Zakaj NASMEH prodaja storitve oz. izdelke?

Ne, nasmeh ni narejen in tudi ne, ne more biti vsak postavljen za vlogo komercialista oziroma tržnika. So ljudje, ki so naučeni prodaje in so tisti, ki enostavno SO. So se rodili s to žilico, da enostavno nekoga prepričajo. Zakaj?

Mogoče je to nekomu res ''zlajnana' poteza, pa vseeno. Vsak ima rad, da se ga obravnava kot osebo in ne kot nekoga ki bo zgolj šel mimo nas kot vlak. To smo si zadali in k temu stremimo. Osnove prodaje zna vsak, saj vsak ki je kdaj koli šel na razgovor za službo, je bil v vlogi prodajalca. Kako? S tem, ko se je prodajal bodočemu delodajalcu in ja, naj se sliši še tako klišejsko, vsi smo se nekomu prodali za denar.

Biti dober prodajalec nekega produkta ali storitev, lahko za določeno podjetje pomeni propad ali uspeh. Dobra motivacija, dobro delovno okolje so za komercialiste/tržnike ključnega pomena. Če se človek dobro počuti v svojem delovnem okolju, bo prinašal rezultate. 

Vprašajte se, kaj je za vas motivacija?
Motivacija je tista, ki vas »poriva« k želenemu cilju. Zaradi nje vztrajate tudi takrat, ko je težko in ko se stvari morda ne razvijajo v želeni smeri. Je razlog, zakaj na primer zjutraj vstanete bolj zgodaj in telovadite ali pa kdaj delate dlje, da končate tisti projekt.

Motivacija je lahko pozitivna ali negativna. Lahko vam na delu grozi šef in je to vaša motivacija – če ste pod pritiskom, boste delali še več in se še bolj potrudili, da bi zadostili njegovim zahtevam. Vendar pa na ljudi na splošno veliko bolje deluje pozitivna motivacija. Motivacija v svoji najboljši obliki je torej vzrok, zakaj hočete nekaj narediti oziroma doseči. 

ISKRENOST = ZAUPANJE = NAKUP
Če verjamete v svoj produkt, je izdelek veliko lažje prodajati. Ja, nekateri izmed nas so/smo že bili v vlogi, ko smo po domače povedano prodajali ''bučke''. Pa vseeno, super izkušnja na začetku kariere, saj dvigne samozavest medtem ko recimo naročaš pico po telefonu ali se naročiš k zdravniku na pregled in nimaš strahu ko govoriš z osebo na drugi strani.

Ja, v mlajših letih je bilo to zelo težko, potem pa te delo, ki je vezano na prodajo zelo izoblikuje. Rastete, pridobite na samozavesti, slej kot prej pa se usmerite v vejo poklica, ki vam diši.


Nasmeh prodaja izdelke vmesna


Ker verjamete v svoj produkt, ki ga prodajate. Veste, da je dober, da lahko nekomu pomaga. Bodoči kupec bo nekaj kupil od vas, zato ker je vzpostavil stopnjo zaupanja do vas in s tem do podjetja. Če želite imeti stalnega partnerja, potem ne govorite ves čas o poslu, pozanimajte se o interesih partnerja, hobijih, tako lahko tudi drugače najdeta skupno točko pogovora in na koncu prodaja igra samo posredno vlogo.

Tukaj res govorimo o izkušnjah iz našega področja, drugje je seveda lahko drugače, ampak verjetno ne precej. Še vedno je s partnerjem, ne glede na vse, potrebno vzpostaviti zaupanje. Navsezadnje je zaupanje tisto ki šteje in spremeni sodelovanje na dolgi rok. Tako, ne bomo več ''dolgovezili''.

A bomo sedaj spili kavico?

Izdelamo vam


> Celostno grafično podobo
> Spletne strani
> Spletne trgovine
> Oglaševalsko strategijo
> Oglase

Zadnje reference

imate vprašanje?

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’


Nasmeh prodaja izdelke slogan