LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Bi radi obvestili kupce o novostih ter akcijah?

Pogost način pridobivanja ponovnega obiska obstoječe baze kupcev ali povečanja lojalnosti kupcev vaši spletni trgovini je pošiljanje elektronskih obveščanj, tako promocijskih kot tudi novičarskih. Preverite kako enostavno je pošiljanje prodajnega emaila z zaprtokodnega CMS sistema Minitron.

Veste kako enostavno in hitro je lahko oblikovanje in pošiljanje prodajnega emaila direktno iz CMS sistema? Minitron omogoča, da z nekaj kliki oblikujete vašo predlogo, dodate logotip, vpišete posebne akcije ter pošljete prodajni email na naslove, ki jih imate v vaši bazi.

Po končanem pošiljanju lahko z enostavno in hitro analizo preverite število klikov in pregledate uspešnost kampanje. Za izboljšano kampanjo lahko kasneje isto predlogo enostavno prekopirate in spremenite samo določene dele ter si tako še bolj poenostavite ponovno pošiljanje prodajnega emaila.

Prodajni mailing je med cenovno najbolj dostopnimi rešitvami na trgu, saj začetni paketi pošiljanja stanejo enako kot par kavic.

Prodajni email vmesna

Avtomatsko obveščanje


Znotraj CMS sistema je možno nastaviti tudi vrsto avtomatskih mailov. Med najbolj pogosto uporabljene se zagotovo šteje obvestilo o zapuščeni košarici. Izdelava spletne trgovine z naprednimi funkcionalnostmi sicer pomeni večjo začetno investicijo, vendar se le-ta po določenem obdobju izplača, kasneje pa prinaša zgolj dobiček. V danem primeru vse obiskovalce spletne trgovine, če navedemo kot primer, obvestimo avtomatsko po mailu, da imajo v košarici še vedno izdelke, če so te zgolj dodali v košarico in nakupa niso zaključili.

Funkcionalnost je podobna remarketingu na nivoju Google oglaševanja ali Facebook oglaševanja. Razlika je v tem, da je obvestilo po mailu bolj neposredno. Če po določenem času nakup še vedno ni bil opravljen, lahko sprožimo naslednji mail, v katerem lahko ponudimo brezplačno poštnino ali popust.

Idej implementacije je pravzaprav veliko, prav tako lahko na primer nastavimo avtomatski mail za ponoven nakup izdelka po določenem času, če predvidevamo, da ga je kupec v tem času že porabil.

Če vas zanima kako čim manj časa porabiti za obveščanje svojih kupcev, ali kako avtomatizirati obveščanje, nas pokličite ali nam pišite na mail.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan