LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Facebook

  je najbolj bran časopis na svetu.

Zakaj FACEBOOK OGLAŠEVANJE

1. Velika publika

Če želite doseči največje možno število ljudi je Facebook oglaševanje zagotovo primerno orodje, saj ta socialni medij uporablja več kot 1 milijon Slovencev.
2. Ciljano oglaševanje

Facebook oglaševanje omogoča prilagajanje ciljane skupine, ki jo prilagodimo na izdelek, ki ga oglašujemo ter na vaše poslovne cilje.
3. Viralno oglaševanje

Če je vsebina dovolj zanimiva, se lahko širi viralno, kot oglaševanje "od ust do ust" in poveča doseg vaših oglasov.
4. Cena oglaševanja

Zagotovo je Facebook oglaševanje daleč najcenejša oblika oglaševanja glede na doseg. Za vaš proračun nikjer drugje ne boste dobili tako široke izpostavljenosti.
5. Instantni rezultati

Facebook oglaševanje je precej agilno, saj se novi oglasi potrjujejo znotraj istega dneva. Zaradi velikega dosega, pa že naslednji dan lahko pričakujete povečan obisk na vaši spletni strani.
Luxmedia service image top
Luxmedia service image bottom 3 steps
Pogovor

Pogovor s strokovnjakom za Facebook oglaševanje. Analiza spletne strani, načrtovanje in kreiranje proračuna.
Priprava & analiza

Priprava učinkovite oglasne kampanje. Analiza besed in slik ter oblikovanje kampanje. Sledi objava ter spremljanje rezultatov.
Pridobivanje kupcev

Pridobivanje kontaktov in posledično kupcev. Facebook oglaševanje prinaša hitre in konkretne prodajne rezultate.
Kavica?
Ikona kava
Bottom content

Kaj boste s Facebook  oglaševanjem dosegli?


Pravilno usmerjeno Facebook oglaševanje je dober recept za povečanje prepoznavnosti ter tudi samo prodajo. Uporabnika, ki je že bil na vaši spletni strani, lahko ponovno z remarketingom opomnite nase in mu pokažete vaš izdelek, za katerega je poizvedoval. Lahko pa Facebook oglaševanje uporabite za predstavitev novega izdelka novim potencialnim kupcem.

Postanite del naše družine.

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’
Facebook oglaševanje končna