Kako do prvih pozicij na iskalniku Google? 2.del
Več ljudi kot bo obiskalo vašo spletno stran ali trgovino, več povpraševanja boste dobili in večja bo vaša prodaja. V nekaj korakih vam bomo pokazali kako uvrstiti vašo spletno stran čim višje na
spletnem iskalniku Google.V prvem delu članka, ki smo ga objavili pred nekaj dnevi smo že načeli temo o tem, kako si zagotoviti več obiska na spletnem mestu. Obljubili smo vam zgodbo treh korakih – on-site optimizacijo, off-site optimizacijo ter
Google oglaševanje z Google Adwords.Tako bomo v tem delu članka govorili o off-site optimizaciji spletnih strani. Tako kot se kameleon prilagaja nastali situaciji, tako je potrebno vašo spletno stran ves čas prilagajati spletnemu okolju.
Tako kot on-site, je tudi off-site optimizacija spletnih strani kontinuiran proces. Pred začetkom dela
optimizacije spletne strani se moramo vprašati kakšen je naš cilj. Dva najbolj pogosta cilja sta večji obisk na spletni strani ali pa večja direktna prodaja na spletni strani.
Delo off-site optimizacije spletne strani se pri tem razločuje predvsem v lokacijah povratnih povezav, ki jih bomo delali.
Omenjene povratne povezave so bistvo off-site optimizacije. Včasih je veljalo več kot jih je, bolje je. Vendar se je z razvojem logaritma iskanja in spremenjenega dodeljevanja Page Ranka stvar bistveno spremenila. Google frekventno posodablja tako eno kot drugo.
Tako kar nekaj spletnih strani izgublja svoje pozicije zaradi preveč optimizirane strani, ali pa zaradi zastarelih postopkov optimizacije spletnih strani.
sestoji iz ustvarjanja povezav, iz kakovostnih spletnih mest, na naše spletno mesto! Pri tem kakovost pomeni, da imajo spletna mesta iz katerih kažejo povezave na naše spletno mesto čim višji Page Rank.
Zanemariti pa ne smemo tega, da je še kako pomembno, da je vsebina izvornega spletnega mesta čim bolj podobna vsebini ciljnega spletnega mesta.
SEO optimizacija spletne strani namreč ni nekaj kar naj bi se izvajalo načrtno – vsaj Google-ov logaritem tega ne mara. Naše delo mora izgledati kot naravno delovanje spleta. Torej kot da bi komentar s povezavo na nekem forumu napisal dejanski uporabnik naših storitev in ne kot da bi ga napisali mi sami.
Optimizacija spletnih strani mora zato potekati postopoma in ni nekaj v kar vložimo en teden delovnih ur in pozabimo na vse skupaj za par mesecev. Začnemo počasi in v dokaj konstantnem tempu pridobivamo povezave iz:
- Spletnih imenikov
- Forumov, ki naj imajo čim bolj podobno tematiko
- Blogov ki smo jih postavili sami ali drugih blogov
- Medijskih spletnih strani v obliki člankov
- Namensko zgrajenih spletnih strani
Glede na zgoraj naštete lokacije si lahko predstavljate, da je optimizacija spletnih strani enostavna, vendar kot že omenjeno, ne pozabite na kakovost povezav, ki jih ustvarjate. Vsi tisti, ki stvar že dobro poznate ne pozabite še na anchor linke, follow in nofollow linke,…
Off-site optimizacija spletnih strani pa je seveda tudi gradnja socialne mreže s profili na Facebooku, Instagramu, TikToku, Twitterju ter ostalih socialnih omrežjih. Tudi na teh računih lahko ustvarite veliko povezav na svoje spletno mesto in tako pridobite veliko obiska.
In ne pozabite, da je optimizacija spletnih strani zgolj del misli pri tem ko jo delate, smiselno je namreč, da je vsebina privlačna za obiskovalce, ki bodo neposredno kliknili na povezavo in pristali na vaši spletni strani. Tako je, učinek je vedno dvojni – višje pozicije na Googlu in direktni obisk.
Opisan postopek optimizacije spletnih strani je le del mozaika pravil, ki jih je potrebno upoštevati, vendar bo za vidne rezultate to že dovolj, če pa želite še boljše rezultate je optimizacija spletnih strani delo strokovnjakov, ki jih zaposlujejo podjetja, kot smo tudi mi.