Kako napisati privlačno BERLJIVO vsebino za spletno stran?

Včasih se kar malo popraskamo po glavi, o čem bi pa danes pisali. Ampak res, DOBESEDNO. Pa včasih mine 5 minut in človek enostavno obupa in nadaljuje z drugim delom. No, danes je drugače :)

Vsebina, ki jo pišemo za spletno stran, da bi jo nekdo prebral, je še kako pomembna. Z njo namreč komuniciramo z našimi potencialnimi strankami, je osnova SEO optimizacije spletnih strani in še več. Vsebina na spletni strani mora biti predvsem zanimiva, da pritegnemo uporabnika. Podkrepljena pa mora biti tudi s slovnico, se pravi, da je slovnično pravilno napisana. To izkazuje kredibilnost podjetja. Slovenci smo narod, ki je zelo občutljiv na slovnične napake. 

OSNOVNI NASVETI

  • Manjkajoče in odvečne vejice - pred kikerkodače (ki, ker, ko, da, če) vejica skače! Za ločili je vedno presledek, pred ločili presledka ni
  • Napačna raba velikih začetnic
  • Napačna uporaba predlogov s/z in k/h
  • Predlog S se uporablja pred soglasniki – c, č, f, h, k, p, s, š in t
  • Predlog Z se uporablja pred soglasniki – b, d, g, j, l, m, n, r, v, z in ž
  • Predlog Z se vedno uporablja pred samoglasniki a, e, i, o in u
  • Predlog H se vedno uporablja pred G in K. Pred vsemi ostalimi se piše predlog K. Lahko si pomagamo s stavkom H Kupu Gnoja. Napačna uporaba predlogov iz/z ter v/na. Napačna uporaba namenilnika namesto nedoločnika.
berljiva vsebina na spletni strani vmesna

NAREKOVAJI

Moteča je tudi napačna raba narekovajev, ali pa le teh ni, pa bi dejansko morali biti. Najbolj izrazita raba le-teh je pri pisanju spremnega stavka ali premega govora.

Primer pravilne uporabe:

»Potem pa kar grem,« je zaihtel Marko.

Marko je zaihtel: »Potem pa kar grem.«

»Potem pa,« je zaihtel Jaka, »kar grem.«

Narekovaje uporabljamo tudi pri poudarjanju nenavadne rabe besede, ozirom ko želimo ponazoriti, da beseda ni rabljena kot je to običajno ali pa jo želimo le poudariti.

Primera:
Stopila sem na cesto in skoraj bi me »nagazil« avto.
Na Facebooku imam že 490 »prijateljev«.

KAJ BI PISALI?

Najbolje je, da pišete o temi, ki vam je blizu. Dober prispevek ima dobro vsebino. Če se ukvarjate s prodajo pohištva, je nesmiselno, da se lotite pisanja prispevka o politiki, ker je nekaj trenutno aktualno. Če ste pisec z izkušnjami in ste že dobili dobre odzive na vaše prispevke, potem je vaša izbira tematike lahko precej širša.

Ne pišite o raznoraznih shujševalnih dietah, o katerih že ptički prepevajo. Vnesite v prispevek svojo zgodbo. Kako veste, da je prav ta dieta dobra za nas? Pišite o vaši izkušnji …

berljiva vsebina na spletni strani vmesna 2


NASLOV ČLANKA

Naslov članka je kot embalaža, ki že takoj na začetku nakaže, kaj lahko bralec v nadaljevanju pričakuje. Verjemite, naslov je še kako pomemben. Nesmiselno je postaviti udaren naslov, ki nima smiselnega nadaljevanja. Ta bralca spravi v slabo voljo in se počuti celo zavedenega. Tudi to je minus za ugled avtorja. 

OBLIKA ČLANKA

Dober prispevek vsebuje uvod, jedro in zaključek. Z uvodom bralca pripravite na vsebino, napišete bistvo in prispevek smiselno zaključite. Za uvodom sledi nov odstavek, prav tako pred zaključkom. Če je vsebina dolga, je priporočljivo, da se jo razbije v več odstavkov. Celoten prispevek je tako lažje berljiv in bolj privlačen za bralca.

SLIKE

Ker smo ljudje vizualna bitja, na nas slikovni material, poleg besedila, deluje blagodejno. Vendar ne smemo biti napadalni in s količino slik pretiravati. Če pišemo o potopisih, izletih, potovanjih, so slike več kot zaželene. Radi skupaj z avtorjem podoživljamo dogodke in to veliko lažje naredimo ob slikovnem prikazu, saj si lahko lažje predstavljamo kam gremo, kje smo bili…

Za večino ostalih prispevkov pa je priporočljiva ena, največ dve sliki. Slike naj bodo postavljene tako, da se besedilo ob tem ne razprši po celotni strani. Dober prispevek mora imeti tudi lepo obliko.

Pri nas je velik poudarek na slikah, da so barvite, dobri kontrasti in da je tudi vsebina slike udarna. S tem namreč pritegnemo pozornost. Tudi sami lahko spišete uspešno zgodbo, recept je v drugačnosti :) Se beremo zopet kmalu.


A bomo sedaj spili kavico?

Izdelamo vam


> Celostno grafično podobo
> Spletne strani
> Spletne trgovine
> Oglaševalsko strategijo
> Oglase

Zadnje reference

imate vprašanje?

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’


berljiva vsebina na spletni strani slogan