Kako do spletne trgovine, ki PRODAJA?
Nakup iz naslonjača. In to tudi ob 3. uri zjutraj, v trenerki, oziroma v tem primeru verjetno v pižami, po možnosti s toplim kakavom v rokah. Sliši se TOP. Ja, vse to je lahko del procesa nakupa v spletni trgovini.
Izdelava spletnih trgovin
Izdelava spletnih trgovin se zdi za marsikoga projekt, ki je izjemno kompleksen. Od domene, do različnih možnosti plačila in potem še besedilni ter slikovni del spletne trgovine, vse to so koraki izdelave spletne trgovine, ki velikim povzroča sive lase.
Izdelava spletne trgovine vsebuje veliko korakov, do končnega rezultata pa gremo vseeno počasi. Če se celotnega procesa izdelave spletne trgovine lotite z izkušeno ekipo s skupnim sodelovanjem, bo celoten postopek izdelave skorajda ''mačji kašelj''.
Dobro je poznati konkurenco
Konkurenco je dobro poznati in jo je tudi spremljati, saj ima enak segment poslovanja kot vi. Tako lahko predvidite kaj je dobro izpostaviti in na osnovi videnega lahko ustvarite še boljšo konkurenčno ponudbo. Konkurence se nikoli ne smete bati, ampak jo lahko izkoristite sebi prid.
Tukaj nastopimo MI, ker za nove stranke ob izdelavi spletne trgovine:
- Brezplačno analiziramo konkurenčne spletne trgovine
- Pripravimo optimalne ključne besede
- Skrbno pregledamo in analiziramo vašo morebitno obstoječo spletno trgovino
- Pripravimo najbolj optimalno strukturo vaše spletne trgovine
- Pripravimo načrt, ki ustreza vašim razpoložljivim sredstvom
- Potem pride na vrsto Photoshop/Illustrator in oblikovanje spletne trgovine
- V primeru, da še nimate celostne podobe podjetja, vam lahko pomagamo tudi na tem področju
- Ko potrdite oblikovnemu predlogu, pride na vrsto razvoj/izdelava spletne trgovine
- Nato spletno trgovino testiramo, da preverimo povezave, slovnične napake, pravilno delovanje obrazcev in prilagojenost mobilnim napravam
- Spletna trgovina se objavi, nato pa nastopi proces promocije vaše spletne trgovine, kjer vam kot specialisti na marketinškem področju lahko svetujemo kako spletno trgovino narediti vidno za vaše obiskovalce in potencialne kupce.
Kaj pa cena spletne trgovine?
Kolikšna je cena
izdelave spletne trgovine, je preveč splošno vprašanje, ki bi ga lahko primerjali z vprašanjem ''Koliko stane avtomobil''?
Veliko je dejavnikov, ki vplivajo na končno ceno izdelave spletne trgovine, pa pojdimo lepo po vrsti:
- Koliko kategorij in artiklov bo na vaši spletni trgovini
- Kakšne možnosti filtrov boste uporabljali
- Kakšen uvoz in izvoz izdelkov boste imeli - avtomatiziran ali ročen
- Ali bo spletna trgovina del našega ERP-ja Minitron z integrirano Hubtie davčno blagajno ali bo integrirana v tretji sistem
- Kakšne možnosti plačila boste ponudili kupcem v vaši spletni trgovini
- Kolikšen bo nabor jezikovnih različic spletne trgovine
- Na kolikih različnih domenah bo delovala vaša spletna trgovina
- ...
Izdelava spletnih trgovin ni zahtevna, če se jo lotite premišljeno in s pravo ekipo. Ste pripravljeni na skupni izziv, da jo naredimo skupaj?