LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Kako do prvih pozicij na iskalniku Google? 3.del

Google oglaševanje je najhitrejša pot do prvih pozicij na spletnem iskalniku Google in zato najprimernejša za vse tiste, ki ne morejo čakati na rezultate optimizacije spletne strani in potrebujejo večjo prodajo ali več povpraševanj takoj.

Kot omenjeno, je optimizacija spletne strani veliko daljši postopek do novih povpraševanj, kot pa Google oglaševanje s platformo Google Adwords. O optimizaciji spletnih strani smo se že razpisali v prvih dveh delih članka, danes pa se popolnoma prepustimo Google oglaševanju.

Aktivacija Google Adwords


Za aktivacijo Adwords računa in sestavo Google oglasa strokovnjak potrebuje le nekaj minut. In v teh nekaj pičlih minutah lahko spletna stran že dobiva nove obiskovalce. Vendar ko pogledamo v sam proces aktivacije Google oglaševanja z Google Adwords, se za kakovostno oglasno kampanjo skriva nekoliko daljši proces.

google oglaševanje vmesna


Tako kot SEO optimizacija spletnih strani, tudi Google oglaševanje zahteva v prvem koraku prevetritev naših ciljev. Ali želimo le zgenerirati več prometa na spletni strani, povečati prodajo, povečati številko povpraševanj ali pa morda utrjevati prisotnost naše blagovne znamke. Glede na izbrani cilj, izberemo in po potrebi tudi spremenimo naletno stran, na katero bo vodil posamični oglas.

Ko točno vemo kaj bomo reklamirali je čas za aktivacijo Google Adwords računa, če le-tega še nimamo. Za boljše pregledovanje rezultatov pa moramo postoriti še naslednje:

  • Nastavitev Google Adwords konverzij in vstavitev kode za konverzijo in po potrebi remarketing, na našo spletno stran
  • Povezava računov Google Adwords in Google Analytics
  • Nastavitev ciljev in Funnel-inga

Oglaševalske akcije


In že je čas za sestavo naše prve oglaševalske akcije. Najprej izberemo tip oglaševalske akcije, najpogostejša sta oglaševanje za iskalno omrežje in oglaševanje za prikazno omrežje.

Google oglaševanje v prikaznem omrežju je namenjeno predvsem remarketingu in utrjevanju prisotnosti blagovne znamke, medtem ko je Google oglaševanje v iskalnem omrežju namenjeno predvsem iskalcem, ki jih neposredno zanima naša ponudba.

google oglaševanje vmesna 2

Vedno je smiselno, da na začetku kampanje za vsako oglaševalsko akcijo in skupino oglasov sestavimo več različnih oglasov. S temi testiramo kateri izmed oglasov se najbolje obnese, pri sami sestavi oglasov pa moramo imeti v mislih samega uporabnika. Kako bi bil za uporabnika oglas dovolj zanimiv, da bi nanj kliknil, obenem pa mora odvrniti vse uporabnike, ki niso naši potencialni kupci.

To je vedno težko, sam pa pri tem vprašanju vedno poudarjam, da si moramo pod oglasom predstavljati vrata, na katerih piše kaj točno nas čaka za vrati, le-to pa mora biti napisano dovolj privlačno. Zakaj? Če prikrivamo kaj čaka uporabnika za vrati bo ta verjetno razočaran – preveč privlačen ali celo zavajajoč oglas. Če povemo točno kaj ga čaka in to povemo popolnoma neposredno – je oglas premalo privlačen.

Tako kot zunanje oglasne površine, oglaševanje v tiskanih medijih ali oglaševanje na televiziji je lahko oglaševanje na spletu kampanjsko zelo uspešno oziroma neuspešno. Le golo poznavanje Google Adwords platforme, zagotovo ne bo prineslo želenih rezultatov. Enako kot pri vseh stvareh je tudi pri Google oglaševanju bistvena razlika med rezultati strokovnjaka in laika.

V LuxMedi-i svetujemo, da pri oglaševanju na lastno pest močno omejite dnevne proračune, saj ob nepravilni uporabi Google Adwords-a lahko stroški skokovito narastejo že v nekaj dneh.

Nikoli ne pozabite začeti kampanje z analizo, preglejte kako se oglašuje vaša konkurenca in čimbolj redno spremljajte rezultate tako v Google Analyticsu, kot tudi v Google Adwordsu. Če ste prezasedeni Google oglaševanje prepuste nam, če pa vseeno želite poskusiti sami pa velja previdnost in pa - veliko uspehov.

Preberite si še:
>>Kako do prvih pozicij na iskalniku Google? 2.del
>>Kako do prvih pozicij na iskalniku Google? 1.del
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan