Najbolje je, da pišete o temi, ki vam je blizu. Dober prispevek ima dobro vsebino. Če se ukvarjate s prodajo pohištva, je nesmiselno, da se lotite pisanja prispevka o politiki, ker je nekaj trenutno aktualno. Če ste pisec z izkušnjami in ste že dobili dobre odzive na vaše prispevke, potem je vaša izbira tematike lahko precej širša.
Ne pišite o raznoraznih shujševalnih dietah, o katerih že ptički prepevajo. Vnesite v prispevek svojo zgodbo. Kako veste, da je prav ta dieta dobra za nas? Pišite o vaši izkušnji …
NASLOV ČLANKA
Naslov članka je kot embalaža, ki že takoj na začetku nakaže, kaj lahko bralec v nadaljevanju pričakuje. Verjemite, naslov je še kako pomemben. Nesmiselno je postaviti udaren naslov, ki nima smiselnega nadaljevanja. Ta bralca spravi v slabo voljo in se počuti celo zavedenega. Tudi to je minus za ugled avtorja.
OBLIKA ČLANKA
Dober prispevek vsebuje uvod, jedro in zaključek. Z uvodom bralca pripravite na vsebino, napišete bistvo in prispevek smiselno zaključite. Za uvodom sledi nov odstavek, prav tako pred zaključkom. Če je vsebina dolga, je priporočljivo, da se jo razbije v več odstavkov. Celoten prispevek je tako lažje berljiv in bolj privlačen za bralca.
SLIKE
Ker smo ljudje vizualna bitja, na nas slikovni material, poleg besedila, deluje blagodejno. Vendar ne smemo biti napadalni in s količino slik pretiravati. Če pišemo o potopisih, izletih, potovanjih, so slike več kot zaželene. Radi skupaj z avtorjem podoživljamo dogodke in to veliko lažje naredimo ob slikovnem prikazu, saj si lahko lažje predstavljamo kam gremo, kje smo bili…
Za večino ostalih prispevkov pa je priporočljiva ena, največ dve sliki. Slike naj bodo postavljene tako, da se besedilo ob tem ne razprši po celotni strani. Dober prispevek mora imeti tudi lepo obliko.
Pri nas je velik poudarek na slikah, da so barvite, dobri kontrasti in da je tudi vsebina slike udarna. S tem namreč pritegnemo pozornost. Tudi sami lahko spišete uspešno zgodbo, recept je v drugačnosti :) Se beremo zopet kmalu.