Spletne strani - Minitron - erp, davčna blagajna in cms >> vse na ENEM MESTU

Ne glede na velikost vašega podjetja in ne glede na dejavnost, s katero se ukvarjate, je sistem Minitron idealen za nadzor in celovito vodenje vašega poslovanja.

Največja prednost Minitrona je, da ne potrebujete nobenih inštalacij programske opreme na osebni računalnik, temveč le uporabniško ime in geslo ter internetno povezavo. Enostavno in hitro lahko do aplikacije dostopate od kjerkoli in kadarkoli ter tako upravljate in nadzirate dogajanje v vašem podjetju.

urejanje spletne strani

ERP...CRM

Nadzorujete poslovanje vašega podjetja (ERP) in upravljate odnose s strankami (CRM), kjer lahko svojim partnerjem pošiljate obveščanja o vaših izdelkih in storitvah, novostih, akcijah. Celotni Minitron je v slovenskem jeziku, saj je slovenski produkt. Minitron je namenjen tako malim kot velikim podjetjem. Omogoča stabilnost, funkcionalnost, sistem pa je v celoti prilagodljiv potrebam podjetja. Sistem lahko uporabljajo prav vsi v podjetju, od vodstva, do nabave kot tudi tisti ki delujejo na področju računovodstva. Sistem NEMOTENO deluje tako v Sloveniji kot tudi v tujini, saj deluje v oblaku.

vodenje strank

 

REGISTRACIJA DELOVNEGA ČASA in DAVČNA BLAGAJNA

Registracija, evidenca delovnega časa še nikoli ni bila lažja in cenejša.
Kadrovsko informacijski sistem za podjetja, ki zagotavlja enostavno in učinkovito upravljanje časa ter drugih kadrovskih evidenc, prihrani čas tako vodstvu kot tudi zaposlenim.

Točnost je pomembna lastnost, ki se je nekateri brez problema držijo, spet drugi pa potrebujejo za to več časa in prilagojene rešitve. Ste že določili tip skupine, ki ji pripadajo vaši zaposleni?

Vodstva manjših in večjih podjetij, kjer nimajo rešene evidence delovnega časa in poslujejo brez celovite evidence nadzora nad delovnim časom svojih zaposlenih, se velikokrat ne zavedajo pomena prihrankov in lažjega nadzora zaposlenih. Naj naša rešitev prihrani vaš čas!

 

naslovna blog registracija delovnega časa

 

Prednosti davčne blagajne in kaj vključuje?

 

-Vodenje zalog
Z aplikacijo HubTie POS lahko vodite zalogo svojih artiklov enostavno in kjerkoli.

-Izvozi v računovodske programe
Aplikacija HubTie POS omogoče izvoze v različne računovodske programe.

-Plačilni sistem z Moneto
Naša blagajna podpira tudi plačila z moneto, priročnim plačilnim sistemom prek telefona.

-Storitev v oblaku
HubTie POS je oblačna storitev, kar vam omogoča, da lahko varno dostopate do vaših podatkov preko računalnika ali mobilnega telefona.

-Spletna administracija
Aplikacija HubTie POS je podprta s profesionalno spletno pisarno, razvito za podporo vaših potreb.

-Podpora za iOS
Da bi poenostavili POS blagajno, smo razvili enostavno in funkcionalno mobilno aplikacijo, ki je podprta za vse ključne operacijske sisteme: Android, Windows in iOS

-Hitra namestitev
Registrirajte se na www.pos.hubtie.si in potrdite registracijo na vašem e-mailu. Pripravljeni ste za vpis v vašo podporno spletno stran: pričnete lahko z uporabo.

-Funkcije in podpora
Vračilo blaga, storniranje, dobropisi, tisk originalnih računov za podjetja. Podpora različnim plačilnim sistemom
(denar, kartice).

-Nadzor nad poslovalnicami
Omogoča vam 24/7 nadzor nad vašimi poslovalnicami iz enega programa.

-Brezplačne posodobitve
Redno posodabljanje in nadgradnja sistema vključena v ceno.

-Delovanje brez e-povezave
-Delovanje brez internetne povezave (offline mode).

-Zaloga
Enostaven in hiter vnos artiklov preko spletne administracije. Pregled zalog v podjetju z »real-time« osvežitvijo.

Ne želite kupovati drage opreme za blagajno, imate pa Android telefon ali tablico? Ni problema, pokličite nas in uredimo vam vaš HubTie račun, pošljemo aplikacijo in vas ugodno opremimo še z mobilnim termičnim tiskalnikom.Nato si aplikacijo namestite na telefon/tablico, povežete tiskalnik in že lahko pričnete z uporabo HubTie POS blagajne. 

 

-Brez pogodb
Ne zavežite se z dolgoročnimi pogodbami. HubTie POS omogoča fleksibilni cenik, enostavno dodajanje in odstranjevanje naprav ter HubTie POS podporno ekipo

-Brezplačna spletna podpora
Ker se zavedamo kako pomembna je podpora v trenutku, ko jo potrebujete, vam nudimo brezplačno spletno podporo z najkrajšim možnim odzivnim časom.

 

Preprosta. Jasna. In dostopna cena za vsakogar. Enostavna uporaba.

BREZ skritih in začetnih stroškov.

 

naslovna blog davčna blagajna

 

CMS

V Minitronu urejate in vzdržujete vašo spletno stran (CMS): urejate galerije, dodajate vsebino, dodajate slike in novice. Srečujemo se z uporabniki, ki imajo večinoma velike probleme pri urejanju spletne strani, ki so narejene v odprokodnem sistemu. Ko preidejo na CMS sistem Minitron so težave z urejanjem dejansko rešene, saj je sistem zelo enostaven in v povprečju uporabnik potrebuje 1h, da mu je sistem razumljiv do točke uporabnik sam ureja spletno stran.

 

Si želite vse rešitve na enem mestu? Povabimo vas na kavico in vam še v živo predstavimo sistem Minitron. Pokličite nas, da se dogovorimo za termin >> 031 779 867 ali pa nam pišite >> Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

 


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet