LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Kako prilagoditi Facebook oglaševanje za poletne mesece

Poletje pomeni spremembo ritma – ljudje potujejo, več so na prostem, manj časa preživijo za računalnikom.
Če želite, da vaše Facebook oglaševanje tudi v tem času ostane učinkovito, je nujno, da prilagodite svojo strategijo.
 

Spremljajte poletne spremembe v vedenju uporabnikov


Poleti se spreminja aktivnost uporabnikov. Več časa preživijo na mobilnih napravah, pogosto izven doma.
To pomeni, da se tudi odzivi na Facebook oglaševanje lahko spremenijo.
Spremljajte Facebook Insights in analizirajte, kdaj je vaša ciljna skupina najbolj aktivna.
Morda bo optimalen čas za prikaz oglasov drugačen kot spomladi ali jeseni.

Kako prilagoditi Facebook oglaševanje za poletne mesece vmesna 1
 

Mobilna optimizacija je obvezna


Facebook oglaševanje mora biti prilagojeno mobilnim napravam.
Uporabniki poleti večinoma uporabljajo telefone, zato so vertikalni formati in hitro nalaganje vsebin ključnega pomena.
Oglasi naj bodo kratki, vizualno privlačni, z močnimi pozivi k dejanju.
 

Vključite poletno vizualno identiteto


Ljudje se poleti odzivajo na svetle, živahne barve, poletne motive in sproščeno vzdušje.
Ustvarite vsebine, ki ustrezajo tem občutkom. Če želite, da vaše Facebook oglaševanje izstopa, vključite slike plaž, narave, sonca, sprostitve in sezonskih aktivnosti.
 

Izkoristite sezonske akcije


Poletje je odlična priložnost za lansiranje posebnih ponudb.
Znižanja, časovno omejene akcije ali paketi za dopustnike lahko močno povečajo uspešnost vašega Facebook oglaševanja.
Uporabite izraze kot so “poletni popust”, “akcija do konca julija” ali “ekskluzivno za dopustnike”.
Kampanje seveda razširite tudi na Google oglaševanje, če ste bili v preteklosti uspešni z GoogleAds oglaševanje.
 

Ciljanje turistov in sezonskih obiskovalcev


Če ponujate izdelke ali storitve, ki zanimajo obiskovalce določene regije, lahko vaše Facebook oglaševanje prilagodite z uporabo geolokacije in jezikovnega targetiranja.
Ustvarite oglase v angleščini, nemščini ali italijanščini – odvisno od profilov obiskovalcev.
 

Testirajte, primerjajte in optimizirajte


A/B testiranje v poletnih mesecih naj bo del vsake kampanje. Preizkusite različne kreativne elemente: barve, naslove, slike.
Kako prilagoditi Facebook oglaševanje za poletne mesece vmesna 2
Facebook oglaševanje je zelo dinamično, zato lahko že manjša sprememba drastično vpliva na rezultate.
Ugotovljeno lahko uporabite tudi pri prilagoditvah ali pri izdelavi nove spletne strani.
 

Osredotočite se na branding, ko prodaja miruje


Če je poletje v vaši panogi bolj zatišno obdobje, je to odlična priložnost za gradnjo prepoznavnosti.
Facebook oglaševanje naj bo v tem času usmerjeno v izobraževanje, zabavo ali navdih.
To utrjuje vaš položaj in ohranja stik s publiko tudi izven prodajnega cikla.
 

Vključite uporabniško-generirano vsebino


Spodbujajte svoje sledilce, da delijo svoje poletne izkušnje z vašimi izdelki in jih uporabite v kampanji.
Tako postane Facebook oglaševanje bolj avtentično, kar povečuje zaupanje in angažiranost.
 

Prilagodite ton komunikacije


V poletnih mesecih naj bo vaš ton sproščen, vesel in igriv.
Ljudje iščejo lahkotne vsebine, zato se tudi Facebook oglaševanje naj izogne pretirani formalnosti.
 

Ne pozabite na remarketing


Mnogi uporabniki v poletnem času kliknejo na oglas, a se ne odločijo za takojšen nakup. Remarketing kampanje, ki jih ujamejo kasneje, so bistvenega pomena.
Znotraj Facebook oglaševanja jih lahko ciljate z bolj neposrednim pozivom k dejanju.
 

Pripravite se na jesen že zdaj


Čeprav je fokus na poletju, je dobro v okviru Facebook oglaševanja že zdaj začeti priprave na jesenske kampanje.
Zgradite seznam občinstev, zberite kontakte in uporabite poletje kot odskočno desko za močan začetek jeseni.

Facebook oglaševanje poleti zahteva prilagoditve, a ponuja tudi veliko priložnosti.
Z razumevanjem vedenja uporabnikov, optimizacijo oglasov, kreativnim pristopom in pravočasnim testiranjem lahko tudi v toplem delu leta dosežete odlične rezultate.

Če za oglaševanja nimate časa ali znanja, pa vam predlagamo, da nas kontaktirate na 031 779 867 ali na info@lux-media.si in nam zaupate izvedbo celotne marketinške stategije, oglasnih kampanj, vključno s pripravo vsebin in kreativ ter video produkcijo.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan