LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

MINI paket - startup paket

Paket vsebuje:

  • neomejena izdaja računov,
  • neomejena izdaja predračunov
  • davčna blagajna,
  • neomjeni prejeti računi,
  • samostojno dodajanje zaposlenih/študentov
  • neomejeno dodajanje artiklov
  • samostojno določanje davčne stopnje (0%,22%, ...),
  • blagajniški dnevnik
  • brezplačna podpora v času delovnega časa podjetja preko telefona ali e-maila,
  • do 2 uporabniška računa za dostop do sistema.
17,90 €
Oddaj povpraševanje

MIDI paket

Primeren za srednja podjetja.

Paket poleg funkcij MINI vsebuje:

  • izdajo dobavnic
  • avtomatski vnos prevzemnic
  • poročilo po RVC
  • poročilo po artiklih
  • poročilo po prodaji zaposlenih
  • davčna blagajna HubTie POS 1 terminal
  • vodenje zaloge
  • inventura
  • avtomatski izvozi za računovodje (Vasco, MiniMax... )
  • pošiljanje preko e-pošte računov
  • do 4 uporabniških računov za dostop do sistema.
    29,90 €
    Oddaj povpraševanje

    MAXI paket

    Primeren za vsa podjetja s srednje velikim obsegom poslovanja.

    Paket poleg funkcij MIdI vsebuje:

    • prodaja normativnih artiklov (sestavnice na podlagi nastavitev v sistemu),
    • potni nalogi,
    • interna blagajna,
    • dobropisi,
    • do 7 uporabniških računov.
    52,90 €
    Oddaj povpraševanje

    Po naročilu

    Primeren za večja podjetja.

    Paket vsebuje:

    • Module po izbiri, za konfiguracijo sistema pošljite povpraševanje.
    Po ponudbi
    Oddaj povpraševanje

    UREJANJE VAŠEGA SPLETNEGA MESTA

    HubTie CMS (Content Managament System)

    predstavlja osrednjo rešitev za enostavno in hitro urejanje ter ažuriranje spletne strani ali spletne trgovine. Je in-house razvit zaprokodni CMS sistem, ki se razvija in nadgrajuje že več kot 10 let. Našim poslovnim partnerjem omogoča, da lahko vsebino na svojih spletnih straneh urejajo popolnoma samostojno. HubTie CMS sistem predstavlja samostojno enoto v grozdu rešitev, ki se medsebojno povezujejo in omogočajo celovito poslovanje srednje velikih in malih podjetij.

    Varnost

    In-house razvoj zaprtokodnega CMS sistema omogoča najvišji možen nivo varnosti.

    Enostavna uporaba

    Sistem omogoča popolnoma samostojno, hitro in enostavno urejanje spletnih vsebin.


    Slovenski jezik

    Uporabo dodatno poenostavi dejstvo, da je sistem razvit v Sloveniji in je na voljo tudi v slovenskem jeziku.

    Napredni povpraševalni obrazci

    Omogočajo poenostavitev prodajnih procesov, saj v povpraševanju dobite točno tiste podatke, ki jih potrebujete za ponudbo. Nič več, nič manj.


    Možnost nadgradnje z drugimi moduli

    Skupek rešitev, ki omogoča medsebojno povezljivost ostalih in-house produktov CRM, ERM in ACC ter povezljivost z zunanjimi sistemi na tržišču.


    Varstvo osebnih podatkov

    S stalnim razvojem zagotavljamo najvišji nivo varnosti osebnih podatkov, skladno z zahtevami GDPR ter ostalih mednarodnih in web standardov.


    POPOLNI NADZOR NAD POSLOVANJEM PODJETJA

    HubTie ERP (Enterprise resource planning)
    v podjetju predstavlja osrednji sistem za urejanje in izvajanje poslovnih procesov prodaje, nabave, skladiščenja, računovodstva…, skupno sestoji iz kar 16-ih modulov. Standardizirana rešitev je skupek znanja iz različnih panog ter več kot 10-letnega konstantnega razvoja, kar omogoča večjo storilnost zaposlenih in nadaljnjo rast podjetja. Vsak udeleženec v poslovnem procesu operira zgolj s podatki svojega procesa, s čimer onemogočimo zasičenost s podatki in posledično omogočimo boljše delovne pogoje.

    Modularnost

    Modularna sistema omogoča prilagodljivost poslovnim procesom podjetja, kot tudi prilagodljivost vsakemu posameznemu uporabniku.

    Izvoz podatkov za računovodstvo

    Interoperabilnost omogočamo z izvozom poslovno finančnih podatkov v VOD standardu za Vasco, OpPIS, Panteon (Datalab), MiniMax,…

    Celovita rešitev

    Skupek rešitev omogoča medsebojno usklajeno delovanje ERP s CRM, CMS in ACC sistemi, ki so prav tako rezultat in-house razvoja.

    Brezplačne posodobitve sistema

    Brez dodatnih stroškov je v ceno vključeno posodabljanje in nadgradnja celotnega sistema.

    Storitev v oblaku

    Zahvaljujoč delovanju v lastnem oblaku, lahko do podatkov dostopate kjerkoli in kadarkoli in tako urejate in nadzirate poslovanje 24/7.

    Stalna podpora z naše strani

    Svojim poslovnim partnerjem omogočamo dostop do podpore, konstantno pa stremimo k čimbolj prijaznemu uporabniškemu vmesniku, ki je za uporabnike kar se da enostaven.

    HubTie CRM (Customer Relationship Management)
    je del poslovnega sistema, ki vam omogoča pregled nad prodajnimi aktivnostmi in komunikacijo s kupci in potencialnimi strankami. Kjerkoli in kadarkoli lahko zaposleni v podjetju dostopajo do poenotenih podatkov o strankah, namesto da bi te iskali po različnih lokalnih dokumentih in e-pošti. Orodje za komunikacijo s partnerji omogoča obveščanje po e-pošti z različnim profiliranjem ter avtomatsko obdelavo odzivov ter proženjem nadaljnjih akcij, ki jih zastavite v prodajnem procesu.
    Celovit pogled na stranke

    Ključni podatki o poslovnih partnerjih ter potencialnih kupcih so združeni na enem mestu, kar omogoča lažji pregled preteklih aktivnosti prodajnega procesa.


    Marketinške aktivnosti

    Profiliranje partnerjev olajša avtomatizacijo nadaljnjih korakov prodajnega procesa.

    Povezava z javno bazo

    Pravilnost in ne-podvajanje vpisov partnerjev zagotavljamo z branjem podatkov neposredno iz FURS baze.



    Pošiljanje sledljive e-pošte

    CRM omogoča sledenje avtomatiziranih e-mail kampanj, s čimer partnerje enostavneje profilirate in zasnujete nadaljevanje prodajnega procesa.


    API povezava s spletnimi stranmi

    Vtičnik omogoča povezavo z obrazci, košarico ter ostalimi interakcijami uporabnika na spletni strani ter generiranjem avtomatskih odzivov.


    Delovanje

    Rešitev je možno uporabljati na platformah Windows, IOS, Android in Mac OS.
    Kavica?
    Ikona kava
    Bottom content

    Minitron, za vso poslovanje podjetja na enem mestu


    Rešitev Minitron, kjer so združene vse rešitve za podjetje na enem mestu: CMS sistem, ERP, CRM, DAVČNA BLAGAJNA, vse pod eno streho. Minitron je dostopen 24/7 od kjerkoli, saj je dostopen v oblaku.

    Postanite del naše družine.

    Zadnje reference

    ODDAJ POVPRAŠEVANJE

    Ikona skodelica kave
    Sprejmete povabilo na kavo?
    ’’...pri nas kavica teče v potokih...’’
    Minitron končna