5 ključnih nalog preden odprete spletno trgovino
Če še niste opravili svoje domače naloge, je sedaj skrajni čas, da to naredite.
Opisane nasvete za vse, ki so tik pred fazo izdelave spletne trgovine, pa lahko uporabijo tudi že vsi aktivni trgovci.
Tako kot vsak drug posel, tudi spletna trgovina rabi občasne preglede in prevetritve poslovanja.
Bodite proaktivni in vedno razmišljajte, kako lahko vaša spletna trgovina proda več.
Izvedite tržno raziskavo
Ribiči ne vržejo trnka v prvi tolmun vode, ki ga najdejo in upajo, da bodo ribe prišle.
Namesto tega opravijo nekaj raziskav.
Gredo tja, kjer je veliko rib in uporabijo vabo, ki jo imajo ribe rade.
V smislu tržnih raziskav so ta ribiška mesta za lastnike spletne trgovine povsod okoli nas: iskanje na Googlu, skupine na Facebooku, videoposnetki v YouTubu (in komentarji), ocene vaših konkurentov, forumi – seznam je neskončen.
Vsaka od teh lokacij vam ponuja zakladnico informacij, od informacij o izdelku do pričakovanj glede poprodajnih storitev za stranke in te informacije so suho zlato za vašo spletno trgovino.
Definirajte potencialne kupce
Podjetja porabijo veliko časa in denarja za razvoj izdelka,
postavitev profesionalne spletne trgovine, vendar niti delček teh resursov, da bi ugotovili, kdo so njihovi potencialni kupci.
Precej plastičen primer, pa vendarle - predstavljajte si, da poskušate prodati stopnišče nekomu, ki živi v enonadstropni hiši.
Ni pomembno, kako dobro je vaše stopnišče, kako prepričljiva je cena ali kako zgovorno razložite njegove prednosti.
Ta oseba nikoli ne bo kupila vašega izdelka.
Za izhodišče razmislite, katere težave rešujete za potencialne stranke vaše spletne trgovine.
Ko zberete več informacij, lahko ustvarite popolne osebnosti kupcev, ki jih lahko uporabite celo za doseganje več ljudi, ki bodo verjetno kupovali pri vas.
Te informacije bi vključevale:
- Demografski podatki (starost, spol, zakonski status, dohodek itd.)
- Kako se odločajo o nakupu
- Interesi in hobiji
- Kje v nakupnem procesu so, ko vas prvič obiščejo
Ugotovite, kje najti kupce
Ni dovolj vedeti, kdo so potencialni kupci vaše spletne trgovine.
Vedeti morate tudi, kako jih najbolje doseči.
Tržite izdelek, za katerega ste prepričani, da se bo določeni skupini ljudi zdel zelo uporaben.
Izdelek ste objavili v spletni trgovini z zelo informativno in bogato vsebino ter kopico privlačnih slik.
S tem boste te posameznike zagotovo pritegnili in zgradili zaupanje ter izdelek prodali.
Vse to ste naredili...vendar nimate pojma, kako se dejansko povezati s potencialnimi kupci.
So na Facebooku in bi jih dosegli s
Facebook oglaševanjem?
Ali uporabljajo Twitter (X), mogoče LinkedIn?
Ali jih zanimajo e-novice in jih morate pritegniti, da vam pustijo kontakt?
Ali izdelke iščejo na Googlu in rabite aktivirati
Google Ads oglaševanje?
Če nimate odgovorov na ta vprašanja, vašega izdelka ne bo videl nihče od potencialnih kupcev vaše spletne trgovine, ampak zgolj vrsta obiskovalcev, ki izdelka ne bodo kupili.
Raziščite cene izdelkov
Ko boste izvedli raziskavo o tem, kdo je vaša ciljna publika, kaj želijo in koliko težav jim rešujete, boste imeli tudi predstavo o tem, koliko je vaš izdelek vreden.
Toda ena najpogostejših napak pri spletni trgovini, je izogibanje raziskavam o cenah.
To je velika težava – kaj če so vaši lastni stroški višji, kot jih je trg pripravljen plačati?
Kaj pa nasprotno, če bi vaše potencialne stranke dejansko plačale veliko več, kot si mislite?
Številni lastniki spletnih trgovin bodo določili svoje cene glede na to, koliko zaračunavajo konkurenti.
To je na prvo žogo logično, toda če vaša raziskava pokaže, da so ljudje pripravljeni plačati več za vaš izdelek, to pomeni, da izgubljate denar.
Jasno pokažite kaj prodajate
Obiskovalci spletne trgovine lahko pridejo k vam iz različnih virov, kot tudi na različne podstrani že ob prvem obisku.
Poskrbite, da vsak obiskovalec, pa če prav je pri vas prvič, točno ve kaj prodajate.
Vsaka podstran v vaši spletni trgovini mora jasno prikazovati kaj točno ponujate.
Dober prikaz tega bi bil obiskovalec, ki je v vaši spletni trgovini prvič in je prišel na podstran prispevka na blogu.
Kljub temu, da ste prispevek napisali z namenom informiranja obiskovalcev o npr. specifičnem izdelku ter z namenom
SEO optimizacije spletne trgovine, mora obiskovalec vedeti, da ta izdelek prodajate v vaši spletni trgovini.
Lahko bi si enostavno mislil, da ste bloger, ki je pisal o tem izdelku, prispevek bi si prebral in informiran odšel v konkurenčno spletno trgovino izdelek kupiti.
Če ste dovolj osredotočeni na uspešnost spletne trgovine, veste kaj vse to prinese za seboj.
Da vam še bolj pomagamo, smo vam pripravili priročnika
Kako pospešiti spletno prodajo in
28 pasti spletne trgovine, ki vam bosta zagotovo koristila.
Eden izmed pomembnih elementov same izdelave spletne trgovine ter kasnešega poslovanja na spletu je, da izberete dobrega poslovnega partnerja.
S svojimi strkovnjaki smo vam na voljo za manjše, kot tudi večje projekte spletnih trgovin, ki jih povežemo tudi s svojim
ERP sistemom Minitron in nadgradimo z digitalnim oglaševanjem.