Prenova spletne strani
Prenova spletne strani, pa smo tam... No, evo, pa ste tukaj, pred odločitvijo, da kot podjetnik prenovite vašo spletno stran ali
spletno trgovino. Kaj pa sedaj, kako se vse začne? Vas postopek prenove spletne strani skrbi?
Ker je besedna zveza prenova spletne strani tako zelo iskana tudi na iskalnikih, sem se odločila, da vam vaš dvom ali skrbi nekoliko omilim z mojimi prijaznimi besedami.
Podjetja se v povprečju odločajo prenoviti spletno stran na približno 5 let, čeprav trendi govorijo oz. narekujejo drugače, vsake 2-3 leta. Ampak ker je pomemben tudi finančni vidik, je nekako v povprečju 5 let obdobje, ko na vrsto pride prenova spletne strani.
KAJ POMENI PRENOVA SPLETNE STRANI?
Prenova spletne strani pomeni, da na spletni strani opazno spremenimo izgled strani kot tudi to, da spremenimo njeno kodo.
Prenove spletne strani se lotimo takrat, ko le-ta ne dosega več dobre uporabniške izkušnje. Prenova spletne strani ni isto kot njena posodobitev.
Posodobitev spletne strani pomeni, da je sama struktura spletne strani in funkcionalnost enaka. Prenova spletne strani, pa je dejansko nova spletna stran z novo strukturo,
novo grafično podobo in novo funkcionalnostjo.
KAJ JE DOBRO VEDETI PRED PRENOVO SPLETNE STRANI?
1. Kakšne so pomanjkljivosti na vaši trenutni spletni strani?
Postavite se v vlogo kupca ali še bolj enostavno, povprašajte vaše kupce, kaj pogrešajo na vaši spletni strani. V korist vam je lahko tudi analitika vaše spletne strani, kjer lahko dobro vidite, kje vaši potencialni kupci odhajajo iz strani.
Če je ta dobro nastavljena, lahko vidite problem, ki ga potem s prenovo spletne strani rešite. Vsem nam, je namreč v interesu, da ima podjetje spletno stran, ki ima dobro uporabniško izkušnjo, saj je le-ta pogoj, da je spletna stran učinkovita.
2. Konkurenca
Roko na srce, pomembna je. Zakaj? Vsak, ki se loti prenove spletne strani, pogleda h konkurenci z razlogom, da vidi kaj pa so pripravili oni. In to je dobra izhodiščna točka, da vi naredite boljše.
Vidite lahko kaj pri konkurenci pije vodo, kaj ne. Bodite drugačni, vendar tisto kar je preverjeno dobro, še vedno ohranite.
3. Idealni kupec
Spletna stran je v virtualnem okolju vidna vsem, pa vseeno mora biti prilagojena vašemu potencialnemu kupcu. Tudi predstavitvena spletna stran je prodajno usmerjena. Če je dobra spletna stran prodajno usmerjena, se tako izognete nepotrebni komunikaciji, ki bi lahko nastala zaradi napačne ali preskope količine podatkov, ki jih kupec potrebuje za nakup.
4. Izkoristit prednosti obstoječe spletne strani
Bodite sam sebi največji kritik, saj znate. Na obstoječi spletni strani razvrstite trenutne elemente na pluse in minuse.
Obdržite navade in določene informacije, ki so za uporabnika pomembne, še vedno obdržite na enaki določeni poziciji, kljub prenovi.
5. Vprašanje za vas: Kaj sploh želite doseči s prenovo spletne strani?
Prenova spletne strani cilja na več obiska, več prodaje, lepšo grafično podobo, boljšo uporabniško izkušnjo.... Če vaš odgovor najdete med zapisanim, potem je to to, sedaj pa še samo akcija.
PRENOVA SPLETNE STRANI SE NAJ ZAČNE
Najbolj pomembno je, da imate na spletni strani dobro vsebino. Že res, da samo prenovo spletne strani najprej vidimo z očmi, ampak najbolj pomembni akter same prenove spletne strani je vsekakor vsebina.
Prenova spletne strani obsega grafično podobo, tehnično izvedbo in vsebinski del. Vsi elementi so vedno prilagojeni vsebini. Vsebino na spletni strani je dobro planirati vnaprej, namenite ji dovolj časa, saj je to vstopnica za vašo uspešno prodajo na spletu.
Prenova spletne strani naj ne bo stresna, vzemite si čas, premislite, izberite izvajalca, ki vam ustreza in nikar ne varčujte z investicijo v dobro kvalitetno spletno stran. Slaba
izdelava spletne strani vas lahko na koncu stane veliko več zaradi vseh popravkov, ki jih bo deležna, kot pa da že v samem štartu investirate premišljeno.
Z veseljem smo tukaj mi in naše znanje. Ste za, da vam priskočimo na pomoč pri prenovi spletne strani za vaše podjetje?