Kako iz ''0'' ustvariti 7 delovnih mest v samo 10 mesecih?
Tokrat bomo predstavili konkretni primer našega partnerja, podjetja
Sanitop d.o.o., ki je pri na poiskal pomoč glede spletnega nastopa in oglaševanja, ter kako je zaradi povečanega povpraševanja in dela, v samo 10 mesecih ustvaril 7 novih delovnih mest.
Smo v času digitalne dobe, kjer se vse dogaja na spletu. Ljudje sklepajo virtualna prijateljstva, večina poslovanja se sklene na spletu. Podjetniki so zaradi vsega tega ''prisiljeni'' vstopiti v virtualni svet. Če je bil včasih posel sklenjen s stiskom rok, se danes večina tega sklene po mailu.
Če ste podjetnik z dolgoletnimi izkušnjami, je pot veliko lažja, saj reference in priporočila govorijo sama zase. Kako pa je s tistimi ki so ''sveži''? Kako dobiti posel brez predhodnih referenc? Pot je težka in trnova, pogojena pa je tudi s sredstvi ter iznajdljivostjo.
Kako brez referenc priti do posla?
Začetki so bili novembra 2015 z izdelavo spletne strani, ki takrat ni bila v naši domeni. Do februarja 2016 se v oglaševanje ni vložilo skoraj nič denarja, z izjemo prvega meseca cca 100€ v Google oglaševanje.
Ker je bilo vse skupaj postavljeno na neko mrtvo točko je podjetje z začetkom februarja poiskalo pomoč pri nas. Naredili smo celotno spletno analizo storitev. Vedeli smo že od ostalih naših strank, ki se ukvarjajo s podobno storitvijo, da so storitve povezane s strojnimi instalacijami zelo iskane. Sedaj smo morali med iskanji potencialnim kupcem ponuditi tudi možnost podjetja Sanitop d.o.o..
Kako smo začeli?
Kot prvo smo spletno stran prilagodili za mobilne naprave, kar je v današnjem času še kako nujno potrebno. Večina nas preko mobilnih naprav poizveduje, se informira, kako, kje, zakaj, preden na računalniku v večini primerov opravimo nakup.
To še posebej velja za razne spletne trgovine. Stran smo nato vsebinsko dodelali zaradi
SEO optimizacije spletne strani. Ker partner same prenove ni želel, smo jo dodelali do te mere, da so podstrani dobro podkovane z vsebino.
Začeli smo z
Google oglaševanjem na platformi Adwords, ki smo ga optimizirali do te mere, da je hitro začelo pritekati povpraševanje. Prvo je bilo mišljeno, da bo v podjetju zaposlena ena sama oseba, vendar je zelo hitro postalo jasno, da bo potrebno zaposliti več kadra. Ko sta bila v podjetju zaposleni dve osebi, se je začela spletna promocija za celotno paleto storitev strojnih instalacij in ne zgolj določenih. Videli smo, kje je dober potencial in ga zelo dobro izkoristili.
V času
Google oglaševanja smo ustvarili tudi Facebook fan page. Na začetku je podjetje seveda k interakciji pozvalo vse svoje prijatelje preko osebnih profilov, nato pa smo se osredotočili na Facebook oglaševanje, predvsem na obnove prej/potem. Naredili smo promocijo za obnove, kjer se je preko oglasov višala tudi številka všečkov.
Še vedno smo mnenja, da je bolje narediti promocijo storitev in na takšen način pridobivati všečke, kot pa da se direktno promovira fan page s
Facebook oglaševanjem. S številom všečkov se je višala tudi sama interakcija z oboževalci. Skrbeli smo, da smo v povprečju vedno objavljali v istem časovnem intervalu, tudi količina objav je bila vedno podobna.
S tem smo nekako ''navadili'' oboževalce na naše objave, zaradi rednega objavljanja in pozivov k dejanju, pa smo začeli dobivati tudi prve rezultate
Facebook oglaševanja.
Podjetje tudi samo zelo dobro skrbi za komunikacijo, saj so zelo odzivni in dobro skrbijo za odnose s svojimi potencialnimi strankami. Ko je podjetje prišlo tako daleč, da smo lahko redno objavljali prej/potem prikaz realnega stanja, pa se je zgodil nekakšen mali booom.
Ljudje imajo namreč zelo radi dejanski prikaz realnih slik, kako je bilo pred obnovo in kako po obnovi. Tako smo z vodenjem Facebook računa dosegli vsakodnevno interakcijo z oboževalci, skoraj vsak dan pa se v zasebnih sporočilih znajde tudi kakšno povpraševanje.
Da ne pozabimo omeniti, podjetje ima približno trenutno 5000 všečkov na Facebook-u. Za nekatere malo, vendar je to v tej dejavnosti veliko in s tem številom všečkov doseči skoraj vsakodnevno povpraševanje na Facebooku in vsakodnevno interakcijo pod objavami je velik dosežek.
Veseli smo, da smo del zgodbe, kako je podjetje z našo pomočjo ustvarilo delovna mesta. Lepo je slišati velike blagovne znamke, kako so naredile to in ono promocijo, vendar biti del tega, da iz nič ustvariš nekaj je največji izziv.
Če se promocije lotite premišljeno, lahko stopite na dobro pot uspeha. Bodite z nami.