LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ali vam spletna stran prinese dovolj prodaje?

Cilj vsake spletne strani ali spletne trgovine je prodaja vaših izdelkov in storitev.
Večina spletnih strani, ki ne prinašajo pričakovanih rezultatov, pa se sooča s popolnoma enakimi napakami.

Če vaša spletna stran ne prinaša dovolj prodaje je čas za nekaj sprememb.
Preberite si kako ustvariti več spletne prodaje in pobrati denar, ki vaš čaka na mizi.

Kdaj vem, da lahko prodamo več?


Podjetja so običajno najbolj ponosna na vizualno privlačnost svoje spletne strani, zelo drage napake, ki preprečujejo, da bi prodali več, pa se skrivajo v sami izdelavi spletne strani.

Izdelava spletne strani že v sami osnovni zasnovi vpliva na uporabniško izkušnjo, zmožnost najti kar iščemo na strani ter enostavnost nakupa ali oddaje povpraševanja.
Torej, kdaj veste, da morate opraviti izboljšave, da prodate več:

  • Vaša spletna stran ima premalo obiskovalcev
  • Za relevantne ključne besede vas ni na Googlu
  • Spletna stran ne prinaša konverzij (nakupi, povpraševanja, pridobljeni kontakti,…)
  • Povprečni čas na spletni strani je kratek
  • Vaša konkurenca proda več in bi radi povečali svoj delež na trgu
  • Spletne strani že dolgo niste posodobili
  • Veste, da lahko prodate več in želite strokovno mnenje

Če vsaj en zgornji indikator opisuje vašo spletno stran ali spletno trgovino ne skrbite in preberite kako rešiti zagato in prodati več.

Kako visoke pozicije imate na Googlu?


Prijavite se v Google Search Console in preverite pozicije vaših ključnih besed.
Če storitve niste aktivirali že v času izdelave spletne strani, si jo uredite čimprej, medtem pa preverite pozicije ključnih besed v brskalniku brez beleženja zgodovine.

Ali vam spletna stran prinese dovolj prodaje vmesna1


Meritve mogoče ne bodo tako natančne, kot z uporabo namenskega orodja, bo pa dovolj, da vidite pri katerih besedah je potrebnih več izboljšav.
Če želite izboljšati svoje pozicije naredite naslednje spremembe:

  • Pomembne ključne besede uporabite v tekstu bolj pogosto
  • V glavnih, bolj odebeljenih naslovih uporabite ključne besede
  • Vaš meta naslov in opis naj bo jasen, brez nepotrebnega balasta, seveda naj vključuje vam pomembne ključne besede, sploh H1 naslov
  • Ključne besede naj bodo tiste, ki jih uporabniki tudi iščejo
  • Priskrbite si več off-site povezav iz drugih spletnih mest

Izboljšajte uporabniško izkušnjo – UX (user experience)


Ko enkrat uporabnika pridobite na svojo spletno stran, ga morate zadržati in s čimbolj enostavnimi in jasnimi navodili pripeljati do želenega cilja – nakupa, oddaje povpraševanja, prijave na novice,…
To pomeni, da morate imeti jasno sporočilo kaj nudite in kako bo uporabnik to dobil, kar definirate že ob izdelavi spletne strani.

Za marsikateri izmed korakov naštetih spodaj lahko poskrbimo samo v začetnem času izdelave spletne strani, nekatere spremembe pa zagotovo lahko naredite tudi če ste že on-line.
Če mislite, da lahko uvedete izboljšave na tem področju, preverite naslednje stvari:

  • Gumb za nakup ali oddajo povpraševanja naj bo izstopajoč in naj se pojavi bolj pogosto, po možnosti 1x na stran preloma spletne strani
  • Količina balastnega teksta, ikon in piktogramov naj bo minimalna
  • Razmiki med različnimi grafičnimi in vsebinski elementi naj bodo dovolj veliki, da je stran pregledna in jasna
  • Nakupni postopek naj bo čim krajši, izbor plačilnih metod pa čimbolj bogat
  • Količina podatkov, ki jih mora uporabnik vpisati, da odda povpraševanje ali opravi nakup, naj bo zmanjšana na potrebni minimum

Odzivnost spletne strani in oblika/design


Ali vam spletna stran prinese dovolj prodaje vmesna 2

Pogosto opevana lastnost spletnih strani in spletnih trgovin je njihov design in vedno najprej pomislimo na vizualno privlačnost.
Industrija fizičnih prodajaln živilskih izdelkov vlaga milijone v raziskave in analize trgovinskih prostorov in njihovo dodelavo. Zakaj?

Ker že drugačna postavitev polic, bolj prijeten vonj ali zgolj rahlo drugačen odtenek osvetlitve spremeni nakupne navade potrošnikov.
Namesto milijonov pa raje vložite čas par pomežikov in preverite spodnji seznam, če lahko izgled svoje spletne stani izboljšate, da dosežete boljše prodajne rezultate:

  • Skupaj s sodelavci ali znanci preverite smiselnost vaše navigacije v glavi in nogi spletne strani ter glavni meni
  • Če imate pestro kategorizacijo izdelkov, si jo izpišite in poiščite, kako bi lahko izdelke smiselno ali združili ali dodatno pod-kategorizirali
  • Psihologija barv vpliva na razpoloženje uporabnika pred ekranom – preberite si katere barve gumbov bodo pomagale doseči vaše cilje
  • Preverite ali vaši filtri za segmentacijo izdelkov vsebujejo vse potrebne šifrante
  • Ponovno preverite prikaz vaše spletne strani na različnih dimenzijah ekranov

Če ste sledili zgornjim nasvetom lahko vašo prodajo izboljšate za 10%, morda za nekaj 100% odstotkov, odvisno od posameznega primera gre zgolj za enostavno dejstvo, da se vedno najde prostor za izboljšavo.

Naša ekipa strokovnjakov vam lahko pomaga pri izboljšavah, ki vam bodo zagotovo povrnile vaš vložek.
Morda zgolj na redesigne-u ali pa pri kompletni izdelavi nove spletne strani ali spletne trgovine.

To vam tudi povežemo z lastnim ERP in CMS sistemom, da si olajšate poslovanje, zato preverite naše zadnje reference in nas kontaktirajte ter si rezervirajte sestanek ali telefonski posvet.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan