Kako do VEČ povpraševanja na spletu?
Večina posla se seli na splet, zato je potrebno, da si tudi vi zagotovite čim več povpraševanja na svoji spletni strani, da vas konkurenca ne povozi. Pa veste kako?
Res je, ne samo povpraševanje po izdelkih, tudi povpraševanje po storitvah je vedno manj prisotno v ne-spletnih medijih. Razlog je v lažjem, bolj ciljanem iskanju spletnega oglaševanja, kar lahko izkoristite z bolj ciljano ponudbo vaših storitev na spletnem oglaševanju. Včasih smo se vsi zanašali na oglase v tiskanih medijih, na plakatih in ostalih medijih in upali da bo čim več ljudi videlo naš oglas.
Potencialnih kupcev je bilo med vsemi, ki bi lahko videlo naš oglas procentualno zanemarljivo malo – vendar še vedno dovolj. V današnji poplavi oglasov ob cesti, ter poplavi revij, časopisov in radiev, pa je vsak oglas le še kaplja v morje.
Torej ciljano iskanje.
Spodnja slika prikazuje odstotek svetovne populacije, ki uporablja spletne iskalnike, iz katere je razvidno, da je medij v vzponu, prav tako pa tudi projekcija za v prihodnje.
Prav vsak uporabnik iskalnika, je storitve in izdelke ali informacije pridobil preko ciljanega iskanja z vpisom želenih ključnih besed. Torej nič naključnih informacij in oglasov zgolj ciljano iskanje.
SPLETNI ISKALNIK GOOGLE
V letu 2017 je imel spletni skalnik
Google kar 74,54% delež, kar pomeni, da se je najbolj smiselno osredotočiti na ta kanal. Do čim več povpraševanja za vaše storitve, boste prišli s kar se da najboljšimi pozicijami na iskalniku Google.
En način je SEO optimizacija spletnih strani, drugi način pa oglaševanje z
Google oglaševanjem na platformi Adwords. O tem smo že pisali v članku
"Kako do PRVIH pozicij na iskalniku Google”. Kar bi danes radi poudarili je res ciljanje potencialnih kupcev tako, da vam prikažemo par primerov kako ciljanje deluje.
PRIMERI ISKANJ ZA GOOGLE OGLAŠEVANJE
Vzemimo primer spletnega oglaševanja montaže toplotne črpalke s ključno besedo "toplotna črpalka”. Uporabniku se bo prikazal oglas, če bo vpisal v spletni iskalnik Google besedi "toplotna črpalka”.
Predpostavljamo, da je podjetje iz Ljubljane in ne opravlja storitev v Murski Soboti.
V primeru
Google oglaševanja lahko dodamo negativno ključno besedo "Murska Sobota” in vsak, ki bo vpisal v iskalnik npr. "Montaža toplotne črpalke Murska Sobota”, se mu oglas ne bo prikazal. Enako se lahko doda tudi npr. določena blagovna znamka toplotne črpalke in podobno.
Veliko ljudi išče najcenejšo storitev, čistilni servis s 30 letno tradicijo pa ne želi poslovati s takšnimi strankami, ki v iskalnik Google dodajo končnico najcenejši. Na seznam negativnih ključnih besed Google oglasa se doda besedo "najcenejši" in ko uporabnik vpiše v iskalnik "najcenejši čistilni servis” ali pa "poceni čistilni servis", se njegov oglas ne bo prikazal zaradi dodane negativne ključne besede.
Ker vsi cenimo prosti čas, se je vulkanizer, ki oglašuje na iskalniku Google odločil, da se njegovi oglasi ne prikazujejo po 17:00 uri, saj se takrat njegova vulkanizerska delavnica zapre. Na ta način je med drugim privarčeval kar nekaj denarja, saj nima smisla, da plačuje Google oglaševanje izven delovnega časa, saj bo stranka s klicem na njegov telefon v pisarni naletela le na zvonjenje telefona v prazno.
Zgoraj je opisanih le nekaj primerov, kako smo našim strankam uredili
Google oglaševanje, da so bile oglaševalske kampanje čimbolj ciljno usmerjene in stroškovno učinkovite. Pridobivanje povpraševanj na spletu je daleč najbolj stroškovno učinkovito, če je Google oglaševanje ter vse ostale kampanje pripravljene profesionalno. V nasprotnem primeru gre le še za eno oglaševalsko naložbo, ki je kaplja v morju.
Vas zanima še več?