Kaj je PRISTAJALNA stran na spletu?

Pristajalna stran ima točno določen namen. Da obiskovalca pripravi do nekega dejanja, torej do konverzije. Kaj pa pomeni za vas/nas konverzija?
To je določeno dejanje, za katero želimo da ga obiskovalec opravi:

  • registracija na spletno mesto
  • vpis kontaktih podatkov za mailing listo
  • prenos e-priročnika
  • nakup
  • klic/poslan mail
  • ...

PRIMERNA PRISTAJALNA STRAN

Res je poplava vseh informacij, storitev in izdelkov na spletu. Recimo, da kupujemo avto ter pridemo na ogled v avto salon. Zelo nadležno in neprofesionalno bi izpadlo, če bi do nas pristopilo 5 prodajalcev, vsak pa bi ponujal ter prodajal svojo zgodbo, zakaj je določen avtomobil TOP, čeprav nas v prvi vrsti najbolj zanima testna vožnja določenega modela.

Ob takšnem pristopu bi verjetno vsak pobegnil iz salona. Prodajalec se morate fokusirati samo na eno stvar, največji izplen in tako obiskovalcu ponuditi eno samo, najboljšo rešitev.
Podobno je s pristajalnimi stranmi (landing page), ki so običajno prve na vrsti pri vsebinski optimizaciji spletnih stani. Na spletnih straneh je večinoma preveč informacij, oziroma niso vse informacije namenjene vsakemu obiskovalcu.

Vmesna pristajalna stran

Postavite se v vlogo vašega kupca/obiskovalca spletne strani. Kako želite, da se vas na spletni strani obravnava? Pot po spletu naj bo pregledna, lahkotna in z vidnimi informacijami. Cilj je obiskovalcu kar se da olajšati odločitev, pot do takšnega cilja pa je jasno izoblikovana ponudba namenjena točno določenim obiskovalcem.

JASEN CILJ JE ELEMENT USPEHA

Če je pristajalna stran neuporabna tako ne nagovarjate pravih obiskovalcev. Pristajalna stran oz. landing page je stran, ki ima točno določen jasen cilja. Recimo ponujate nakup toplotne črpalke nekomu, ki ga zanima nakup klimatske naprave.

Morda ga zanima obisk monterja in izdelava ponudbe glede na dejansko stanje na terenu in ne neposreden nakup z vključeno montažo. Smiselno kajne? Smiselno je postaviti več različic pristajalnih strani namenjenih uporabnikom v različnih fazah nakupnega procesa.

DOBRA PRISTAJALNA STRAN OZ. LANDING PAGE...

Končna pristajalna stran

Seveda pa nas še vedno lahko pokličete za nasvet.
A bomo sedaj spili kavico?

Zadnje reference

imate vprašanje?

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan