Zmagovite barvne kombinacije za splet

Kako so lepe... Kajne? Živimo v svetu polnem barv, eni so za pastelne odtenke, nekateri za žive, prav vsaka barva pa je po svoje lepa. Kakšne pa so tiste zmagovite barvne kombinacije, ki so dobre za posel?

Z barvami imamo tako rekoč opravka vsak dan. Tisti, pri katerih je design njihov bit, je to še bolj izrazito. Kolikokrat je bilo že slišano: 'hja rdeča je rdeča, saj je isti odtenek kot ta''... Ampak za tiste, ki imamo poglobljen čut za design je rdeča lahko bordo, pastel, vinska,....

Ja, kombinacij je ogromno in velikokrat pri paleti barv, ki jih imamo pred seboj, razmišljamo kateri je tisti pravi odtenek rdeče barve, pa čeprav nekdo niti ne vidi razlike med različnimi odtenki. Čudovit je ta svet barv. Tisti ki ste vsaj malo dizajnerji, saj veste :)

Barve zelo močno vplivajo na naše počutje, čustva kot tudi dejanja. Zato naj recimo v kuhinji ne bi bilo rdeče barve, ker ta predstavlja ogenj. 

KAKO PA JE Z BARVAMI V PODJETNIŠTVU?

Z ustrezno izbiro barvnih kombinacij lahko dobro pripravimo nekoga, da stori nekaj kar želimo. Paziti moramo tudi na odtenke, ki jih izberemo. Slaba izbira barvne kombinacije ima lahko ravno obratni učinek sporočila in tako bistvo, ki ga želite sporočiti, uporabniki enostavno spregledajo.

Lahko bi trdili, da je pravilna izbira barvnih kombinacij CGP-ja zelo pomembna za uspeh. Nekomu se zdijo barve enostavno področje, pa vendar je sama psihologija barv področje, ki ni tako enostavno kot se morda zdi na prvi pogled.

Odličen prikaz svetovno znanih logotipov skozi psihološki pomen barv.

CGP barve vmesna


Ljudje si mnenje ustvarijo v 90 sekundah, pa naj bo to mnenje na podlagi interakcije z ljudmi ali nekim videnim izdelkom. Redko se lahko prvi vtis popravi, zato si je priporočljivo vzeti čas in premisliti kakšne barve uporabiti v vašem poslu in kaj želite z njimi sporočiti.
Ker so naša čustva nestabilna in ker same barve igrajo veliko vlogo pri oblikovanju odnosa, je zelo pomembno, da razumete pomen barv v marketingu.


CGP barve vmesna 2



CGP barve vmesna 3


KAJ TO POMENI ZA VAŠE PODJETJE?

Kdo je vaše občinstvo? Moški ali ženske, kolikšna je njihova starost? Ali vaše že obstoječe barve privabljajo ali odvračajo vaše obiskovalce/kupce? Glede na sliko, katere barve uporabiti, če je vaša ciljna publika ženska skupina: modra, zelena, vijolična oziroma na splošno nežne tone, ki jim pravimo tudi pasteli.

Pazite, da z napačno izbiro barv ne poustvarite cenenega vtisa. Luksuz ne predstavljajo rožnate barve, ampak zlata, siva, bela, črna. Gumbi, ki pozivajo k nekemu dejanju naj bodo v nasprotni barvni vrednosti oz. komplementarni kontrast.

CGP barve vmesna 4

Če imate možnost, da lahko barve testirate, to naredite. V spletnih trgovinah je to zelo dobrodošlo. Katera je tista barvna kombinacija, ki bo prinesla klik na nakupovalno košarico? Razlike so lahko velike ali uporabite za nakup rdeč ali zelen gumb. Zelena barva namreč po potrošniški raziskavi spodbuja k nakupu.

Vedeti morate tudi, da so nekateri barvno slepi in imajo največ težav pri zeleni in rdeči barvi. Dajte jasne vizualne namige, kaj želite od obiskovalca, uporabite visoke kontraste pri uporabi komplementarnih barv.

Ali ste se kdaj vprašali zakaj je Facebook moder?

Mark Zuckerberg je namreč barvno slep in njegova najljubša barva je modra, saj jo najbolje vidi.

V mislih morate imeti predvsem, kaj je všeč vašim obiskovalcem in ne toliko kaj je všeč vam. Če boste poslušali samo sebe, boste morda naleteli na zaprta vrata. Vaše podjetje je namenjeno publiki, tako da jih povabite in lepo sprejmite s primerno podobo.


Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan