Zakaj EFEKTIVNA in DOVRŠENA spletna stran ne more stati 1000€?

Investicija 1000€ za spletno stran ki bo aktivna vsaj 3-5 let. Lahko. To, da mora biti efektivna in mora dosegati dobro uporabniško izkušnjo. A se hecate?

Jasno je, da spletna stran, ki se oblikuje/izdela za 1000€, ne bo dosegala svojega namena. Če je dan danes večina posla sklenjenega preko spleta, potem se morajo podjetja zavedati, da ta segment poslovanja ne smejo zanemarjati.

Res pa je, da je tudi vse odvisno od števila obiskovalcev, ki ga podjetje želi zgenerirati na spletno stran oziroma od prodajnih rezultatov, ki se jih pričakuje od spletne trgovine. Če bo spletna stran sama sebi namen in jo bo obiskalo nekaj ljudi na mesec, potem naj bo temu primerna tudi sama investicija in je visok vložek nesmiseln. Če pa se od nastopa na spletu pričakuje neke rezultate, pa je zgodba drugačna.

Nauk današnje zgodbe bo, da se nikakor ne smete bati investirati v spletno stran več, če od spletne strani pričakujete neke rezultate. Velikokrat se je že izkazalo, da so na koncu cenejše spletne strani bistveno dražje.

Zakaj?

  • nimajo narejene on-site SEO optimizacije spletne strani
  • premalo vsebine
  • premalo grafičnih elementov
  • premalo call to action
  • ni enostavnega in vidnega kontaktnega obrazca
  • urejanje vsebine je preveč kompleksno
  • dodajanje izdelkov je nočna mora
  • popustni sistem ni dovolj dinamičen
  • integracija s poslovnim sistemom ali davčno blagajno ni možna
  • spletna stran tehnično ni ustrezna
  • odzivni časi so previsoki
  • dodelava spletene strani ni možna
  • neskladnost z zakonodajo
  • varnostni popravki niso na voljo
  • ...
Vse naštete stvari in še mnogo več, je bistvenega pomena, da zadovoljite in obdržite uporabnika na strani. 

Spletna stran, ki je izdelana v nižjem cenovnem rangu, nazaduje na spletnih iskalnikih, slej kot prej pa tudi samo podjetje ugotovi, da ne dosega rezultatov in je spet primorano v ponovno izdelavo spletne strani.
To pišemo zato, da privarčujete par 100€ in preskočite prvi korak, če so vaši cilji višji. Če nimate dovolj sredstev za investicijo v spletno stran, z izdelavo spletne strani raje še nekoliko počakajte ter investirajte ko boste lahko.

KAJ PA JE DOBRA SPLETNA STRAN?

OBLIKOVNA PREDLOGA SPLETNE STRANI

Dejstvo je, da če bo spletna stran oblikovno dovršena, bo tudi zadržala uporabnika in ga vzpodbudila, da raziskuje vsebino. Pri izdelavi spletnih strani oziroma oblikovanju je potrebno dati poudarek predvsem naslednjim elementom: všečnost, postavitev, navigacija, barve, ozadje, grafični elementi ter tipografija in velikost pisave.

Dobro narejena oblikovna podoba je tista, ki doseže harmonijo barv, slik in vsebine. Zavedati se morate, da je še tako dobra oblikovana spletna stran brez vrednosti, če ne vsebuje vsebine, ki bi prepričala obiskovalce, da se je na vašo spletno stran še vredno vrniti.

VSEBINA SPLETNE STRANI

Zakaj je pomembna? Prvo zato, da bo uporabnik dobil odgovore na svoja zastavljena vprašanja, kot drugo zaradi same SEO optimizacije spletnih strani. Vsebina mora biti jasna, čitljiva, velikokrat tudi kratka in jedrnata. Postavljena naj bo v logične enote in nikakor ne čez celotni ekran. Poudarite ključne besede in jasne naslove. Najpomembnejše informacije naj bodo izpostavljene, da uporabnika pritegnejo k branju.

spletna stran izdelava vmesna


MOBILNA PRILAGOJENOST

Vzorec scroll down se je prenesel tudi na desktop verzije, vedno več je tudi brskanja po spletnih straneh preko mobilnih telefonov. Poskrbeti je potrebno, da so slike, grafični elementi, vsebina in drugo prilagojeni na mobilne resolucije. 

NAVIGACIJA SPLETNE STRANI

Obiskovalcu morate omogočiti hitro sprehajanje po spletni strani brez pretiranega iskanja. Dolga vsebina naj vsebuje povezave znotraj teksta, ki vedno popeljejo uporabnika na želeno mesto. Uporabniku podajte informacijo, da točno ve, kje znotraj strukture spletne strani se nahaja, v kateri "Kategoriji >> Podkategoriji". Kvalitetno navigacijo preprosto testirate tako, da stran pokažete naključnemu uporabniku.

spletna stran izdelava vmesna 2


SPLETNI MARKETING VIDENJE

Res je, imate spletno stran. Ta pa je ne-obiskana, kljub vsem izpolnjenim zgornjim postavkam. NIKAKOR ne smete pozabiti na zadnjo izjemno pomembno postavko. To je generiranje obiska na vašo spletno stran.

Uporabnike morate obvestiti, da ima vaše podjetje spletno stran, ter da si lahko pogledajo vašo ponudbo. Začetek je, da spletno stran vpišete v vse najpomembnejše imenike, naslednji pa, da se poslužujete možnosti, ki vam jih splet ponuja. Pisanje člankov, pošiljanje e-mail novice, SEO optimizacija spletnih strani, Google oglaševanje, Facebook oglaševanje....

Možnosti je veliko, katero boste izbrali? Tukaj vam lahko pomagamo tudi mi. Pomembno je, da bo vaša spletno stran tudi obiskana in za uporabnika zanimiva.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan