LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Kako lahko sami povečate obisk v spletni trgovini

Izdelava spletne trgovine je zgolj prvi korak, vse kar sledi, pa ni nikakor podobno ležanju na kavču, kar verjetno že veste. Brez da se v tem delu spuščamo v razmerje obiskovalec/kupec, vložka v oglaševanje (return-on-investment oz. ROI in sorodnih podatkov, se omejimo zgolj na število obiskovalcev. Najprej zagotovo rabimo dovolj obiskovalcev/podatkov, da ločimo zrno od plevela.

Kako zgenerirati dovolj obiska? Tako da streljamo z vsemi topovi, brez ozira na kakovost obiskovalcev - vsaj v prvem časovnem obdobju.

KANALI OBISKA


Social obisk – bodite kar se da aktivni na socialnih omrežjih, od Facebooka, Twitterja, Instagrama, do LinkedIna in vse vmes.

Referral obisk – Je ves obisk iz drugih spletnih strani, ki niso socialno omrežje. Postavite si blog na odprti platformi, ali pa sodeluje pri soustvarjanju drugega bloga. Komentirajte na različnih spletnih mestih in objavljajte recenzije izdelkov, ki jih prodajate v vaši spletni trgovini.

On-site SEO optimizacija spletne trgovine – Z različnimi on-line orodji preverite kako optimizirana je vaša spletna stran (Google search: SEO score, SEO checker, SEO analyzer,…) in jo poskusite čimbolj optimizirati.

Off-site SEO optimizacija spletne trgovine – Tako kot On-site, tudi Off-site SEO optimiziranost lahko preverite z on-line orodji. Redno vzdržujte in nadgrajujte Off-site SEO optimizacijo in si tako pridobite več referral obiska in večjo avtoriteto pri spletnih iskalnikih.

Forumi – Posebej poudarjen vir referral obiska. Sodelujte na forumih, ki obdelujejo sorodno tematiko in pridobite čim več povezav na vašo spleto trgovino in s tem več obiska in SEO optimiziranosti.

On-line skupine in združenja – Npr. Facebook skupine, v katerih sodelujete ali celo ustvarite svojo. Osnova takih skupin je win-win razmerje članov, kar ustvarimo z uporabno vsebino, popusti in nasveti, ki jih delite ostalim članom skupine.

E-Mail marketing – Počasi a vztrajno si polnite mailing bazo in pošiljajte uporabnikom nasvete ali nakupna priporočila, ali jih enostavno opomnite, da še obstajate.

Google Adwords oglaševanje in Facebook oglaševanje – Kljub omembi, da najprej ni pomembna kakovost obiskovalcev, tukaj ta nasvet delno prezrite, saj gre za plačljiv kanal, ki vas lahko stane precej denarja. Prve kampanje naj bodo široko zastavljene, z manjšim budgetom, sčasoma jih omejujte na ožjo publiko z bolj specifičnimi parametri in povečujte budget.

Kako povečati obisk spletne trgovine vmesna

Nagradne igre – Sicer že precej nasičeno področje, ki praviloma ustvarja najnižjo kakovost obiska, a nikakor ga ni za zanemariti, če skrbimo za omejen vložek v ta kanal. Previdnost velja pri reklamiranju nagradnih iger, nikakor seveda ne pošiljajte maila, z reklamo za nagradno igro, velikim poslovnim partnerjem, ker izpade precej neprofesionalno.

Članki v medijih – Posebej poudarjen vir referral obiska. Članki v tiskanih medijih praviloma ustvarjajo pretežno blagovno znamko, on-line članki pa blagovno znamko in sočasno generirajo obisk. Zakup medijskega prostora zna biti pregrešno drag, zato se ga večinoma poslužujejo spletne trgovine, ki so del večjega projekta in ne one-man bandi.

Google My Bussiness (GMB) profil – Poleg ostalih Google-ovih računov si ustvarite tudi GMB in odlagajte na svoj profil vsebino ter ponudbo. Obenem je GMB profil zelo uporaben neposredno za vaše stranke, saj ga lahko opremite z vsemi relevantnimi podatki o odpiralnem času, lokaciji z neposredno povezavo na zemljevid,…

Večino, če že ne vse aktivnosti različnih kanalov lahko izvajate sami. Če pa potrebujete pomoč pri povečanju obiska v vaši spletni trgovini, smo tu vedno mi. Sploh za Google Adwords oglaševanje in Facebook oglaševanje je pri večini podjetij smiselno najeti agencijo kot smo mi, saj lahko neustrezno vodene kampanje porabijo znatno količino resursov za premalo rezultatov. Sočasno uspešno vodenje kampanj zahteva kar nekaj časa, saj je le-te potrebno ves čas meriti, analizirati in jih prilagajati.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan