5 načel dobrega logotipa!

Nivo podjetja se pokaže tudi skozi oči vizualnih elementov kot je logotip. Včasih je bilo moderno kompleksno 3D, danes čim bolj enostavno. Zakaj?

Ja, bili so časi ko se je risalo, ustvarjalo 3D logotipe, danes se riše in ustvarja enostavno. To ne pomeni da so sedaj logotipi slabše kakovosti. Ravno nasprotno, prav toliko grafičnega oblikovanja je potrebno, da nastane top izdelek, ki bo predstavljal vaše podjetje. Razlika je samo ta, da so veliko bolj pregledni ter udarni kar pa je bistvo pri vašem kupcu.

1. BITI ENOSTAVEN


To je pot, ki dopušča prepoznavnost in nepozabnost. Izdelava logotipa, ki je unikaten brez elementov ki bi prekrivali pomembne osnovne elemente. Že v 70. letih prejšnjega stoletja so predstavili načelo oblikovanja K.I.S.S. >> Keep It Simple, Stupid, kar je pomembni dejavnik pri grafičnemu oblikovanju tudi danes. Enostavni logotipi so zlahka prepoznavni in imajo dober učinek pri naročniku.

2. NEPOZABLJIV


Če boste upoštevali načelo biti enostaven, ste korak bližje nepozabnosti. Izdelava logotipa, ki si ga ljudje zapomnijo, je ključ do uspeha.

grafično oblikovanje logotipa vmesna

3. TEST ČASA


Poznate logotip Coca Cola? Ah, kaj sploh sprašujemo, seveda ga. No, o tem govorimo. Bo vaš logotip še vedno učinkovit tudi čez 20, 40...let?

Res da je Coca Cola pač Coca Cola in je v ozadju kako uspeti pomembnih tudi precej ostalih drugih stvari, pa vseeno nikakor ne komplicirajte.

4. VSESTRANSKI


Logotip mora biti primeren za različne namene uporabe. Oblikovan mora biti v vektorski obliki, saj se ga tako lahko prilagodi na različne velikosti. Pri izdelavi logotipa je potrebno paziti na barve, kako je s tiskom, če je natisnjen v eni barvi, če je pomanjšan na velikost poštne znamke ali je še vedno berljiv oz. če je natisnjen na velikost jumbo panojev, prav tako pa je potrebno paziti na svetlo in temno ozadje in kakšne barve je pri tem logotip.

Pomemben del grafičnega oblikovanja je priprava za tisk, da se tako izognemo kasnejšim težavam. Logotip je potrebno postaviti v CMYK, RGB in PANTONE barvni sistem.

5. USTREZNOST


Ko se oblikuje logotip je potrebno biti kreativen, da le-ta predstavlja storitve podjetja in da se po domače povedano ne brcne v temo. Ni potrebno da znakovno opredelite dejavnost podjetja, potrebno pa je paziti na pravilne barve kot tudi tipografijo.

Še vedno pa se lahko po nasvet obrnete na nas, vas čakamo z dobro kavico.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan