LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Kako sestaviti klasični Facebook oglas?

Facebook oglaševanje je v zadnjem času doživelo pravi mali razcvet. Ker je občinstvo tako množično ima Facebook za tiste, ki želijo še dodatno izpostaviti svojo ponudbo, pripravljene različne možnosti Facebook oglaševanja. Tokrat predstavljamo klasične ''link ad'' Facebook oglase.

4 lastnosti dobrega Facebook oglasa


PRAVILNO CILJANJE: S pravilnim ciljanjem Facebook oglaševanja poskrbimo, da se oglasi prikazujejo samo tisti publiki, ki je izkazala interes za podobne storitve, ponudbo ali produkte. Vzemimo za primer dojenčke in oblačila. Podjetje prodaja oblačila za dojenčke. Kreirali bomo skupino, kjer bomo oglase ciljali ženskam starim od 20 do 38 let.

Pričakujemo lahko veliko bolj relevantno občinstvo, saj se bo Facebook oglas prikazal veliko bolj potencialnim kupcem, kot pa recimo če bi ciljali tudi moške, katerih zanimanje je veliko bolj nagnjeno v šport, orodje, avtomobile,...

CALL TO ACTION (CTA): Ste se kdaj vprašali, zakaj vas je določen Facebook oglas pritegnil? Domača naloga za naslednjič. Ko boste opazili oglas, se vprašajte zakaj vas je prepričal oz. zakaj vas ni. Na takšen način s Facebook oglaševanjem postopajte do svojih potencialnih kupcev. Jasno povejte kaj želite od uporabnika (prijavi se, naroči se, poglej si tukaj, klikni tukaj....)

KONKURENČNA PREDNOST: Zakaj bi nekdo kliknil in pogledal ravno vaš Facebook oglas? V besedilu oglasa izpostavite problem in tudi rešitev.

VZBUDITEV POZORNOSTI: Uporabniki v osnovi niso na Facebook-u namenom, da nekaj kupijo. Kako boste vzbudili pozornost? Lahko v besedilu v obliki VELIKIH TISKANIH ČRK, če imate akcije, razprodaje, gratis ob nakupu več izdelkov, to izpostavite. Za največjo pozornost pa seveda poskrbi slika, ki mora biti jasna in udarna!

Kako je Facebook oglas sestavljen?


PRIMER:

oglaševanje na facebooku vmesna


1. TEKST - ta ponuja še največ svobode bi lahko rekli. Na voljo imate kar nekaj opisnega prostora, vendar vseeno ne pretiravajte, saj se prikaže samo prvih 5 vrstic. Kar je viška, si uporabnik lahko razširi s klikom na ''prikaži več''.

2. in 3. CALL TO ACTION - na voljo v tem oglasu kar trije pozivi k dejanju. Ali uporabnik pokliče, pošlje mail, ali pa si pogleda več na spletni strani.

4. SLIKA - slika predstavlja osrednji del oglasa in v večini primerov pove več kot 1000 besed. V tem oglasu se je odlično izpostavila primerjava prej/potem. Ljudje vedno radi vidijo takšne in podobne slike zaradi same primerjave.

5. NASLOV - naj bo kratek in jedrnat, izpostavite bistvo. Priporočljivo je uporabiti velike tiskane črke, saj si s tem zagotovite da bo oglas še bolj izstopal.

6. PRIKAZNI LINK (URL) - če to polje pustite prazno, Facebook samodejno doda url povezavo vaše spletne strani. Lahko naredite ponovni CTA, odločitev je vaša.

oglaševanje na facebooku vmesna 2



Facebook je pravilo 20% uveljavljal kar nekaj let. Če je več kot 20% površine slike predstavljal tekst, je Facebook oglas zavrnil in se ta ni prikazoval. Včasih smo uporabljali orodje Grid Tool, vendar ga je Facebook sedaj preimenoval v Text Overlay Tool.

Res je, da je Facebook pravilo 20% opustil in sedaj prikazuje vse oglase. Velja pa omeniti, da so oglasi s preveč teksta bistveno dražji, pa tudi dobrega dometa žal ne gre pričakovati. Verjemite, da smo za test naredili marsikateri oglas, ki je bil sprva odobren, potem pa naknadno zaustavljen, ali pa enostavno ni več prinašal želenega učinka zaradi preveč teksta na sliki.

S premišljenim nastopom lahko dosežete veliko. Pri tem vam z veseljem svetujemo.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan