LUXmedia contact button

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

7 najpogostejših napak Google Adwords oglaševanja

Velikokrat smo že pisali kako oglaševati na Google Adwords, kako napisati dober oglas, ki vam bo prinesel konverzije. Tokrat pa ravno obratno, pišemo o tem kako ne oglaševati, da ne zapravite malega bogastva za google oglaševanje brez konverzij.

GOOGLE ADWORDS KAMPANJA BREZ SPECIFIČNEGA CILJA


Če nimamo cilja, tavamo v temi. Google Adwords kampanje brez cilja potrošijo več denarja, saj so običajno širše zastavljene, rezultati pa neznani.
Kako lahko točno izračunamo ROI (return-on-investment) in CLV (customer-livecycle-value) google oglaševanja, če sploh ne vemo kaj pričakujemo od obiskovalcev?

Oblikujte oglaševalske kampanje s točnim ciljem – nakup, prijava na novice, oddano povpraševanje,…; s specifičnim google oglasom in specifičnimi ključnimi besedami.

GOOGLE OGLAŠEVANJE BREZ SLEDENJA/ANALITIKE


Tudi ob dobro zastavljenih ciljih google oglaševanja, pa nikakor ne smemo pozabiti na sledenje doseženim ciljem. Z orodji Google Analytics in Google Adwords nastavimo cilje/konverzije ter vrednosti ciljev, ki jim želimo slediti ter analiziramo iz katerih kampanj ter oglasov imamo največjo uspešnost.

BREZ VODENJA (OPTIMIZIRANJA) KAMPANJE


Google oglaševanje nikakor ne prinaša želenih rezultatov, če kampanje zgolj postavimo in pustimo. Svoje Google adwords kampanje redno spremljajte, analizirajte in prilagajajte.

7 najpogostejših napak google oglaševanja vmesna

POSKUŠATE PRIVABITI PREVEČ UPORABNIKOV?


Bi radi, da vsi vedo kakšne storitve ali izdelke ponujate? Seveda lahko oglašujete na vse mogoče besede, oglašujete na Google Display prikaznem omrežju, celo dodatne funkcionalnosti, kot je na primer pospešeno prikazovanje, vam omogočajo, da čim več ljudi klikne na vaš oglas.

Zavedajte se, da ste s tem v svojo mrežo ujeli ne le kupce, ampak tudi ljudi v fazi odločanja, vse tipe vohljačev ter tudi priložnostne obiskovalce.
Drug potencialno napačen pristop je google oglaševanje popolnoma vseh storitev oz. izdelkov, ki jih ponujate. Ali imate na vseh izdelkih dovolj velik RVC?
Ali so nekateri izdelki zgolj komplementarni nakup ob nekem drugem izdelku?

SLABA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA


Kot verjetno pove že naslov, gre za izkušnjo uporabnika z vašo spletno stranjo oziroma za relacijo oglas-spletna stran. Izdelava spletnih strani mora predvideti, da bomo preko google oglaševanja pridobivali obiskovalce neposredno na določene strani, ki morajo biti primerni landing page-i.

Za tem sledijo še hitrost spletne strani, nakupni proces, možnost neposredne vzpostavitve kontakta itd. Vse korake flow-a uporabnikov redno spremljamo in dodelujemo in s tem neprestano izboljšujemo uporabniško izkušnjo.

NE UPORABLJATE "NEGATIVNIH KLJUČNIH BESED"?


Preko uporabljenih iskalnih izrazov točno vidimo, preko katerih ključnih besed smo dobili obiskovalce. Če se za določene ključne besede ali izraze izkaže, da ne prinašajo pričakovanega rezultata, jih obvezno dodajte v knjižnico negativnih ključnih besed.

Enostaven primer – Iskalni izraz »Čistilni servis Koper« za vas ni primeren, če opravljate storitve čistilnega servisa v Ljubljani in okolici, zato besedo »Koper« dodajte v knjižnico negativih besed.

STE OBUPALI PREZGODAJ?


Ste samouk in bi se radi sami naučili google oglaševanja? Nikakor vam tega nebi priporočal, saj kot agencija, ki vodi Google Adwords oglaševanje, uspešno vodimo kampanje tudi za stranke, ki so s svojim internim kadrom želele voditi google oglaševanje, vendar vse prevečkrat neuspešno.

Zagotovo vas ne bom odvrnil, saj obstajajo tudi uspešne zgodbe. Sigurno pa vam dam lahko še en nasvet.
Tekom vodenja kampanj google oglaševanja se zbira ogromna količina statističnih podatkov, ki po obdelavi delajo v vaš prid.

Zatorej, mora biti vaša Google Adwords kampanja aktivna kar nekaj časa predno boste dosegli res dobre rezultate.
Če ste močno omejeni s stroški kampanje, potem le-to zagotovo omejite na manj izdelkov/storitev, na manj ključnih besed in manjši dnevni oz. mesečni budget ter s tem omogočite Google-u lažjo obdelavo manjše količine statističnih podatkov, sočasno pa sebi podarite več časa za nujno potrebne vmesne prilagoditve kampanj.
Kavica?
Ikona kava
Facebook oglaševanje bottom

Zadnje reference

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

Ikona skodelica kave
Sprejmete povabilo na kavo?
’’...pri nas kavica teče v potokih...’’

izdelava spletne strani slogan