Že razmišljate o božiču? Vaši kupci že!
Kaj mislite, kdaj začnejo vaši potencialni kupci oz. partnerji razmišljati o božičnih nakupih. ZDAJ! Prav ste slišali, zato bodite pripravljeni in si spletno strategijo zagotovite pravi čas.
Na takšen način si zagotovite dobre pozicije na
Google spletnem iskalniku in pa kar je najpomembnejše, dalj časa boste svojo ponudbo ponujali vašim potencialnim kupcem oz. partnerjem, večja je možnost da bodo izbrali ravno vas. Ponudite jim namreč, da ste del njihovega razmišljanja, saj pridete v njihovo podzavest s tem pa v miselni proces.
Fizične in spletne trgovine
Ja, trgovine in spletne trgovine počasi že polnijo police z božično ponudbo, splet je tisti, ki s takšnimi zgodbami morda še nekoliko počaka, saj je tukaj vir informacij zelo hiter. Res je, da nekateri pretiravajo in v trgovinah ponudijo božično ponudbo prehitro, zgodilo pa se je že, da je bilo kar nekaj podjetij, ki so si žal božično vzdušje pričarali prepozno, s tem pa so žal zamudili vlak ki je kar se nakupov tiče eden izmed najbolj pomembnih.
Vsi imamo radi božič, nekateri zaradi vzdušja, nekateri zaradi druženja, prazničnih dobrot in še bi lahko naštevali. Dejstvo pa je, da je december potrošniško najmočnejši mesec, kjer ljudje nakupujejo in nakupujejo in velikokrat gredo preko svojih zmožnosti. Tukaj pa stopite v igro ravno vi, ta čas morate zelo dobro izkoristiti sebi v prid in si izboriti svoj košček pogače. Ponudnikov, kot ste vi, verjamemo da je veliko, zato bodite drugačni in uberite drugačno strategijo - strategijo ki je ji reče PRAVI ČAS.
Božič v virtualnem svetu
Ali veste, da vse kar je povezano z darili, da se začnejo iskanja že v začetku oktobra, trend pa strmo narašča vse tja do praznikov? Evropa je vseeno še nekoliko za Ameriko, saj se pri njih božično vzdušje začne prej, nekje tudi že konec poletja. Najbolj prodajno uspešni nakupni dnevi v virtualnem svetu so po informacijah podjetja Adobe nekje od začetka decembra pa tja do sredine decembra. Govorimo seveda za evropsko tržišče.
Kaj je potrebno vedeti za božično virtualno strategijo?
Uspeh je pogojen s pravilno časovno umestitvijo vaše strategije v predbožično poizvedovanje. Ni dovolj, da začnete intenzivno oglaševati šele v decembra in tako računati na uspeh. Bodite taktični! Da vzbudite pozornost, začnite z
Google prikaznimi oglasi in
Facebook oglaševanjem že sedaj.
V mesecu novembru nato razširite doseg in tako se bodo vaši potencialni kupci začeli zavedati. Se pravi boste vzbudili zanimanje saj boste trkali na njihovo podzavest. Spletni iskalnik bo ključnega pomena v decembru. December je mesec konkretnega iskanja ponudb in mesec konkretnih dokončnih nakupov.
Dostava do vrat?
Tisti, ki opravljajo spletne nakupe v predbožičnem času, zelo dobro vedo, da dostava lahko traja. Zato takšni kupci tudi ne čakajo na zadnjo minuto. Veliko slovenskih spletnih kupcev je takšnih, ki opravijo naročilo iz tujine, kar pomeni, da so pripravljeni opraviti božične nakupe veliko prej kot sicer. Tako da naj vam bo to dobra iztočnica za božično virtualno strategijo, da jo pripravite pravi čas in ne decembra.
Dobro se pripravite, ne začnite s poizvedbami o možnostih oglaševanja prepozno, saj se vam lahko zgodi da bodo najboljša mesta v medijih žal že zasedena, velja pa tudi omeniti, da z naraščajočim povpraševanjem naraščajo tudi cene. Praznično strategijo začnite tako pripravljati že sedaj.