Zakaj je e-mail marketing tako učinkovito oglaševanje?
E-mail marketing predstavlja uspešen princip prodaje preko spleta. Gre za vsebinski marketing, saj veliko povedo besede. Redno obveščanje vaših potencialnih partnerjev preko e-maila o vaši ponudbi, novostih, novicah,… lahko privede do pozornosti in rednega spremljanja vaše ponudbe na tedenski ali mesečni ravni.
Ta princip marketinga je odličen za krepitev vaše blagovne znamke, prinese večjo prepoznavnost, s tem pa potencialnega kupca tudi spomnite, da obstajate.
Kaj potrebujete za e-mail marketing?
Začeti je potrebno počasi in premišljeno, ter na začetku! Bazo e-mail naslovov si lahko nabirate na vaši spletni strani z vpisom na E-novice, preko različnih medijev lahko ljudi pozovete k igranju nagradnih iger, kjer morajo za sodelovanje pustiti svoj e-mail naslov, e-maile lahko pridobite tudi preko raznih promocijskih dogodkov, možnosti je ogromno.
Najbolj kvalitetni e-mail naslovi, so seveda tisti, ki jih dobite neposredno od obiska vaše spletne strani. Le to vam sporoča da je obiskovalcu vsebina všeč in da želi redno prejemati vaše novice.
LUXletter
Vsebinski marketing je bombastična besedna zveza, ki na nič hudega sluteče pripadnike marketinškega plemena preži skoraj na vsakem vogalu.
OK, piše se leto 2021 in zdaj že veste, da potrebujete neposredni elektronski kontakt s potencialnimi strankami, pa veste tudi, kako se ga lotiti?
LUXletter vam nudi vse, kar potrebujete za uspešno upravljanje e-mail kampanj.
Poleg ostalih marketinških aktivnosti je vsebinski marketing le delček v mozaiku, ki pa mora biti usklajen z drugimi komunikacijskimi in prodajnimi kanali. Dober vsebinski marketing je odličen za vaše potencialne partnerje, saj je njegov cilj pomagati, informirati, spomniti, zabavati…
Vsebinski marketing ne sme biti vsiljiv in naj ne deluje kot direktna prodaja. Ključ do uspeha je v vsebini, ki vašim potencialnim partnerjem pomaga doseči cilje in želje ki so povezane z vašo blagovno znamko.
Vsebinski marketing je tek na dolge proge. Na tak način zgradite zaupanja vreden odnos s poslovnimi partnerji ali kupci.
Zadovoljni partnerji pa kot veste so temelj uspeha vašega podjetja. Se strinjate, mar ne?