LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Kako sami povečate količino povpraševanj

Sami in brez stroškov lahko veliko postorite, da bo vaša spletna stran bolj obiskana in bo prinesla več povpraševanj. Najbolje je, da za začetek pogledate obstoječe stanje obiska in količine oddanih povpraševanja v statistiki orodja Google Analytics 4.

Google Analytics pregled obiska


Za začetek pogledamo količino obiska spletne strani v pregledovanem obdobju, najbolje da v okviru meseca, da bomo lažje srednjeročno primerjali rezultate.
Obisk lahko segmentiramo glede na vir oziroma kanal, za bolj točno pregledovanje napredka.

Glede na to, da nas zanima količina povpraševanj oddanih na spletni strani, moramo slediti tudi tej metriki, ki nas v končni fazi zanima še bolj kot pa sama količina obiska.

Povpraševanja iz spletne strani vmesna_1

Kako povečati količino obiska


Glede na prikaz kanalov obiska, ki je prikazan na zgornji sliki, lahko za vsak kanal na kratko opišemo kako povečati obisk.

Direct – prikazuje neposredni obisk spletne strani. To so uporabniki, ki so vpisali naslov vaše spletne strani neposredno v brskalnik. Ker gre za običajno najmanj zastopan kanal obiska, predlagam da na tem kanalu ne zapravljate preveč vašega dragocenega časa.

Organic Social – gre za obisk iz socialnih medijev, na primer LinkedIn, Facebook, Instagram,… Za povečanje obiska iz socialnih medijev moramo biti na teh platformah bolj aktivni. Torej več objav in bolj zanimive objave.

Objavljajte nove izdelke ali storitve, članke, ki jih pišete na za svoj blog, zanimivosti v vaši branži, dogodke v vašem podjetju, občasno pa lahko objavite tudi kakšno sproščeno ali zabavno vsebino.
Čim več te vsebine naj seveda vsebuje povezavo na vašo spletno stran. Vse socialne platforme pa omogočajo tudi plačljive oglase (npr. Facebook oglaševanje), preko katerih se lahko reklamirate.

Organic Search – je obisk iz naravnih zadetkov v spletnem brskalniku, ki jih sprožijo ključne besede. Ker gre za ključne besede, ki jih uporabljate na vaši spletni strani, gre načeloma za obisk visoke vrednosti.

Zato je smiselno razmisliti o On-site in Off-site SEO optimizaciji, ki vam bo prinesla več obiska. Več o SEO optimizaciji in kako si zagotoviti več organskega obiska, si preberite v povezavah v prejšnji povedi.

Povpraševanja iz spletne strani vmesna_2

Paid search – prikazuje obisk iz GoogleAds iskalnega omrežja, ki je plačljivo Google oglaševanje, za katerega morate postaviti kampanjo. Več ključnih besed, kot jih bo pokrivala vaša kampanja, večji bo obisk vaše spletne strani.

Display network – prikazuje obisk iz GoogleAds prikaznega omrežja, ki je prav tako plačljivo oglaševanje, za katerega morate postaviti kampanjo. Več oglasov s privlačno vsebino kot boste ustvarili, večji bo obisk iz tega kanala.

Kako doseči večji odstotek konverzij


Konverzijo v tem primeru imenujemo povpraševanje, lahko pa konverzija predstavlja katerikoli cilj, ki ga označite v npr. Google Analyticsu – nakup, klic, prijava na dogodek,…Kar želimo doseči je, da čim večji odstotek obiskovalcev spletne strani izvede konverzijo – odda povpraševanje. Začnemo tako, da pogledamo na kateri podstrani se trenutno odda največ povpraševanj.

Na tej najboljši podstrani najprej pogledamo, če vsebuje kaj balastne oz. odvečne vsebine, ki za obiskovalca ni zanimiva in jo odstranimo ali zamenjamo z morebitno bolj zanimivo.Zatem čez celotno vsebino poiščemo stvari, ki jih je vredno poudariti in jih označimo z odebeljeno pisavo ali pa jo prikažemo v bolj vidnih alinejah.

Pri premikanju (scrollanju) čez spletno stran se ustavimo na vsakem ekranu in preverimo če se povsod nahaja CTA gumb (call to action gumb, ki je v tem primeru »Oddaj povpraševanje«, ki nas odpelje do obrazca za oddajo povpraševanja nižje na strani).

Če je spletna stran dolga približno 5 prikazov ekrana, je lahko zadnji ekran noga, predzadnji pa obrazec. V tem primeru je idealno umestiti 3 gumbe »Oddaj povpraševanje«, ki uporabnika odpeljejo nižje na spletno stran do obrazca za povpraševanje.

Ta dodelava je mogoče najbolj zahtevna, zato je dobro, če si smiselno postavitev gumbov zamislite že v fazi izdelave spletne strani. Če potrebujete dodelavo, bo morda potrebnega nekaj programerskega znanja.

Povpraševanja iz spletne strani vmesna_3

Obrazec za povpraševanje naj zahteva najmanjšo možno količino podatkov, ki jo dejansko od obiskovalca spletne strani potrebujete. Več kot je nepotrebnih podatkov, manjša možnost je, da si bo uporabnik vzel čas za oddajo povpraševanja.

Sočasno je smiselno, da uporabnikom ponujate tudi druge možnosti oddaje povpraševanj preko kontaktne telefonske številke in kontaktnega maila. Zato naj bosta tudi ta dva kontakta navedena še kje drugje kot zgolj globoko spodaj v nogi spletne strani.

Ko ste enkrat uspešno prilagodili eno podstran, je čas, da postopek ponovite tudi na ostalih podstraneh, ki jih obiskovalci dovolj pogosto obiščejo.

Izdelava spletne strani, ki ustvari dovolj povpraševanj je bolj kompleksen postopek kot zgolj zlaganje lepih elementov v enoten prikaz. Zagotovo pa je tudi, da je optimizacija konverzij kontinuiran postopek, ki ga vedno lahko izboljšate.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan