Moč slik na vaši spletni strani
Kaj vas zadrži na spletni strani? Slika ali tekstovna vsebina? Vrstni red je vedno prvo vizualno, torej slika, šele nato pride na vrsto vsebina. Če želi obdržati obiskovalca, mora biti spletna stran vizualno privlačna. Velik del tega predstavljajo slike, ki so zelo močno komunikacijsko orodje.
Slike na spletu nakazujejo tudi na kakovost same spletne strani. Če so slike na
spletni strani vizualno privlačne, čiste, z visoko resolucijo, barvno pravilno umeščene in razporejene, je temu pripisana tudi sama kakovost spletne strani. Dobre slike vplivajo tudi na samo
optimizacijo spletne strani.
Če še ne veste, dobro
optimizirana spletna stran je izjemnega pomena, saj za vas pomeni, da ste v iskalnikih uvrščeni na višjih pozicijah, v primeru
Google oglaševanja na ključne besede pa pomeni tudi nižjo ceno na klik. Tako so pravilno pripravljene slike za splet izjemnega pomena.
4 POMEMBNI dejavniki za izbiro slik za spletno stran
- spletna stran mora imeti pravo razmerje med vsebino/tekstom in slikami
- slike morajo nakazovati vaše storitve/produkte
- primerna resolucija in proporcije slik
- ustrezne velikosti slik, zaradi hitrejšega nalaganja spletne strani
- poimenovanja ter opisi slik
Nasveti, kako izbrati pravilne slike za vašo spletno stran
1. Velike slike z dobro resolucijo, so vsekakor zelo dobra izbira za vašo spletno stran. Svetujemo, da vložite nekaj denarja v nakup slik in se tako izognete klišejskim, ponavljajočim se slikam, ki jih imajo preostala podjetja.
Tako slike delujejo zelo profesionalno in so tudi odraz
profesionalnega spletnega oblikovanja. S tem izkažete kredibilnost vašega podjetja, sporočate pa tudi, da vam je mar kako vas sprejemajo oziroma vidijo obiskovalci na vaši spletni strani, ki lahko v prihodnje postanejo vaši partnerji ali kupci.
2. Slike morajo ustrezati vašemu podjetju in s tem vaši storitvam. Ne dovolite si, da imate vsebinsko neresnične slike, ki zavajajo vaše obiskovalce na strani. Tako žal ne bodo vedeli, kaj predstavljate. Če prodajate otroške igrače, si priskrbite slike ki nakazujejo to dejavnost in ne recimo slik ki prikazujejo morje. Nesmisel kajne?
3. Saj veste, da so nekateri ljudje precej lene vrste in jih je treba kar vzbuditi, da storijo neko dejanje. No, to velja tudi za tiste, ki niso leni, saj še vedno potrebujejo vzpodbudo. Uporabljajte "call to action" oziroma klic k akciji (CTA). S tem načinom si veliko bolj povečate možnost, da vas stranke dejansko kontaktirajo.
4. ''Mogočne'' fotografije so tiste, ki obdržijo obiskovalca na spletni strani. Nikakor pa ne pozabite poleg slik tudi na močno vsebino. Samo tako lahko vašega obiskovalca prepričate, da raziskuje naprej in vas v prihodnje tudi kontaktira.
5. Če želite izstopati, potem bodite unikatni. Unikatnost je tista, ki vas dela drugačne. Če želite prodati čim več, namenite veliko časa tudi temu, da bodo vaše slike unikatne. Uporabljajte rdečo nit grafike, ki bo značilna za vaše podjetje. To grafiko peljite povsod, tako kar se tiče spleta kot tudi oglaševanja.
6. Če je vaša
spletna stran pretežka s teksti, razmislite o tem, da del tekstov zamenjate z grafiko. Nikakor pa slik ne pozabite poimenovati s ključnimi besedami.
7. Vaša ekipa je duša vašega podjetja. To pokažite tudi na spletu. Pokažite vaš tim strokovnjakov, sodelavcev, vseh, ki stojijo za vašim podjetjem. S tem izkažete, da ste zaupanja vreden partner in pa tudi pravi obraz vašega podjetja. Na nek način ostalim pokažete notranjost vašega podjetja.
8. Slike na vaši spletni strani niso samo še eno orodje, da bi okrasile vašo spletno stran. V mislih morate imeti, da je to odlično in močno komunikacijsko orodje, ki vam lahko prodaja vašo storitev oziroma produkte, če se zadeve lotite na pravi način, .
Še vedno pa se po nasvet lahko obrnete na nas, kjer lahko skupaj najdemo pravo rešitev, da boste tako vizualno kot vsebinsko dobro predstavljeni na spletu. Pišite ali pokličite, vseeno pa vam želimo obilo uspeha.