Spletne strani - Koliko VSEBINE je najbolj primerno imeti na spletni strani?

Zakaj je vsebina na spletni strani tako zelo pomembna? Lahko bi rekli, da je vsebina na spletni strani kraljica spletne strani. Smo v tistem predalu izdelovalcev spletnih strani, ki temu delu še vedno posvečajo veliko pozornosti. Strinjamo se, da vseh spletnih strani ne smemo enačiti. Res je, da je vsaka spletne stran drugačna, vsaka ne potrebuje vsebine, to velja predvsem za tiste spletne strani, ki spadajo v segment design. Tukaj so slike tiste, ki govorijo svojo zgodbo, pa vseeno morajo biti pravilno poimenovane, opisane.. (optimizacija....optimizacija........optimizacija....)

Večji del spletnih strani spada v segment, kjer poudarjamo, da je vsebina spletne strani bistvenega pomena. Zadnjo besedo ima seveda naročnik, izvajalec pa je tisti, ki lahko naročnika dobro usmeri in mu svetuje. Vsebina je vedno na strani naročnika.

 

ZAKAJ?

Vsak je sam svoje sreče kovač, prav tako je tudi pri podjetju. Vsak naročnik sam zase ve, kaj je bistvo oz. kaj je bit njihovega podjetja in tako bo vsebino za spletno stran najlažje in tudi najbolje spisal naročnik. Tukaj pa se velikokrat sooči z naslednjimi problemi, kot so, premalo znanja kako, premalo samozavesti...premalo želje po uspehu.

Uporabnika, ki je na spletni strani, se prepriča z vsebino, ki je na spletni strani. Od tega bo odvisno, ali spletna stran prepriča uporabnika v nadaljnjo brskanje in s tem se zadovolji uporabniško izkušnjo. Kvalitetna vsebina je torej tista, ki prepriča uporabnika da ostane dalj časa na spletni strani, prepriča pa ga tudi v to, da se še kdaj vrne. Vsebina mora biti kvalitetno napisana, nanašati se mora na tematiko spletne strani, biti mora uporabniku razumljiva. Vsebino na spletni strani je potrebno stalno osveževati, saj s tem podjetje izkaže ažurnost, spletni iskalniki pa tudi takšno spletno stran uvrstijo višje. Po domače rečeno, spletna stran živi in ne spi, kar imajo iskalniki zelo radi. 

 

Vmesna članek 1

 

Dobra vsebina na spletni strani je nekaj, pravilno napisana vsebina za iskalnike pa je spet nekaj drugega. Za iskalnike so pomembne prave ključne besede ki so del vsebine spletne strani, prav tako pa so tudi del iskalnih izrazov, ki jih uporabniki vpišejo v iskalnike. Vseeno s številom ključnih besed ni pametno pretiravati. Od 3% do 7% glede na vsebino je ok. Sicer pa, za naročnika je vedno dobrodošlo, ko piše vsebino za spletno stran, da se postavi v vlogo uporabnika.

  • Kaj bi želel sporočiti uporabniku
  • Da mu bo na najblj enostaven način obrazložil bistvo

Z veseljem vam pri pripravi vsebine svetujemo pri nas. Kar pokličite nas, pa se dogovorimo za pogovor ob dobri kavi.

Vas zanima mogoče tudi OPTIMIZACIJA spletne strani? Potem si preberite kaj vač o tem s klikom >> tukaj.


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet