Razčistimo torej, kaj je REMARKETING?
Ta
REMARKETING. Vsepovsod nas bombardira, nekateri veste za kaj se gre, nekateri ne, spremlja pa nas na vsakem koraku, pa čeprav se večina sploh ne zaveda, da so bili pravkar ujeti v prodajni lijak. Zanimivo kajne >> Gremo naprej.
Kaj sploh je to REMARKETING?
Ne bomo dolgovezili - na kratko, remarketing je ponovno trženje. Ali recimo bolj po domače, če nekje nekaj pogledate, vas oglas, za to kar ste nekje že pogledali, spremlja na spletu še nadaljnjih nekaj dni. Zakaj? ZATO DA VAS NA VSAK NAČIN PREPRIČA V NAKUP.
Dobra ideja, ni kaj. Tisti, ki so za to zaslužni, vedo povedati, da REMARKETING res pije vodo.
ZAKAJ KORISTITI REMARKETING?
Na spletni strani imate veliko obiska, vendar žal nekega pretiranega efekta ni? Imate
spletno trgovino in bistvo le-te je ta, da se opravljajo nakupi. Večina uporabnikov
spletno trgovino zapusti, brez da opravi kakršno koli interakcijo z vami.
Kako uporabnika pridobiti nazaj v prodajni lijak?
Google remarketing in
Facebook remarketing sta odlični prodajni orodji za povečanje obiska na spletni strani, kot tudi posledično za povečanje prodaje. Večkrat, ko uporabnik določeno stvar vidi, bolj se mu zakorenini v podzavest.
Ko je enkrat misel zakoreninjena v podzavesti, je le to odlična pot, da uporabnik razmišlja o stvari in posledično čez čas opravi nakup. Z remarketingom prečistimo publiko, ki je za nas zanimiva.
Ko brskamo po spletu in poizvedujemo po določenem izdelku, pregledamo v večini primerov več kot 5 različnih virov informacij. Primerjamo cene, veliko pa zna na svojo stran tehtnice priliti tudi uporabniška izkušnja.
Uporabnik izdelka danes ni kupil, kljub temu, da se je za nakup zanimal. Kaj torej storiti? Vemo da se je uporabnik zanimal za naš izdelek, vemo da je brskal po spletni strani, vemo tudi kaj si je pogledal, vemo tudi iz katerega vira je prišel na spletno stran.
Predstavili bomo dva načina REMARKETINGA - kako uporabnika zvabiti/povabiti nazaj na spletno stran.
GOOGLE REMARKETING
Z
Google oglaševanjem na Adwords platformi lahko zakupimo ključne besede, ki so relevantne glede na spletno stran in poizvedovanje kupcev. Le-te nato preusmerimo na našo spletno stran. S samim Google remarketingom pa lahko določimo, da bomo nagovarjali pretekle obiskovalce, ki so poizvedovali o storitvah/izdelkih, vendar niso ničesar kupili.
Nekdo, ki je v preteklem obdobju obiskal našo spletno stran in danes ponovno išče naše storitve, je lahko izpostavljen našemu
Google remarketing oglasu v trenutku, ko v Google iskalnik vpiše ključno besedo, ki se nanaša na iskani izdelek/storitev, ali pa se mu oglas prikazuje neopredeljeno kot slikovni oglas prikaznega omrežja.
Koraki:
1. Vstavitev Google remarketing kode, ki se brezplačno dobi v orodju Google Adwords. Le-ta mora biti prisotna na celotni spletni strani.
2. Določite, kateri del spletne strani vam je interesanten, zaradi katerega boste sledili vaše potencialne kupce s prikazovanjem
Google remarketing oglasov. Lahko je v spletni trgovini določen izdelek, kontakt, lahko tudi nakupovalna košarica ali kaj tretjega. Na osnovi tega določite cilj in ta se bo kot "id piškotek" zapisal vašemu uporabniku ob brskanju in tako se bo na drugih spletnih straneh prikazoval vaš oglas.
3. Kreirajte Google remarketing oglase na osnovi vaših ciljev. Če nekdo išče vrtno pohištvo, sestavite temu primeren atraktiven oglas, da si zagotovite povratek nazaj na vašo spletno stran in posledično tudi nakup.
FACEBOOK REMARKETING
Pri
Facebook remarketingu je zgodba nekoliko drugačna. Tukaj uporabnika ne nagovarjate ko išče vaše izdelke. Facebook nudi že v naprej pripravljene segmentacije uporabnikov glede na njihova zanimanja, kar je po navadi širok trg in s tem dražje cene glede na efekt. Facebook remarketing s pomočjo "pixel kode" cilja uporabnike, ki so obiskali vašo spletno stran.
Lahko ustvarite tudi "look a like" občinstvo, kar pomeni občinstvo podobno vašim obiskovalcem. Tukaj je zelo pomemben cilj, kaj se zgodi, ko nekdo klikne na oglas.
Omenili pa bi še en zelo pomemben del Google remarketinga in
Facebook remarketinga. Ne oglašujte storitev/izdelkov uporabnikom, ki so po korakih vaše remarketing kampanje prišli do zastavljenega cilja. Torej, opravili nakup, sodelovali v nagradni igri, pustili svoj kontakt. Tega se polotite le v primeru, ko gre za nakup potrošnje dobrine, ki jo redno menjujemo, poprodajne storitve, kot na primer servis ali morebiti novo nagradno igro.
Izpade namreč zelo neprofesionalno, da uporabniku, ki je določeno stvar kupil/opravil ponovno ponujate. Lahko pa se za nasvet obrnete k nam in pridete na dobro dišečo kavico. Jo bomo spili skupaj z največjim veseljem.