Kateri kanal spletnega oglaševanja je najbolj primeren za vas?
Ste se lotili spletnega oglaševanja vašega podjetja pa ni rezultatov? Prvo kar se morate vprašati je, kateri spletni oglaševalski kanal je za vas najbolj primeren.
Lahko se maksimalno potrudite, pripravite privlačen oglas, potem pa oglašujete na napačnem mestu oz. kanalu. Rezultati bodo seveda temu primerni. Še tako privlačen plakat za poročne obleke na rock koncertu namreč ne bo prinesel kaj prida strank.
Torej najprej je potrebno poznati spletne oglaševalske kanale, ki so nam na voljo. Na spletu lahko na hitro naštejemo
Google iskalnik, Google prikazno omrežje, Facebook, Instagram, LinkedIn ter kopico manjših iskalnikov ter forumov in portalov, ki so večinoma ozko usmerjeni.
Ker so zgoraj našteti kanali spletnega oglaševanja primerni za različne vsebine, moramo definirati kdo so potencialni uporabniki oz. kupci za storitve ali izdelke, ki jih ponujate. V osnovi bi se vsi z bolj tehnično usmerjenimi vsebinami usmerili na
Google oglaševanje, s populističnimi vsebinami na
Facebook oglaševanje in Instagram ter tisti s poslovnimi in finančnimi vsebinami na
LinkedIn.
Rezultati pa ne govorijo vedno temu v prid. Vse prevečkrat se namreč izkaže ravno obratno. Tehnične vsebine, ki so prisotne na
Googlu oglaševanju in jih pregledujejo moški, pridobijo izhodišče v nakupnem procesu pri boljših polovicah družin, ki morda bolj uporabljajo Facebook.
Za nekatere populistične vsebine se najde na
Facebooku veliko iskalcev ter nič kupcev, ti pa pridejo iz
Googla. Ter tudi vsi uporabniki LinkedIn-a, ki iščejo kader tudi po alternativnih poteh ne najdejo iskanega vedno na LinkedIn-u, ampak ker se kratkočasijo s
Facebook-om slučajno potencialni kader najdejo na socialnem "zabavnem” omrežju.
Hmm, ZMEDENI?
Ni potrebe. V naši hiši lahko strokovnjaki poskrbijo za spletno oglaševanje vašega podjetja z ustreznim analitičnim pristopom in poročili, ki vam prikažejo kam točno gre vaš denar. Izkušnje nas vseh, ki vodimo kampanje za naročnike že leta, so dobra izhodiščna točka, nikakor pa nihče nima kristalne krogle.
Zato je potrebna tudi diverzifikacija k marketinškemu pristopu. Manjši del proračuna mora biti tako vedno namenjen testiranju drugačnih oglasov, drugih kanalov ter drugače oblikovane kampanje, saj nas le razvoj in testiranje pripelje iz 20. v 21. stoletje, o čemer pišejo strokovnjaki vseh področij, ne le marketinga.
Pridete k nam na kavico?