GRAFIČNO oblikovanje


Vsak, ki si želi biti dobro predstavljen na trgu in želi biti uspešen, mora imeti dobro izdelano celostno grafično podobo. 
Kaj vse zajema celostna grafična podoba?

LOGOTIP: Vse se začne pri logotipu saj je to "obraz" podjetja. Biti mora privlačen, enostaven, minimalističen ampak še vedno vizualno privlačen, da si ga bodo ljudje zapomnili. Dobro ga je definirati tako da izraža storitve podjetja, kot tudi to, da  obdrži bistvo tudi takrat, ko je predstavljen v drugih barvah. 
SLOGAN: Biti mora kratek, jedrnat in povedati bistvo. Za primerjavo...
»The closest thing to home.« Vam je poznano? Predvidevamo da ne, saj je to slogan, ki ga je McDonald’s uporabljal precej neuspešno in želel preoblikovati kar 10x vse do leta 2003 ko niso lansirali slogana  »I’m loving it«. Za slednjega zagotovo vemo, da je od McDonald’s. Potem je tukaj še  »Just do it« od Nike, »Impossible is Nothing« od Adidas, ...
TIPOGRAFIJA: Pisava je žal velikokrat element, ki je sploh na spletnih straneh spregledana. Žal se ji daje premalo poudarka in ravno zato podjetje izpade neprofesionalno. Tukaj velja izpostaviti vse manjkajoče šumnike, ki jih izbrana pisava ne vsebuje. Pisava mora biti berljiva in jasna saj na takšen način vzbudi zaupanje. Najbolj pogosto uporabljena pisava je Helvetica, med bolj modernimi pa so Open sans, Oswald, Montserrat in Lato.
BARVE: Barve naj se skladajo s storitvami podjetja, naj ne bodo kričeče, razen res samo tisti deli, ki jih želite izpostaviti. Barve so tiste, ki izzovejo čustveni odziv človeka in barva, s katero se predstavljate, naj psihološko dobro vpliva na vašega potencialnega kupca.

Če potrebujete pomoč pri izdelavi vaše celostne grafične podobe podjetja, vam z veseljem pomagamo. Kar pokličite nas na 031 779 867.