So tudi vaši spletni oglasi dolgočasni, da skoraj zaspite?

Kaj pritegne vašo pozornost, ko vidite oglas, pa naj bo to na televiziji, spletu, radiu... Drugačnost, je tako? Podjetja apelirajo na vaša čustva. Tisto kar vas teži, muči, to stanje lahko popravijo storitve ali izdelki podjetja, kateremu ste ključni kupec.
Tokrat bomo govorili o čustvih ter kako se jih lahko implementira v Google Adwords oglaševanje.

Vsi iščemo preko iskalnika Google. Vendar kaj je tisto, kar na prvi strani zadetkov pritegne našo pozornost?  Zakaj bi kdo sploh kliknil na dolgočasne tekstovne oglase? Za veliko podjetij je za takojšnjo pridobitev prometa na spletno stran najbolj stroškovno učinkovit način Google oglaševanje. S tem lahko podjetja, ki nimajo dovolj organskih zadetkov bistveno povečajo obisk na svoji spletni strani.

Vmesna Google Adwords oglaševanje

Oglasi na iskalniku Google morajo izstopati. Kako?

1. KONKURENCA

Vedno poglejte, kaj dela konkurenca, saj so začetno pot, kaj pije vodo in kaj ne, že predelali. S tem dobite osnovni občutek kaj je spletno oglaševanje ter kako in kaj oglaševati.

2. CALL TO ACTION oz. poziv k dejanju

To je ključnega pomena, saj s tem uporabnika pozovete, da stori določeno dejanje. Pritegnete lahko z: Pokličite nas, Pišite nam, Brezplačna poštnina... Možnosti je veliko, na takšen način pa si povečate možnost, da uporabnik klikne vaš oglas.

Vmesna 2 Google Adwords oglaševanje

3. PREDLAGAJTE REŠITVE

Nikoli v Google oglasih ne izpostavljate da ste najboljši, saj s tem ne boste pridobili kupca. Vedno izpostavite težavo, na koncu pa ponudite rešitev oziroma neposredno v rešitvi omenite težavo.

4. POSEBNA PONUDBA

Izpostavite lahko akcije ki jih imate, popuste, brezplačne poštnine, brezplačni ogledi in podobno. Google Adwords oglaševanje je v neki meri popolnoma enako klasičnemu oglaševanje, kjer je v večini oglasov "Cena že od”, "Posebna ponudba”, itd.

5.  KLJUČNE BESEDE

Vključite ključne besede v sam oglas. Na takšen način se ob iskanju po ključni besedi v samem oglasu besede krepko izpostavijo. Tako oglas dejansko izstopi in množice Google Adwords oglasov in ostalih naravnih prikazov. Večkrat ko jo ponovite, boljše je.
Enaka vsebina mora seveda uporabnika čakati na spletni strani, torej brez zavajanja, ki prinese veliko klikov ampak logično prenizko realizacijo.

6. PRISTAJALNE STRANI

Zelo pomembno je, da tisto kar oglašujete pokažete tudi na spletni strani. Torej, če oglašujete LCD televizorje, uporabnik ne sme pristati na pristajalni strani, kjer je ponudba vse zabavne elektronike, ki jo prodajate.

7. KONTAKT v razširitvi oglasa

Zelo efektivni so oglasi, kjer uporabniku še preden klikne na oglas, ponudite možnost prikaza vaše telefonske št. ali poslovne lokacije. To lahko dosežete z razširitvijo oglasa v katerega lahko vključite tiste besedne fraze, ki vzpodbudijo dodatno pozornost.

Ko naredite vse pravilno kot morate, je pravi trenutek, da dodate, del sebe, drugačnosti in drugačnosti vašega podjetja, kar bo predstavljalo tisto piko na i.
V primeru, da želite še več informacij o Google oglaševanju, nas kontaktirajte.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan