Kaj pomeni kratica CGP in zakaj je pomembna za podjetje?

CGP kratica pomeni celostna grafična podoba podjetja oziroma blagovne znamke. Zakaj je celostna grafična podoba tako pomembna za podjetja in zakaj se na tem področju vedno preveč gleda na investiran denar?

Vsak podjetnik pride vsaj 1x na leto do točke, ko se vpraša o svoji celostni grafični podobi. Večina teh samo zamahne z roko in gre dalje češ, saj nam do sedaj ni nič manjkalo, zakaj bi sedaj investirali še v CGP. Če bi se le vsak izmed podjetnikov zavedal, da se odsotnost celostne grafične podobe odraža v izgubljenem potencialnem prihodku.

KAJ JE CGP (celostna grafična podoba)?

Vsak izmed vas pozna blagovno znamko Coca Cola. Samo ob bežnem pogledu na ime znamke ali logotipa, takoj pomislimo na njihov izdelek. Zaradi njihove celostne grafične podobe, deluje njihov nastop in poslovanje zelo profesionalno in zapomeljivo. Tudi publika takšnemu podjetju veliko bolj zaupa. Dobro pripravljena celostna grafična podoba pomeni velik prihranek časa, kot tudi denarja. Z dobro pripravo začetne grafične podobe podjetja, so elementi, ki pridejo v poštev kasneje (prospekti, letaki, spletna stran...) veliko bolj poenostavljeni in je tako proces oblikovanja novih promocijskih materialov bistveno hitrejši in lažji.


celostna grafična podoba vmesna


KAKO SE LOTITI CGP-ja?

Ne glede na to, ali se svojega CGP-ja lotite sami, ali vam ga bo pripravil strokovnjak, je dobro, da imate za čas oblikovanja v glavi svojo strategijo in vizijo. Pri tem si ne pozabite odgovoriti na spodnja vprašanja. Ta vam bodo pomagala pri razmišljanju in ustvarjanju lastnega CGP-ja ali pa bodo koristne informacije za tistega, ki se bo lotil priprave CGP-ja za vas:
  • Kaj želite sporočati svojim strankam?
  • Kakšna je strategija podjetja?
  • Kako želite biti prepoznavni?
  • Kaj želite, da stranke mislijo o vas?
  • Je za vašim podjetjem kakšna posebna zgodba, ki bi jo bilo vredno izpostavit?
  • Kdo je vaša glavna konkurenca in zakaj ste boljši, drugačni od njih?…

KATERI SO ELEMENTI CGP (celostne grafične podobe)? 

  • logotip (v različnih velikostih in barvnih kombinacijah)
  • barvna shema podjetja
  • tipografija
  • spletna stran
  • slogan podjetja
  • vizitka
  • dokumenti (računi, dopisi, navodila, MS predloga, kuverte…)
  • grafični elementi (npr. maskota, prepoznavni liki)
  • marketinški plakati, letaki, zloženke
  • žige-mail podpis
  • reklamni materiali (majice, kape, skodelice, svinčniki, koledarji, bloki…) napisi na vozilih

A bomo sedaj spili kavico?

Izdelamo vam


> Celostno grafično podobo
> Spletne strani
> Spletne trgovine
> Oglaševalsko strategijo
> Oglase

Zadnje reference

imate vprašanje?

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’



celostna grafična podoba slogan