LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Kaj je Google My Business in zakaj ga potrebujem?

Zakaj nebi ustvarili Google My Business (GMB) profila, če lahko s popolnoma brezplačnim orodjem prodate več in dosežete več potencialnih strank?

Morda si mislite, da GMB profila ne potrebujete, če imate že spletno stran. Vendar obstaja kar cela vrsta koristi, ki ih lahko pričakujete od Google My Business profila.


Kaj je Google My business vmesna

ZAKAJ GOOGLE MY BUSINESS PROFIL?


Prikaz na Zemljevidih (Google Maps). Če nekdo išče vaše podjetje, lahko z enim klikom na telefonu odpre navigacijo, ki ga že pelje proti vaši lokaciji. Če oseba išče tip storitve, npr. »restavracije obala«, se mu ali na vrhu strani iskanja ali na zemljevidu odpre seznam, na katerem ste lahko tudi vi. In ponovno z enim klikom se že aktivira Google Maps navigacija.

Kaj je Google My business vmesna 2

Vaši kontaktni podatki. Google My Business profil na enem mestu pokaže vrsto vaših podatkov, ki so za stranke uporabni. Od delovnega časa, telefonske številke, lokacije na zemljevidu in tudi povezavo do spletnega obrazca za dogovor termina sestanka.

Profesionalen izgled. Če ste se kdaj vprašali zakaj za iskanje nekaterih podjetij dobite rezultat s tako profesionalnim izgledom, opremljenim z vsemi kontakti, slikami, akcijami, obvestili – je že čas, da si enako umislite tudi vi in si ustvarite Google My Business profil.

Lokalna SEO izpostavljenost. Google My Business profil je absolutno nujen za vsa lokalno usmerjena podjetja. Vsi, ki iščejo neposredno storitev/izdelek, ki ga ponujate (cvetličarna, servis kosilnic, prodaja športne opreme,…) običajno iščejo ponudnika v bližini svoje lokacije.
Po podatkih Google-ovih statistik imajo podjetja z dobrim GMB profilom kar 80% večjo možnost pridobitve stranke.

Razbremenitev zaposlenih. Če potencialne stranke na enem mestu dobijo vse vaše kontaktne podatke, lahko odmislite vso komunikacijo o tem kje se nahajate, kdaj imate odprto, kako se lahko naročijo na pregled,…saj za vse to poskrbi že Google My Business profil.

Zgoraj navedenih koristi je kar nekaj, zagotovo pa to niso vse, saj obstajajo dodatne funkcionalnosti glede na tip podjetja, ki ga vpišete in s tem vam GMB ponudi še kakšno dodatno korist.

KAKO UPORABLJATI GOOGLE MY BUSINESS PROFIL


Tudi če si GMB profila še niste ustvarili, še ne pomeni, da ne obstaja. Google, ki s svojimi pajki indeksira splet, lahko podatke o vas, ki jih najde kjerkoli, vpiše v Google My Business, še predno sami ustvarite profil. Prav tako lahko uporabniki spleta vpisujejo na primer vaše kontaktne podatke, urejajo urnik, dodeljujejo ocene in podobno.

Kaj je Google My business vmesna 3

In dokler sami ne ustvarite svojega profila GMB so lahko ti podatki tudi napačni ali neažurni. Kako to izgleda? Med ustvarjanjem Google My Business profila vas bo morda Google vprašal če je že vpisano podjetje na vašem naslovu z enakim imenom podjetja vaše.

DOBRE PRAKSE UREJANJA


V prvi vrsti zagotovo lahko izpostavimo točnost in ažurnost vpisanih podatkov. Takoj zatem je treba poudariti, da je Google My Business profil toliko bolj uporaben, kolikor bolj ga uporabljate:

  • Vnesite vse poslovne podatke
  • Vse kontaktne podatke
  • Naložite čim več relevantnih in lepih fotografij
  • Objavite v profilu čim več vaših izdelkov/storitev
  • Članke, ki jih pišete na blogu, jih odložite tudi v Google My Business profil
  • Akcije na spletni strani oz. spletni trgovini objavite tudi na GMB
  • Pridobivajte mnenja in komentirajte mnenja

Nikakor ne smemo zanemariti vidika SEO optimizacije. Vpisovanje podatkov mora zgledati enako kot vsebinska SEO optimizacija spletnih strani – bodite pozorni za ključne besede ter pogostost uporabe ključnih besed, kot pri izdelavi spletne strani.

TOREJ, ALI LAHKO PRODAMO VEČ Z GOOGLE MY BUSINESS PROFILOM?


Zagotovo vam večja izpostavljenost ter lažja komunikacija s strankami prinese bolj zadovoljne stranke in več strank. V primeru podjetja, ki ima spletno stran ali spletno trgovino lahko računamo tudi na nekaj točk pri off-site spletni optimizaciji. In še bi lahko naštevali.
Zagotovo lahko rečemo, da je Google My Business profil zelo uporabno in močno orodje, od katerega pa zagotovo nimate nobene koristi, če ga ne uporabljate.

Za aktivacijo GMB profila in osnovno ureditev kontaktov, opisov, fotografij ter za dodajanje parih izdelkov ali storitev ne boste porabili več kot 2 uri. Kolikokrat žrtvujete 2 uri svojega časa za nekaj, kar vam na koncu ne prinese nobene koristi?
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan