LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Kako med dopusti prilagoditi Google in Facebook oglaševanje

Poletje je za nekatere čas oddiha, za druge pa višek delovne sezone. Danes se bomo osredotočili predvsem na tiste, ki si privoščijo poletni oddih ali pa delajo znotraj podjetij, ki obratujejo z zmanjšano ekipo.

Skladno z dopusti, pa je potrebo prilagoditi Facebook in Google oglaševanje, da ne porabljamo nepotrebnih sredstev, če smo na dopustu oz. če zmanjšana ekipa ne zmore oddelati vsega povpraševanja.
Poglejmo si par najpogostejših in najbolj smiselnih prilagoditev oglaševalskih kampanj v času dopustov.
 

Brez sprememb


V večini branž, že brez kakršnihkoli prilagoditev, lahko v času dopustov pričakujemo manjše povpraševanje, saj enostavno veliko ljudi ni doma ali na delovnem mestu.
Če se dopusti ostalih nekako uskladijo z dopusti v vašem podjetju, vse poteka dokaj naravno in ne potrebujete nikakršnih prilagoditev.
 

Določimo urnik oglaševanja


Če imate več kadra odsotnega naprimer na začetkih tedna, ali mogoče v popoldanski izmeni, je za vas morda primerna prilagoditev urnika oglaševanja.
V primeru, da na področju termina dela vidite vzorec, ga enostavno prilagodite tudi v vaših oglaševalskih kampanjah.

Kako med dopusti prilagoditi google in facebook oglaševanje vmesna1

Najbolj osnovna prilagoditev pa je, da enostavno pustimo aktivne samo tiste ure in dneve, v katerih imamo najcenejšo ceno na klik ali pa najcenejšo konverzijo – nakup ali povpraševanje.
 

Spletno oglaševanje ugasnemo


V primeru kolektivnega dopusta ali v primeru enoosebnega podjetja, oglaševanje med dopustom lahko enostavno ugasnemo.
Prav tako vse spletne kampanje lahko ustavimo, če imamo z ugasnjenim oglaševanjem ravno dovolj posla za del zaposlenih, ki ni na dopustu.
 

Prilagodimo vrednost naše ponudbe


Težko je sicer vnaprej predvideti količino povpraševanj in prodaje, če znižamo ceno, ki smo jo pripravljeni plačati za klik za npr. 20%.
Vsekakor bo realizacija nižja, zato pri znižanju cene ravnamo bolj konzervativno, si nadejamo dovolj posla in vsaj malenkost nižje stroške spletnega oglaševanja.
 

Prilagodimo glede na analitične podatke


Odstotno znižanje ter tudi zvišanje naše ponudbe, pa lahko vežemo še na nekatere druge analitične podatke:
  • Naprava
  • Demografski podatki (spol, starost, dohodek na gospodinjstvo)
  • Lokacija
Pri lokaciji je zgodba dokaj enostavna, če se pogovarjamo o podjetju, ki izvaja terenska dela, za katero je zagotovo smiselno, če pridobi čimveč posla v bližini svoje izpostave in zato enostavno izklopi oddaljene lokacije.

Kako med dopusti prilagoditi google in facebook oglaševanje vmesna2

Pri prilagoditvi glede na napravo ali demografske podatke, pa je običajno potrebno pogledati pretekle podatke o ceni klika ter ceni konverzije glede na dane podatke.
Temu primerno izklopimo dražji del marketinške kampanje in si s tem zagotovimo boljši ROI – return on investment.
 

Oglaševanje preusmerimo na branding


Del Facebook oglaševanja in tudi vsaj del prikaznega ter video Google oglaševanja, imajo nekatera podjetja ves čas prilagojena brand buildingu (grajenju blagovne znamke) in ne direktni prodaji ali generiranju povpraševanj.
Mnogim izmed rednih oglaševalcev, pa oglaševalske kampanje vsaj v njihovi »mrtvi sezoni« prilagodimo brand buildingu.

Nekaterim ob tem ustrezno zmanjšamo proračune, specifičnim sektorjem podjetij pa nezmanjšan proračun namenimo v brand building, kar jim na dolgi rok prinese precej dobre rezultate.

Spletni marketing zahteva nenehne prilagoditve, če želimo, da so kampanje kar se da uspešne. Poleg stalnega spremljanja analitičnih podatkov, trendov ter sprememb na tržišču je potrebnega tudi kar nekaj predvidevanja glede na pretekle izkušnje.
Če Facebook oglaševanje ali Google oglaševanje vodite sami, poznate tudi svojo branžo.

Mi iz oglaševalskih agencij pa potrebujemo občasno sogovornika na vaši strani, da pridobimo čimveč podatkov o vašem poslu. Na ta način vam lahko maksimalno uspešno pomagamo graditi vaš posel z uspešnimi Facebook in Google kampanjami.

Če želite tudi sami povečati obseg in profitabilnost vašega posla, ne odlašajte.
Kontaktirajte nas, mi pa vam bomo z Google oglaševanjem in Facebook oglaševanjem pomagali pri uresničitvi vaše podjetniške vizije.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan