LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Kakšna naj bo INVESTICIJA v spletno stran?

Toliko časa smo že vpeti v digitalni svet, da smo že dodobra razvili percepcijo, kaj nekdo dobi za 1000€ in kaj nekdo za 3000€. Zanimivo je vedno znova poslušati, kako bi spletno stran, ki jo je neko podjetje oblikovalo in sprogramiralo za 3000€ lahko nekdo naredil za le 1000€. Ja, vsi smo bili nekoč tam, ko smo sprejeli vsak posel, pa četudi je bilo precej vloženega dela za bore malo denarja.

Izkušnje pa prinesejo drugačno sliko, predvsem v tem kakšen je končni produkt. Toliko je bilo že trnove poti, nabrali smo si ogromno izkušenj da smo na točki, ko realno postavimo ceno in ne bomo sami sebi naredili škode. Na začetku, debelo desetletje nazaj, priznamo je bilo kar nekaj projektov, ko smo zaradi lastnih napak in neznanja naredili kar nekaj ur minusa.

Pa vseeno, VSAK mora čez to pot, da si zna postaviti ceno, sploh pa to, da se bo vsak znal ceniti.
Verjamemo, da tisti, ki ste prebrali do sem, da ste se že vsi srečali s takšnimi in drugačnimi komentarji. Pa da ne bo pomote, ni govora o tem, da bi bile spletne strani slabo narejene, govora je o tem, zakaj takšne razlike v ceni.
Pa gremo lepo po vrsti.

Zakaj pri nas ne izdelujemo spletnih strani ki stanejo 1000€?


Prvi korak je oblikovanje spletne strani, ki se razlikuje od večine ponudnikov po tem, da se vse začne pri žični strukturi. S spleta si ne prenesemo template-a, ampak je naš svinčnik miška, naš papir pa Photoshop. Tako se začne, z risanjem spletne strani od črte do končnega izdelka v Photoshop-u.

V tej fazi ima naročnik vedno na voljo 1000 in 1 rešitev, kako bo njegova spletna stran izgledala na koncu, ko bo le ta objavljena. Spreminjamo pozicije elementov, barve, grafične elemente, pisavo....karkoli, da dosežemo končni izgled strani s katero bo naročnik zadovoljen. Tukaj je že prvi argument, zakaj.

Kaj se zgodi, ko neko podjetje, ki se ukvarja z izdelovanjem spletnih strani s spleta prenese template (predlogo), v katerem se bo oblikovala spletna stran? V template-u so pozicije že določene, mreža strani je že postavljena. S tem je prihranjenega veliko dela, saj je potrebno vstaviti še samo slike in vsebino.

Ampak obenem to predstavlja omejitev izgleda končnega izdelka, da o možnostih nadgradnje in varnosti ter dosegljivosti spletne strani sploh še ne govorimo. Posledično je takšna spletna stran na začetku cenejša.

Vmesna investicija v spletno stran

Vendar kaj se zgodi, ko želi naročnik določen grafični element prestaviti drugam, recimo iz leve proti desni? Tukaj pa potem nastane problem, s katerim se velika večina tistih, ki izdelujemo spletne strani srečuje skoraj vsak dan. Seveda se da pozicije in elemente spreminjati, vendar je naslednji problem ta, da se zaradi spreminjanja pozicij začne ''podirati'' celotna struktura spletne strani.

Kar je velika večina že verjetno opazila, ko so se na spletnih straneh elementi med seboj prekrivali oz. je bila na spletni strani prava mala zmešnjava. Da pa se vse te napake popravijo, je potreben čas in čas je denar. Kako bo dodatno delo izvajalec zaračunal naročniku, pa je že druga pesem.

Razlika?


Tukaj se pokaže tista razlika, kako se bo zaradi naročnikovih naknadnih želja ''podrla'' celotna spletna stran, ki bo zaradi dodatno vloženega dela na koncu dražja kot sicer in s tem bo posledično tudi veliko slabe volje na obeh straneh. Pa verjemite, ne govorimo tja v en dan, vedno bo naročnik imel dodatne želje, ki pa se jih pri oblikovanju in programiranju spletne strani "iz nule” zlahka realizira.

Zakaj smo izpostavili ta korak? Ker želimo, da naročnik razume, da je investicija v dobro spletno stran bistvenega pomena za dobro uporabniško izkušnjo. Na koncu je to ogledalo podjetja s katerim se bo na spletu predstavljalo kar nekaj let.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan