LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Izjava ZADOVOLJNEGA partnerja, ko se kavica obrestuje na POTENCO

Želimo da se nas vsaka zgodba dotakne in da skupaj dihamo z našim partnerjem. Uspelo nam je spisati še eno prekrasno zgodbo. Preberite si izjavo našega zadovoljnega partnerja.

Kako smo začeli? Preberite si.

IZJAVA KOZMETIČNEGA STUDIA LOTOS:


Ko smo našo storitveno dejavnost leta 2015 preselili iz podeželja v mesto, se nam ni niti sanjalo, da prihajamo dobesedno v osje gnezdo. Na podeželju smo bili eni in edini in s konkurenco se nismo nič kaj dosti ukvarjali, ker je preprosto niti nismo imeli.

Več letna tradicija, uveljavljeno ime in prepoznavnost, naj bi po naših pričakovanjih zadostovala za super uspešno nadaljevanje na novi lokaciji. Vse lepo in prav, ampak nikakor nismo vedeli, da v mestu mrgoli ponudnikov identičnih storitev. Dodaten glavobol nas je doletel, ko smo ugotovili, da na območju cca 10km, obratuje 25 kozmetičnih salonov in vsi po vrsti imajo daleč nižje cene od naših.

Ne samo, da smo na novi lokaciji težko pridobivali nove stranke, opazili smo celo, da določene storitve, ki so se nam nekoč dobro prodajale, le teh je bilo prodanih vedno manj. Kaj drugega bi lahko pričakovali, če konkurenčni saloni ponujajo enako za pol manjšo ceno.
Na vso moč smo se trudili, z načini oglaševanja ki smo jih poznali od prej. Letaki na vsa gospodinjstva, pošiljanje mailov in sms sporočil strankam v naši obstoječi bazi, oglas v lokalnem časopisu ipd. Rezultati so bili na ravni nule in poleg tega smo si nakopali dodatne stroške.

KAJ NAREDITI? KAKO NAPREJ??


Glede na to, da smo preizkusili mnoge oglaševalske trike, ki dejansko več ne pijejo vode, nam je preostalo samo še oglaševanje na socialnih omrežjih. Tega smo se izogibali v širokem loku, kajti bili smo mnenja, da naše stranke že ne ''visijo' na fb-ju. Kako smo se motili, to šele sedaj vidimo in dojemamo.

Reklamni material, ki ga dnevno dobivamo v naše nabiralnike, večina populacije zabriše v smeti, brez da bi uč vrgli na vsebino. Enako naredimo tudi pri nas, ker nas enostavno ne zanima. Podobo je z maili in sms-i. Večino reklamnih mailov sproti brišemo. Ne da se nam brati dolgih vsebin neznanih ponudnikov. Potem pa tudi nam klikne, če tako delamo mi, potem tako delajo tudi naše stranke, katerim pošljemo reklamo.

Skratka, odkar smo vstopili v svet socialnega omrežja Facebook, nas vse ostale metode informiranja preprosto ne zanimajo več. Na Facebooku najdemo vse kar potrebujemo. Preprosto, hitro in enostavno. Občasno iz Facebook strani kliknemo še na spletno stran ponudnika in tam sklenemo oz. zaključimo svoje mnenje, bodisi da kupujemo barvo, obleko, knjigo ali karkoli drugega.

PRVO OGLAŠEVANJE NAŠEGA SALONA NA FACEBOOKU IN PRVI OSUPLJIVI REZULTATI :)


Glede na naše osnovno znanje, smo začeli tudi sami oglaševati naš salon na Facebook-u. V zares rekordno kratkem času, so bili tudi prvi rezultati. Nismo mogli verjeti, nič nas ni stalo, brez enega € vložka in prve nove stranke so že prišle do nas. Totalen navdih in veselje bi rekli mogoče evforija.

Po komaj parih mesecih smo dojeli, da bomo vseeno potrebovali pomoč strokovnjaka. Kljub temu, da smo določen uspeh že dosegli sami, smo ob vsakodnevnem raziskovanju Facebook-a ugotovili, da je to področje široko kot ocean in da ponuja milijon in eno priložnost in možnost.
Za korake naprej, smo mogli poiskat pomoč in nasvet spletnega eksperta. Zadeva je bila tako uspešna in zanimiva, da sami zadeve preprosto nismo obvladovali več.

REZULTATI NA POTENCO :)


Sami smo zelo veliko naredili na Facebook-u in moramo priznati, da smo ponosni nase, ker sm se lotili nečesa, kar prej sploh nismo poznali.

In ko smo že mislili kaj vse vemo, smo na prvem sestanku z gospodično Klaro ugotovili, da v bistvu nimamo pojma. Oz. rekli bomo takole, nismo imeli pojma, koliko enih možnostih je še neizkoriščenih in se nam vsakodnevno ponujajo, pa jih večina spregleda ali enostavno ne želi zaznati. Tudi sami smo bili podobnega mnenja še nedolgo nazaj.

Navdušeno smo poslušali njene ideje in nasvete. Človek, ki se sam najprej prepriča v učinkovitost oglaševanja na socialnih omrežjih, preprosto lažje zaupa in se odloči za pomoč eksperta, ki mu marketing in oglaševanje predstavljata izziv, službo ki se opravlja s srcem in dušo. Skratka, reference super, dokazljivi in merljivi uspehi njihovih obstoječih strank, argumenti ki jih servirajo vsakemu nejevernemu Tomažu in dogovor je bil sklenjen.

Nadzor in upravljanje naše Facebook strani kar se sponzoriranih objav tiče, celotno grafično oblikovanje, spletno stran ki je še v nastajanju ipd, skratka vse smo zaupali podjetju LUX MEDIA.

POVZETEK


Dokler smo sami vozili, smo se lepo in počasi premikali naprej. Rezultati solidni, za nas najbolj pomembno, da si nismo delali izgube. Odkar nas je pod svoje okrilje prevzelo podjetje LUX MEDIA, konkretno Klara, naš posel ne da cveti, se bohoti.

Po samo enem mesecu in pol njihovega skrbništva, je potreba po zaposlovanju novih sodelavcev nujna. Na novo smo že zaposlili novo osebo, promet se nam ekstremno povečuje iz dneva v dan, potrebujemo novo delovno pomoč in kot kaže, zelo, zelo kmalu bomo iskali ponovno novo lokacijo in nove prostore. Tokrat veliko večje :)

Brez njihove pomoči in profesionalne skrbi za naš marketing in oglaševanje ne želimo biti niti en dan več. Tako kot nam je samoumevna elektrika ali voda, ki jo vsak normalen človek potrebuje, enako nam pomeni strokovna pomoč spletnih mojstrov podjetja LUX MEDIA.

Priporočamo vsem, ki imajo podobne težave, kot smo jih imeli sami. Vsem ki potrebujejo več prometa, več prihodkov, več dobre volje in zadovoljstva.

Izjavo napisala: Ema Bašagič Pirnat, Kozmetični studio Lotos

Kaj naj rečemo ob takšni izjavi, kot samo to, da nam je res v veliko zadovoljstvo skupaj peljati in pisati USPEŠNE ZGODBE.


Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan