Kaj je iskalni marketing?
Hmmm, čisto preprosto, to bi pa ja vsi morali vedeti.... No, pa temu ni tako. Če imate
spletno stran, pa le-ta ne dosega svojega namena ali pa bi radi zgolj povečali obisk na svoji spletni strani, potem obvezno berite dalje.
Iskalni marketing, kot nam že sama fraza pove, pomeni da se nekaj išče. Torej potencialni kupec nekaj išče in prav mogoče naleti na vaš izdelek ali storitev. Vendar kako? Pomembno je, da kupcu vaš izdelek ponudite. Kje ponuditi vaš izdelek? Na spletnih iskalnikih, preko katerih potencialni kupci poizvedujejo. Vi pa ste tisti, ki bo izdelek servirali kupcu pred očmi.
Torej, če ste podjetje, ki se ukvarja z vodovodnimi inštalacijami, boste imeli podstran oz. pristajalno stran, ki bo opisovala storitve povezane z vodovodnimi inštalacijami. Če in ko se boste odločili za Google oglaševanje, boste iz kategorije vodovodnih inštalacij oglaševali ključne besede, ki so čim bolj relevantne glede na vašo pristajalno stran in glede na povpraševanje vašega potencialnega kupca oz. uporabnika.
SEO Optimizacija spletnih strani predstavlja popolnoma enako zgodbo, saj so ključne besede, za katere se izvaja optimizacija enake ključnim besedam, na katere ciljamo pri Google oglaševanju - besede, ki jih uporabniki vpišejo v iskalnik, da bi našli vaš izdelek.
Torej, v tem primeru bi bile primerne sledeče ključne besede:
> Vodovodne inštalacije Ljubljana (omejimo lokacijsko, glede nato, da delujete samo na območju Ljubljane ter izključite vse tiste, ki bi vas iskali zunaj tega območja)
> vodovodne inštalacije cenik (ta pride v poštev, če imate na strani omenjene tudi cene)
> dežurni vodovodar Ljubljana
> napeljava vodovodne inštalacije
....
To je samo del zgodbe, kako se lotiti celotnega iskalnega marketinga.
Obiskovalci, ki pridejo na vašo spletno stran iz spletnih iskalnikov, naj si bo preko organskega rezultata ali
Google oglaševanja, so vaše izdelke in storitve sami poiskali, zato predstavljajo najbolj resne stranke oziroma kupce na spletu. Več plačanih in neplačanih povezav, kot imate na prvi strani iskalnika za vpisano poizvedbo, večji odstotek klikov na spletno stran boste prejeli.
Google oglaševanje prikazuje oglase na vrhu in dnu strani iskalnika. V povprečju oglasi prejmejo med 20% in 30% vseh klikov, od tega skoraj polovico, prvi oglas (v povprečju). Neplačani, organski rezultati pa prejmejo preostalih 70%. Le dobrih 5 % uporabnikov spleta si ogleda rezultate tudi na drugi strani iskalnikov, zato se enostavno morate pojaviti na prvi strani!
Dober tekstovni oglas lahko prinese več klikov, kot jih prinese drugo uvrščeni organski zadetek med neplačanimi rezultati.
SEO OPTIMIZACIJA ali GOOGLE OGLAŠEVANJE?
Čeprav se pri iskanju zadetkov v spletnih iskalnikih plačljivi oglasi
Google oglaševanja in organski rezultati iskanja pojavijo na isti strani, je med njimi pomembna razlika. Oglasi na iskalniku Google in ostalih iskalnikih se navadno pojavijo že na samem vrhu strani in so označeni, tako da so bolj izstopajoči, kot organski rezultati.
Vsakokrat, ko uporabnik klikne na tak oglas, lastniki spletne strani plačajo za ˝njegov klik˝. Najbolj poznana in razširjena oblika takega oglaševanja je
Google oglaševanje (AdWords) v svojem iskalniku. Izvajamo in poznamo pa še Bing, Yahoo, Najdi.si oglaševanje itd. Taka vrsta spletnega marketinga je najhitrejša pot do novih poslov in strank na internetu.
Najbrž se že sprašujete katera rešitev je bolj primerna za vas – SEO optimizacija spletne strani, ali Google oglaševanje na klik. Čeprav sta rešitvi na videz podobni in obe pripomoreta k učinkovitejši prodaji, zaradi povečane vidnosti v spletnih iskalnikih, je odgovor kompleksnejši in odvisen od tega kakšni so vaši poslovni in prodajni cilji oziroma cilji posamezne kampanje.
SEO – optimizacija spletnih strani je proces, ki je počasnejši, obsežnejši in ima dolgotrajnejše učinke ter v povprečju višje donose (višji ROI), medtem ko z
Google oglaševanjem na klik dosežemo hitre rezultate ob fiksnih stroških. Oglasi se tako prikazujejo zgolj dokler smo za njih pripravljeni plačevati.
Organski rezultati spletnega marketinga pa ohranijo svoje mesto dolgoročneje, vse dokler jih kdo od konkurentov ne prehiti. Če ne zaspite na lovorikah optimizacije spletnih strani, se to zgodi poredko, ko se enkrat znajdete v zgornji polovici prve strani rezultatov.
Torej, ne prepuščajte se in ne zamahnite z roko češ, saj bo, ker ne bo. Če že imate spletno stran, naj bo le ta živa, da se na njej ves čas nekaj dogaja. Samo tako boste imeli efekt. Ne verjamete? Pokličite nas, pa vas prepričamo ob tem, ko skupaj spijemo kavico.