Zakaj ima Facebook tako pomembno vlogo pri nakupnem procesu?

Si lahko mislite, da ima Facebook tako pomembno vlogo v nakupnem procesu uporabnika? Ja, res je, tokrat bomo razložili v katerem primeru Facebook oglaševanje pije vodo.

Kateri kanal izbrati za promocijo vašega izdelka, da boste dosegli največji učinek? Možnosti spletnega oglaševanja je veliko, razumljivo je, da si želite izbrati najbolj optimalnega. Seveda je kanal spletnega oglaševanja odvisen od tega, v kateri fazi nakupnega procesa se uporabnik nahaja. Uporabnik morda sploh ne ve, da izdelek obstaja? Ali pa ga pozna, pa ga primerja z ostalo konkurenco, morda pa se je kupec že odločil za nakup, vprašanje je samo še kdaj in kje bo opravil nakup.

Ključnega pomena ni samo odločitev, kje bo naročnik oglaševal, ampak tudi pravilno upravljanje medija, kjer se bo oglas pojavljal. Zato je pomembna analiza, izkušnje ter praksa, saj le tako lahko izvajalec naročniku dobro pripravi strategijo spletnega oglaševanja.

FACEBOOK OGLAŠEVANJE - odličen kanal za ''push'' 

Kaj pomeni push oz. poriniti?

Zakaj je pomembno ''poriniti'' oglas? Uporabniki v tem primeru izdelkov ali storitev še ne poznajo. Facebook oglaševanje je odličen kanal, da podjetje sploh vzbudi zanimanje za svoje izdelke oziroma storitve, ki uporabnikom še niso poznani. Push oglaševanje namreč z vizualnimi elementi targetira na ciljno skupino in ne na iskalce specifičnega izdelka/storitve, kot to na primer počnemo z Google oglaševanjem na iskalnem omrežju.

Vsako podjetje mora pri uporabniku doseči zanimanje in odgovor. Zato je Facebook oglaševanje v tem primeru precej logična izbira.
Samo v Sloveniji je že skoraj 1.000.000 uporabnikov tega socialnega omrežja in glede na doseg uporabnikov ter glede na vložek v promocijo je Facebook oglaševanje pravi naslov.




Prednosti
Facebook oglaševanja

Natančno ciljanje
Pomembna prednost Facebook oglaševanja je možnost izredno natančnega ciljanja publike glede na starost, spol, status, poklic, lokacijo, izobrazbo, vedenje, lastnosti, navade, interese, zanimanja,…, kar omogoča popolno oblikovno in stilno prilagajanje načina komuniciranja naše vsebine glede na karakteristike potencialnega kupca.
 
Slike in video
Facebook oglaševanje je odličen kanal za vzbujanje zanimanja in zavedanja predvsem zato, ker lahko večinoma komuniciramo s sliko. Slika je tista, ki pritegne več pozornost. Tovrstna promocija je zelo zanimiva za nove izdelke. Kljub vsemu je potrebno testiranje, ki pokaže ali je Facebook oglaševanje res vedno najprimernejši medij za promocijo specifičnega izdelka.
 
Analitika in statistika ter vedenje kupcev
S pomočjo analitičnih orodij (npr. Google Analytics) lahko natančno spremljamo učinke Facebook oglaševanja in vsake druge promocije, ter kakšen je njihov prispevek k skupnemu rezultatu našega spletnega oglaševanja.

Pri tem je potrebno upoštevati vlogo posameznega spletnega kanala, v našem primeru Facebook oglaševanje. V začetni fazi so zato pomembne metrike kot: število klikov na oglas in preusmeritev na našo spletno stran, kvaliteta obiska na strani (čas na strani in kliki na interne povezave), cena na klik, frekvenca prikazovanja sporočil, pomožne konverzije in šele nato direktna prodaja. Verjetno se sedaj sprašujete, zakaj je direktna prodaja na zadnjem mestu?
 
Vmesna optimizacija kreativ in remarketing
Ciljanje, analitika in stik s kupcem vam omogočajo, da sproti zbirate podatke o uspešnosti vašega Facebook oglaševanja. Odvisno od zbranih podatkov, način komuniciranja sproti prilagajate.

Prilagodite ceno, popestrite ponudbo, dodate opise, poglede,….in z remarketingom poskušate spodbuditi potencialne kupce, ki so že obiskali vašo spletno stran, vendar so v določeni fazi stran zapustili, brez da bi dokončali nakup ali dosegli drug pomemben cilj.

Z remarketingom imamo še eno možnost in skušamo vrniti potencialnega kupca, ki izpolnjuje določene parametre, da zaključi nakup. Saj veste, ponudbe je ogromno in vaši kupci jo imajo na dosegu nekaj klikov.
 
Interakcija s kupci in potencialnimi kupci
Možnosti všečkanja, deljenja in komentiranja objave vam povrhu vseh podatkov priskrbijo še takojšnjo povratno informacijo o tem, kakšen vtis smo naredili na svojo publiko, na kar se lahko takoj odzovemo z direktno komunikacijo preko komentarjev. Pri tem ne čakajte, da stik vzpostavi vaša publika, začnite sami! Bodite komunikativni!

Stik s kupci, ki ga omogoča Facebook je odlična priložnost, da si gradite svojo publiko. Na tak način vam bo vaša ciljna publika vedno na razpolago, da jim vedno znova preko FB oglaševanja ponudite svoj najnovejši izdelek in jih popeljete v prvo fazo – zavedanja in vzbujanja zanimanja za novosti v vašem prodajnem programu.

Biti zanimiv je bistvo uspeha. Kako vzbuditi zanimanje? Pravi kanal spletnega oglaševanja, slike, dobra spletna strategija... Počasi se daleč pride, vsekakor pa vam pri tem lahko pomagamo.

Pokličite za pogovor ob dobri kavici.


A bomo sedaj spili kavico?

Izdelamo vam


> Celostno grafično podobo
> Spletne strani
> Spletne trgovine
> Oglaševalsko strategijo
> Oglase

Zadnje reference

imate vprašanje?

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’



spletno oglaševanje slogan