Google Adwords - Kaj je ISKALNI MARKETING?

 

Iskalni marketing nam že sama fraza pove, da se nekaj išče. Torej potenciali kupec nekaj išče in prav mogoče naleti na vašo ponudbo. Vendar kako? Pomembno je, da kupcu ponudite vašo ponudbo. Kje ponudite vašo ponudbo? Na spletnih iskalnikih, preko katerih potencialni kupci poizvedujejo po ponudbi, katero imate pri vas. Vi pa ste tisti, da boste to vašo ponudbo servirali kupcu pred očmi. Torej, če ste podjetje, ki se ukvarja z vodovodnimi inštalacijami, boste imeli podstran oz. pristajalno stran,  ki bo opisovala storitve povezane z vodovodnimi inštalacijami. Če in ko se boste odločili za Google Adwords, boste iz kategorije vodovodnih inštalacij oglaševali ključne besede, ki so čim bolj relevantne glede na vašo pristajalno stran in glede na povpraševanje vašega ključnega kupca oz. uporabnika.

Torej v tem primeru bi bile primerne sledeče ključne besede:

  • vodovodne inštalacije Ljubljana  (omejimo lokacijsko, glede nato, da delujete samo na območju Ljubljane ter izključite vse tiste, ki bi vas iskali zunaj tega območja)
  • vodovodne inštalacije cenik
  • dežurni vodovodar Ljubljana
  • napeljava vodovodne inštalacije

....

To je samo del, kako se celotnega iskalnega marketinga lotiti.

 

Obiskovalci, ki pridejo na vašo spletno stran iz spletnih iskalnikov, naj si bo preko organskega rezultata ali tekstovnega oglasa,  so vaše izdelke in storitve sami poiskali, zato predstavljajo najbolj resne stranke oz. kupce  na spletu. Več plačanih in neplačanih povezav, kot imate na prvi strani za vpisano poizvedbo, večji odstotek klikov na spletno stran boste prejeli. Plačani tekstovni oglasi, ki se prikazujejo na prvi strani iskalnikov v povprečju skupaj prejmejo med 20 % in 30 % vseh klikov. Neplačani, organski rezultati pa prejmejo približno ostalih 70 %, od tega skoraj polovico, prvi neplačan oglas (v povprečju). Le dobrih 5 % uporabnikov spleta si ogleda rezultate tudi na drugi strani iskalnikov, zato se enostavno morate pojaviti na prvi strani! Dober tekstovni oglas lahko prinese več klikov, kot jih prinese drugo uvrščeni rezultat med neplačanimi rezultati.

 

 Vmesna iskalni marketing

 

SEO ali GOOGLE ADWORDS?

Čeprav se pri iskanju zadetkov v spletnih iskalnikih plačljivi oglasi in organski rezultati iskanja pojavijo na isti strani, je med njimi pomembna razlika. Oglasi na iskalniku Google in ostalih iskalnikih se navadno pojavijo že na samem vrhu strani in so rahlo obarvani ali drugače označeni, tako da so še bolj izstopajoči, kot organski rezultati. Vsakokrat, ko uporabnik klikne na tak oglas, lastniki spletne strani plačajo za ˝njegov klik˝. Najbolj poznana in razširjena oblika takega oglaševanja je Google (AdWords) oglaševanje v svojem iskalniku. Izvajamo in poznamo pa še Bing, Yahoo, Najdi.si oglaševanje itd. Taka oglaševanja so najhitrejša pot do novih poslov in strank na internetu. Najbrž se že sprašujete katera rešitev je bolj primerna za vas – optimizacija vaše spletne strani, ali oglaševanje na klik. Čeprav sta rešitvi na videz podobni in obe pripomoreta k učinkovitejši prodaji, zaradi povečane vidnosti v spletnih iskalnikih, je odgovor kompleksnejši in odvisen od tega kakšni so vaši poslovni in prodajni cilji oz. cilji posamezne kampanje.

SEO – optimizacija spletne strani je proces, ki je počasnejši, obsežnejši in ima dolgotrajnejše učinke ter v povprečju višje donose, medtem ko z oglaševanjem na klik dosežemo hitre rezultate ob fiksnih stroških. Oglasi se tako prikazujejo le po pred nakazilu in se po porabljenem proračunu zaustavijo. Organski rezultati pa ohranijo svoje mesto dolgoročneje, vse dokler jih kdo od konkurentov ne prehiti, kar se pa poredko dogaja, ko se enkrat znajdete v zgornji polovici prve strani rezultatov in ne zaspite na lovorikah.

 

Torej, ne prepuščajte in ne zamahinte z roko češ, saj bo, ne ne bo. Če že imate spletno stran, naj bo le ta živa, da se na njej ves čas nekaj dogaja. Samo tako boste imeli efekt. Ne verjamete? Pokličite nas, pa vas prepričamo v nasprotno ob tem, ko skupaj spijemo kavico.

 

 


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet