Se preveč časa ukvarjate z ERP programom za vodenje podjetja
Je že pregled odprtih terjatev, nekaj pri čemer se zgubite? Kaj pa pregled prihodkov v preteklem mesecu?
Ne, ne govorimo o poglobljenih analizah, niti o delu vaše računovodkinje.
Vse se začne pri
enostavnem pregledu o plačanih fakturah, sprejetih ponudbah in ostalih podatkih, ki vam poenostavijo poslovanje in omogočajo, da se več časa ukvarjate s svojim dejanskim delom, kot pa s pomanjkljivosti ERP sistema za vodenje podjetja.
Uvoz XML iz banke
Program za vodenje podjetja Minitron omogoča, da nakazila na vaš račun avtomatsko spremenijo status fakture z
uvozom XML datoteke iz vaše banke.
Vse fakture, ki so plačane spremenijo barvo v tabelaričnem pregledu in spremenijo status in tako veste katere izdane fakture so zaprte in katere ne.
Z enim klikom lahko na ekran prikažete vse plačane ali neplačane fakture, fakture izdane v določenem obdobju, določenim kupcem in mnogo več.
ERP Minitron omogoča filtracijo po vseh podatkih v tabelaričnem pogledu.
Minitron ERP lahko enako prikazuje ostale dokumente, kot na primer ponudbe.
Vse sprejete ponudbe lahko označujete kot sprejete in kasneje iz poslovnega vidika ugotavljate kaj je skupnega ponudbam, ki niso bile sprejete.
Prenosi med dokumenti
Zagotovo je
najbolj uporabljena funkcionalnost programa za vodenje podjetja prenašanje podatkov med dokumenti.
Enostavno si ne morete privoščiti, da bi potrebovali več kot nekaj sekund, da iz naročila ali ponudbe izpišete dobavnico ali fakturo.
To velja še posebej za vse tiste, ki še vedno uporabljajo Excel ali podobne programe za svoje dokumente.
V ERP Minitronu lahko delamo prenose med vsemi dokumenti, ki jih določena stranka uporablja. Torej če stranka pri svojem delu uporablja zgolj ponudbe in fakture, ji ni potrebno v vmesnem koraku narediti prenosa na dobavnico.
Povezava s fizično ali spletno trgovino ter izvajanje storitev
ERP Minitron
že vsebuje vse povezave za fizično, kot tudi spletno trgovino.
Vsi izdani računi iz Minitrona so davčno potrjeni, če želite pa uporabiti mobilno davčno blagajno, uporabimo
davčno blagajno HubTie POS.
S tem pokrijemo tako mini prodajalne kot tudi večje trgovske verige, ter seveda tudi celoten sektor storitvenih obratov – restavracije, saloni, terenski monterji,…
Znotraj ERP sistema smo razvili tudi
CMS (content management system) za
upravljanje spletnih strani in spletnih trgovin.
Izdelava spletne trgovine z nami je zato še bolj enostavna, saj ni potrebe po integraciji različnih sistemov ter plačevanja vseh različnih povezav.
Neposredno iz naročila kreirate fakturo in vse odpremne dokumente
znotraj enega sistema. Seveda omogoča tudi prevzem in vodenje zaloge, kreiranje in vodenje normativov in veliko več.
Če vas zanima
ERP sistem za vodenje podjetja ter kako čim manj časa porabiti za dobavnice, prevzemnice, ponudbe, skladiščno poslovanje, proizvodne procese ter ostalo poslovanje v podjetju ter delo s papirji
nas pokličite ali nam pišite, naši strokovnjaki pa vam bodo z veseljem svetovali. Več o ERP sistemu Minitron pa si lahko preberete
tukaj.