaša dodatnega dela.
Tekom uporabe je v začetnem obdobju priporočljiva zgolj optimizacija frekvence, vsebine sporočila in seveda zadeve sporočila (naslov maila).

Priporočamo določeno obdobje testiranja in beleženja analitike, zatem sledi sprememba določenih elementov in ponovno testiranje.
Celotno testno obdobje parkrat ponovite in najdete najbolj optimalen pristop za kupce vaše spletne trgovine.

Obvestilo o zapuščeni košarici naslovna vmesna
 

Kako sistem deluje


Verjamem, da vas tehnični detajli ne zanimajo preveč, zato zgolj na kratko o tem, kako deluje procesno.
Obiskovalec doda izdelek v košarico in na košarici vpiše svoj mail naslov.
V tem trenutku CMS sistem shrani posnetek vsebine njegove košarice, doda mail naslov in shrani podatke v bazo.

Če obiskovalec nakup v spletni trgovini zaključi, se ti podatki iz baze izbrišejo.
Če nakupa v spletni trgovini ne zaključi in zapre okno v brskalniku, se v bazi označi, da je košarico zapustil.
In v tem trenutku se znajde v nastavljenem prodajnem lijaku, skozi katerega ga peljete z avtomatiziranimi sporočili o zapuščeni košarici.

Seveda obstaja še vrsta drugih avtomatiziranih funkcionalnosti, ki jih implementiramo strankam, ki jim izdelamo spletno trgovino.
Običajno je nabor funkcionalnosti odvisen od branže v kateri deluje spletna trgovina, specifike kupcev določene spletne trgovine ter seveda finančne zmožnosti naročnika.

Izdelava spletne trgovine v zaprtokodnem CMS sistemu Minitron nam omogoča oblikovanje rešitev po meri, zato vsako funkcionalnost vedno prilagodimo naročniku oziroma jo naredimo striktno za njega in po njegovih željah.

Če vas zanima izdelava spletne trgovine z vrsto naprednih funkcionalnosti, se obrnite na nas in nas pokličite ali nam pišite na mail.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan