UREJANJE VAŠEGA SPLETNEGA MESTA

HubTie CMS (Content Managament System) predstavlja osrednjo rešitev za enostavno in hitro urejanje ter ažuriranje spletne strani ali spletne trgovine. Je in-house razvit zaprokodni CMS sistem, ki se razvija in nadgrajuje že več kot 10 let. Našim poslovnim partnerjem omogoča, da lahko vsebino na svojih spletnih straneh urejajo popolnoma samostojno. HubTie CMS sistem predstavlja samostojno enoto v grozdu rešitev, ki se medsebojno povezujejo in omogočajo celovito poslovanje srednje velikih in malih podjetij.

Varnost

In-house razvoj zaprtokodnega CMS sistema omogoča najvišji možen nivo varnosti.

Enostavna uporaba

Sistem omogoča popolnoma samostojno, hitro in enostavno urejanje spletnih vsebin.


Slovenski jezik

Uporabo dodatno poenostavi dejstvo, da je sistem razvit v Sloveniji in je na voljo tudi v slovenskem jeziku.

Napredni povpraševalni obrazci

Omogočajo poenostavitev prodajnih procesov, saj v povpraševanju dobite točno tiste podatke, ki jih potebujete za ponudbo. Nič več, nič manj.


Možnost nadgradnje z drugimi moduli

Skupek rešitev, ki omogoča medsebojno povezljivost ostalih in-house produktov CRM, ERM in ACC ter povezljivost z zunajimi sistemi na tržišču.


Varstvo osebnih podatkov

S stalnim razvojem zagotavljamo najvišji nivo varnosti osebnih podatkov, skladno z zahtevami GDPR ter ostalih mednarodnih in web standardov.


POPOLNI NADZOR NAD POSLOVANJEM PODJETJA

HubTie ERP (Enterprise resource planning) v podjetju predstavlja osrednji sistem za urejanje in izvajanje poslovnih procesov prodaje, nabave, skladiščenja, računovodstva…, skupno sestoji iz kar 16-ih modulov. Standardizirana rešitev je skupek znanja iz različnih panog ter več kot 10-letnega konstantnega razvoja, kar omogoča večjo storilnost zaposlenih in nadaljnjo rast podjetja. Vsak udeleženec v poslovnem procesu operira zgolj s podatki svojega procesa, s čimer onemogočimo zasičenost s podatki in posledično omogočimo boljše delovne pogoje.

Modularnost

Modularna sistema omogoča prilagodljivost poslovnim procesom podjetja, kot tudi prilagodljivost vsakemu posameznemu uporabniku.

Izvoz podatkov za računovodstvo

Interoperabilnost omogočamo z izvozom poslovno finančnih podatkov v VOD standardu za Vasco, OpPIS, Panteon (Datalab), MiniMax,…

Celovita rešitev

Skupek rešitev omogoča medsebojno usklajeno delovanje ERP s CRM, CMS in ACC sistemi, ki so prav tako rezultat in-house razvoja.

Brezplačne posodobitve sistema

Brez dodatnih stroškov je v ceno vključeno posodabljanje in nadgradnja celotnega sistema.

Storitev v oblaku

Zahvaljujoč delovanju v lastnem oblaku, lahko do podatkov dostopane kjerkoli in kadarkoli in tako urejate in nadzirate poslovanje 24/7.

Stalna podpora z naše strani

Svojim poslovnim partnerjem omogočamo dostop do podpore, konstantno pa stremimo k čimbolj prijaznemu uporabniškemu vmesniku, ki je za uporabnike kar se da enostaven.

HubTie CRM (Customer Relationship Management) je del poslovnega sistema, ki vam omogoča pregled nad prodajnimi aktivnostmi in komunikacijo s kupci in potencialnimi strankami. Kjerkoli in kadarkoli lahko zaposleni v podjetju dostopajo do poenotenih podatkov o strankah, namesto da bi te iskali po različnih lokalnih dokumentih in e-pošti. Orodje za komunikacijo s partnerji omogoča obveščanje po e-pošti z različnim profiliranjem ter avtomatsko obdelavo odzivov ter proženjem nadaljnjih akcij, ki jih zastavite v prodajnem procesu.
Celovit pogled na stranke

Ključni podatki o poslovnih partnerjih ter potencialnih kupcih so združeni na enem mestu, kar omogoča lažji pregled preteklih aktivnosti prodajnega procesa.


Marketinške aktivnosti

Profiliranje partnerjev olajša avtomatizacijo nadaljnjih korakov prodajnega procesa.

Povezava z javno bazo

Pravilnost in ne-podvajanje vpisov partnerjev zagotavljamo z branjem podatkov neposredno iz FURS baze.



Pošiljanje sledljive e-pošte

CRM omogoča sledenje avtomatiziranih e-mail kampanj, s čimer partnerje enostavneje profilirate in zasnujete nadaljevanje prodajnega procesa.


API povezava s spletnimi stranmi

Vtičnik omogoča povezavo z obrazci, košarico ter ostalimi interakcijami uporabnika na spletni strani ter generiranjem avtomatskih odzivov.


Delovanje

Rešitev je možno uporabljati na platformah Windows, IOS, Android in Mac OS.
A bomo sedaj spili kavico?

Minitron


Rešitev, ki združite CMS sistem, ERP in CRM pod eno streho, ki je dostopna 24/7 od kjerkoli, saj je dostopna v oblaku.

Zadnje reference

imate vprašanje?

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’
Minitron končna