Kako zadržati obiskovalca na spletni strani?
Čas, ki ga obiskovalec preživi na določeni spletni strani, je vedno krajši kot si mislimo, kar lahko hitro vidimo z vpogledom v Google Analytics. Zgodi se, da uporabniki zapustijo spletno stran že po samo 5 sekundah. Kako ga zadržati na spletni strani vsaj minuto in več?
Če bo obiskovalcu
spletne strani vsebina zanimiva, na njej ne bo brskal samo minuto, ostal bo tudi več časa. Glavni cilj na spletnih straneh je konverzija. Kaj lahko podjetju predstavlja konverzija?
- da je uporabnik na strani več kot npr. 1 minuto
- se uporabnik prijavi na e-novice
- opravi telefonski klic
- opravi nakup v spletni trgovini
- pošlje povpraševanje
- ...
Možnosti, kaj podjetju predstavlja konverzija je veliko. Konverzija ne sme predstavljati zgolj in samo nakupa.
Dejstvo je, da več časa, kot uporabnik preživi na spletni strani, več možnosti ima podjetje, da predstavi svojo ponudbo, kar posledično vodi v večje zaupanje v podjetje, kot tudi v večjo možnost nakupa.
Čas, ki ga uporabnik preživi na spletni strani, ima tudi veliko vlogo pri
SEO optimizaciji spletne strani in posledično višjih pozicijah zadetkov spletne strani v iskalnikih.
Spletne strani, ki so za uporabnike bolj relevantne, bodo namreč v iskalnikih uvrščene višje.
Tako lahko rečemo, da optimizacija spletnih strani ne predstavlja zgolj tehničnega vidika, ampak sta pomembna tudi elementa
izdelave spletnih strani in vsebina, saj je spletna stran na ta način uporabnikom bolj prijazna ter seveda zanimiva.
JASNA VSEBINA
Večina uporabnikov zapusti spletno mesto, ker ne najde iskanega.
Spletna stran mogoče nima dobro definiranih storitev, le-te so lahko nejasne. Že na vstopni strani mora podjetje uporabniku sporočiti s čim se ukvarja. Pomembne informacije je potrebno izpostaviti, uporabi se "call to action" z jasnim ciljem, da se uporabnika pritegne k nadaljnjemu raziskovanju vsebine spletne strani.
ENOSTAVNA NAVIGACIJA NA SPLETNI STRANI
Izdelava spletnih strani je za nekoga umetnost, za nekoga, ki ve kako pritegniti uporabnike, pa vsakdan. Uporabnika spletna stran nikakor ne sme ''prisiliti'' v to, da misli kaj na spletni strani mora storiti. Podati je potrebno jasne poti, da se uporabnika vodi. Storitve podjetja morajo biti dobro vidne ter pravilno označene. Podstrani je smiselno razporediti v podmenije. Besedila naj vsebujejo povezave, ki peljejo na določeno podstran, podkrepljena pa naj bodo tudi z vizualno podobo in "call to action", ki vodijo na preostale podstrani z relevantno vsebino.
GLEDA SE Z OČMI
Definitivno zelo pomemben faktor so slike. Če bo podjetje dalo velik poudarek na dobre slike, bo s tem prepričal uporabnika v branje vsebine. Dobre slike in dobro vkomponiran tekst, zelo dobro vplivajo na končni izgled spletne strani.
Grafično oblikovanje mora biti privlačno, unikatno in usklajeno z namenom spletnega mesta. Obiskovalec bi moral iz spletne strani brez težav prepoznati podjetje in blagovno znamko.
BERLJIVA VSEBINA
Veliko podjetij ima svoje okrajšave, fraze, ki so poznane le njim. Paziti je potrebno, da je ob takšnih besedah poleg vedno obrazložitev, ki bo uporabniku znana. Spletna stran naj ne vsebuje predolgih odstavkov, saj se težko ohrani uporabnikovo pozornost. Kratki, jedrnati stavki so odlični za ohranjanje pozornosti. Dolga besedila se ''razbijejo'' s slikami ali preostalimi grafikami.
VIDEO
Odličen prikaz ter odlična možnost, ki se jo lahko vkomponira v spletno stran, je definitivno video. Le ta naj ne bo predlog, recimo maksimalno 2 minuti za tehnično ter 30 sekund za predstavitveno vsebino. Objavijo naj se kakovostne in relevantne video vsebine, ki bodo izboljšale uporabniško izkušnjo obiskovalcev. Pri tem je potrebno biti pozoren, da video posnetek zaradi velikosti ne bo preobremenil spletne strani in podaljšal časa nalaganja.
To je le nekaj napotkov, kako zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo na spletni strani. Pri tem pa vam z veseljem pomagamo tudi pri nas.