LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Minitron - erp, davčna blagajna in cms >> vse na ENEM MESTU!

Ali je to možno? Imeti celotno poslovanje podjetja v eni sami programski rešitvi. ERP, CRM, DAVČNA BLAGAJNA, CMS >> MINITRON! Kako?

Ne glede na velikost vašega podjetja in dejavnost, s katero se ukvarjate, je ERP rešitev Minitron idealna za nadzor in celovito vodenje vašega poslovanja.

Za uporabo ERP Minitrona ne potrebujete nobenih inštalacij programske opreme na osebni računalnik, temveč le uporabniško ime in geslo ter internetno povezavo za dostop do rešitve v oblaku. Enostavno in hitro lahko do aplikacije dostopate od kjerkoli in kadarkoli ter tako upravljate in nadzirate dogajanje v vašem podjetju.

ERP, CRM


Nadzorujete poslovanje vašega podjetja (ERP) in upravljate odnose s strankami (CRM), kjer lahko svojim partnerjem pošiljate obveščanja (Mass mailing) o vaših izdelkih in storitvah, novostih, akcijah. Program za vodenje podjetja Minitron je v slovenskem jeziku, saj je slovenski produkt. Minitron je namenjen tako malim kot srednim in srednje velikim podjetjem.

Minitron omogoča stabilen dostop do funkcionalnosti, sistem pa je v celoti prilagodljiv potrebam posamičnega podjetja. Sistem lahko uporabljajo prav vsi v podjetju, od vodstva, do nabave, prodaje kot tudi tisti ki delujejo na področju računovodstva. Program za vodenje podjetja Minitron NEMOTENO deluje tako v Sloveniji kot tudi v tujini, saj deluje v oblaku in omogoča naslednje funkcionalnosti:

  • Komerciala - Izdajanje računov, UJP e-računov, avansni računi, prejeti računi, ponudbe, dobavnice in predračuni
  • Davčna blagajna
  • Prejeti računi
  • Računovodstvo
  • Registracija delovnega časa
  • Kadrovska evidenca
  • CRM
  • CMS
  • Množično obveščanje strank (e-mailing)
  • Spletna naročila iz vaše spletne trgovine
  • Izdelava potnih nalogov
  • Servisni/delovni nalogi
  • Plačilni nalogi in bančni izpiski
  • Skladiščno poslovanje
  • Izdajanje prevzemnic
  • Vodenje zalog in izdajanje dobavnic
  • Inventura
  • IOP (Izpis odprtih postavk)
  • Izdelava poročil

REGISTRACIJA DELOVNEGA ČASA


Registracija oziroma evidenca delovnega časa še nikoli ni bila lažja in cenejša.
Kadrovsko informacijski sistem za podjetja, ki zagotavlja enostavno in učinkovito upravljanje časa ter drugih kadrovskih evidenc, prihrani čas tako vodstvu kot tudi zaposlenim.

Točnost je pomembna lastnost, ki se je nekateri brez problema držijo, spet drugi pa potrebujejo za to več časa in prilagojene rešitve. Ste že določili tip skupine, ki ji pripadajo vaši zaposleni?

Vodstva manjših in večjih podjetij, kjer nimajo rešene registracije delovnega časa in poslujejo brez celovite evidence nadzora nad delovnim časom svojih zaposlenih, se velikokrat ne zavedajo pomena prihrankov in lažjega mehkega nadzora zaposlenih. Naj vam HubTie registracija delovnega časa prihrani vaš čas!

CRM in davčna blagajna vmesna

DAVČNA BLAGAJNA


Prednosti davčne blagajne in kaj davčna blagajna vključuje?

-Vodenje zalog
Z davčno blagajno HubTie POS, ki predstavlja mobilni del ERP rešitve Minitrona, lahko vodite zalogo svojih artiklov - enostavno in kjerkoli.

-Izvozi v računovodske programe
Davčna blagajna HubTie POS omogoča izvoze v različne računovodske programe - miniMAX, Vasco, Datalab Pantheon, Opal in e-računi.

-Plačilni sistem z Moneto
Naša davčna blagajna podpira tudi plačila z Moneto, priročnim plačilnim sistemom prek telefona.

-Storitev v oblaku
HubTie POS davčna blagajna je storitev v oblaku, preko katere lahko varno dostopate do vaših podatkov z uporabo računalnika ali mobilnega telefona.

-Spletna administracija
Davčna blagajna HubTie POS je podprta s profesionalno spletno pisarno, razvito za podporo vaših potreb.

-Podpora za iOS, Android in Windows
Da bi poenostavili POS davčno blagajno, smo razvili enostavno in funkcionalno mobilno aplikacijo, ki je podprta za vse ključne operacijske sisteme: Android, Windows in iOS

-Hitra namestitev
Registrirate se na spletu in potrdite registracijo na vašem e-mailu. Pripravljeni ste za vpis v vašo podporno spletno stran in že lahko pričnete z uporabo davčne blagajne.

-Funkcije in podpora mobilne davčne blagajne
Vračilo blaga, storniranje, dobropisi, tisk originalnih računov za podjetja. Podpora različnim plačilnim sistemom (denar, kartice).

-Nadzor nad poslovalnicami
Omogoča vam 24/7 nadzor nad vašimi poslovalnicami iz enega programa.

-Brezplačne posodobitve
Redno posodabljanje in nadgradnja sistema vključena v ceno.

-Delovanje brez povezave
-Delovanje brez internetne povezave (offline mode), kjer se podatki na FURS prenesejo ob naslednji uspešni vzpostavitvi povezave.

-Zaloga
Enostaven in hiter vnos artiklov preko spletne administracije ERP Minitrona. Pregled zalog v podjetju z »real-time« osvežitvijo.

-Brez pogodb
Ne zavežite se z dolgoročnimi pogodbami. Davčna blagajna HubTie POS omogoča fleksibilni cenik, enostavno dodajanje in odstranjevanje naprav ter HubTie POS podporno ekipo.

-Brezplačna spletna podpora
Ker se zavedamo kako pomembna je podpora v trenutku, ko jo potrebujete, vam nudimo brezplačno spletno podporo z najkrajšim možnim odzivnim časom.

Ne želite kupovati drage opreme za davčno blagajno, imate pa Android, iOS ali Windows telefon ali tablico? Ni problema, pokličite nas in uredimo vam vaš HubTie račun, pošljemo dostop do aplikacije in vas ugodno opremimo še z mobilnim termičnim tiskalnikom. Nato si aplikacijo namestite na telefon/tablico, povežete tiskalnik in že lahko pričnete z uporabo HubTie POS davčne blagajne.

Preprosta. Jasna. In dostopna cena za vsakogar. Enostavna uporaba.

BREZ skritih in začetnih stroškov.

Davčna blagajna vmesna2

Zaprtokodni CMS sistem Minitron


V Minitronu urejate in vzdržujete vašo spletno stran ali spletno trgovino (CMS sistem): urejate galerije, dodajate vsebino, dodajate izdelke, slike in novice. Srečujemo se z uporabniki, ki imajo večinoma velike probleme pri urejanju spletne strani, ki so narejene v odprtokodnih sistemih.
Ko preidejo na zaprtokodni CMS sistem Minitron so težave z urejanjem dejansko rešene, saj je sistem zelo enostaven in v povprečju uporabnik potrebuje 1h, da mu je sistem razumljiv do točke, da uporabnik sam ureja spletno stran.

V primeru spletne trgovine ni potrebnega ročnega dela ali integracije tretjih sistemov, saj celoten sistem v enem paketu vsebuje povezavo CMS sistema z evidenco zalog, davčno blagajno, modulom komerciale, računovodstvom ter ostalimi ERP funkcionalnostmi, ki so potrebne za poslovanje spletne trgovine..

Si želite vse rešitve na enem mestu?


Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan