LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

7 napak Facebook oglaševanja, ki jih morate poznati

Facebook oglaševanje je postalo ključno orodje za podjetja, ki želijo doseči svoje ciljne stranke. Kljub njegovim prednostim pa mnogi oglaševalci delajo osnovne napake, ki lahko resno vplivajo na uspeh njihovih kampanj.
V tem članku bomo navedli sedem najpogostejših napak, ki jih je treba preprečiti, da bi optimizirali vaše Facebook oglaševanje.
 

Nejasna ciljna publika


Ena največjih napak pri Facebook oglaševanju je pomanjkanje jasne opredelitve ciljne publike. Preden začnete z oglaševanjem, je ključno, da natančno določite, kdo so vaše stranke.
Vse prevečkrat oglaševalci uporabljajo splošne demografske podatke, namesto da bi preučili interese, vedenje in nakupne navade.

Uporabite možnosti ciljanja, ki jih ponuja Facebook, da dosežete ljudi, ki jih vaše sporočilo najbolj zanima.
Ravno v ciljanju demografije se skriva največja razlika med Facebook in Google oglaševanjem. Na Facebooku je namreč prva in najbolj pomembna metrika ravno demografija, saj se slikovni oglasi ne prikazujejo na zahtevo uporabnika.
 

Slaba in nejasna vsebina


Facebook oglaševanje temelji na privlačni vsebini.
Če vaši oglasi niso vizualno privlačni ali ne pritegnejo pozornosti, jih uporabniki preprosto ignorirajo.
Zelo pomembno je, da razvijete kakovostne slike, videoposnetke in besedila, ki bodo nagovorila vašo publiko.

Razmislite o uporabi čustev ali zgodbe, ki bo vaš oglas naredila edinstvenega.
Po drugi strami pa je smiselno omeniti, da preveč privlačna vsebina izkrivlja dejanski izdelek ali storitev, ki se nahaja za oglasom.
Enostavno povedano – vrata ne smejo prikrivati tega, kar se skriva za njimi.
 

Nepravilno nastavljen proračun


Nastavitev proračuna je ključen del Facebook oglaševanja.
Mnogi oglaševalci ne razumejo, kako deluje sistem bidding, in pogosto porabijo preveč denarja za slabo zasnovane kampanje.

Priporočljivo je, da začnete z manjšim proračunom in ga postopoma povečujete, ko pridobite boljše rezultate.
Analizirajte, kateri oglasi delujejo in prilagodite proračun v skladu s tem.
Seveda ne pozabite na vse look alike metrike.
 

Pomanjkanje testiranja


Testiranje različnih oglasov je ključno za uspeh Facebook oglaševanja.
Mnogi oglaševalci se ustavijo pri prvem oglasu, ne da bi preizkusili različne različice.
Uporabite A/B testiranje, da primerjate različne slike, naslove in besedila.



Tako lahko odkrijete, kateri elementi najbolje delujejo in optimizirate svoje kampanje.
Različne vizualne kreative imajo izrazito močnejši vpliv na končni rezultat kampanj, kot pa teksti v tekstovnih oglasih.
 

Neučinkovito spremljanje rezultatov


Ena od ključnih prednosti Facebook oglaševanja je možnost spremljanja rezultatov v realnem času.
Kljub temu mnogi oglaševalci ne izkoristijo te funkcionalnosti.
Pomembno je, da redno preverjate analitiko, da razumete, kako vaši oglasi delujejo.

Uporabite podatke vašega Facebook Pixla, da prilagodite svoje kampanje in dosežete boljše rezultate.
Priporočljivo je tudi merjenje analitičnih podatkov v Google Analytics-u preko UTM linkov.
 

Ignoriranje posebnosti mobilnih uporabnikov


Danes je večina uporabnikov Facebooka na mobilnih napravah.
Če vaši oglasi niso optimizirani za mobilne naprave, izgubljate pomemben del ciljne publike.

Prepričajte se, da so vaše slike in videoposnetki pravilno prilagojeni za mobilne zaslone, in da so vaša sporočila jasna ter jedrnata.
Zagotavljamo vam, da lahko v vaši analitiki ugotovite, da je mobilnih uporabnikov med 60% in 80%.
 

Neuporaba ponovnega trženja


Ponovno trženje je močna strategija kateregakoli oglaševalskega kanala in je zato pomembna tudi v Facebook oglaševanju.
S ponovnim trženjem lahko dosežete ljudi, ki so že pokazali zanimanje za vaše izdelke ali storitve, a niso dokončali nakupa.



Uporabite Facebook Pixel za sledenje obiskovalcem vaše spletne strani in jim prikažite oglase, ki jih bodo spodbudili k nakupu oz. k naslednjemu koraku v vašem prodajnem lijaku.
Po vsaj eno mesečnem testiranju, preverite v Google Analayticsu, koliko oglasov so kliknili uporabniki, ki so opravili nakup.

Iz podatkov tako lahko izračunate vaš ROI (return-on-investment) prvotnih kampanj ter kampanj ponovnega trženja.
 

Vam oblikujemo prodajni lijak?


Facebook oglaševanje ponuja številne priložnosti za podjetja vseh velikosti.
Vendar pa je pomembno, da se izognete pogostim napakam, ki lahko ovirajo vaš uspeh.
S pravilno oblikovanim prodajnim lijakom lahko znatno izboljšamo učinkovitost digitalnega marketinga. Morate biti na pravem mestu ob pravem času.

Ne pozabite, da je ključ do uspeha prilagoditev in stalno učenje iz izkušenj.
Naši strokovnjaki preučijo vaše analitične podatke, spoznajo nakupne navade vaših uporabnikov in vam zasnujejo kampanje, ki sledijo vašim ciljem.
Za čimbolj uspešen nastop na trgu nas kontaktirajte.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan