E-mail marketing - 7 nasvetov za dober prodajni e-mail

 

Branje maila sploh ni cilj tistega, ki je mail poslal, ampak da po branju oz. videnem naredi neko transakcijo. Torej uporabnika preusmeriti na pošiljateljevo spletno stran. Kako sploh to doseči ob takšni poplavi mailov ki jih imamo danes. Ja, tudi nas včasih boli glava, kaj narediti drugače da bomo opazni. Ampak čas, ki je namenjen pisanju mailov, za katerimi stoji dobra vsebina, slika, naslov je še kako zelo pomemben. Ker nam je zelo pomembno, da je za napisano dobimo kakšen odziv, smo vam tokrat pripravili 8 nasvetov, za katere smo prepričani, da so koristni za vse, ki se poslužujejo e-mail marketinga.

Pa začnimo.

 

1. KDO JE NASLOVNIK?

Katero naslavljanje vam je bolj privlačno?

Primer 1: Spoštovani g. Jaka  oz. Jaka, nekaj smo pripravili za vas.

Primer 2: Spoštovani oz, Nekaj smo pripravili za vas....

 

Ljudje veliko raje vidijo, da čeprav v podzavesti vejo, da je bil mail poslan na več naslovov, da se še vedno počutijo, kot bi bil mail napisan zanje osebno. V tem primeru da ogovarjamo nekoga z imenom je odličen začetek, kjer si povečate možnost preusmeriti uporabnika na vašo spletno stran.

 

2. NASLOV MAILA

Naslov maila je zelo pomemben, saj je prvi stik vas z uporabnikom. Na osnovi maila se uporabnik odloči ali bo nadaljeval z branjem in kliknil na vaš mail. Številke so tiste, ki pritegnejo fokus. Naslov maila je zelo pomemben, saj odloča o tem, ali ste vrgli stran 2 uri za pripravo e-maila oz. ali ste vzbudili zanimanje za brskanje in branje vsebine na vaši spletni strani.

 

 Vmesna nasveti za dober email

 

3. BISTVO

Kaj je vaše bistvo? Ne utrujajte uporabnika z dolgimi nejasnimi sporočili. Malokdo si ob poplavi maila vzame čas, da prebere besedilo maila ki je dolgo 10 vrstic in več. Če bo uporabika vsebina zanimala, jo bo tako ali tako prebral na vaši spletni strani.

Povejte bistvo, kratko in jedrnato. 

 

4. NE KOMPLICIRAJTE

Vedeti morate, da za vsakim e-mail naslovom stoji prejemnik, ki je del nekega podjetja. Se pravi oseba ni podjetje, je samo človek kot vi, ki predstavlja podjetje. Ne bodite preveč strokovni, ampak na prijazen način približajte storitve uporabniku. Strokovni izrazi, ki so poznani vam v večini primerov niso poznani bralcu. Na enostaven, jasen način razložite, kaj ponujate.

 

5. JASNA NAVODILA

Ne zavajajte. Ko z naslovom sporočite, kaj uporabnika čaka v sporočilu, za tem tudi stojte. Ne želite si namreč, da Jaka klikne na mail, kjer je naslov o akcijski ponudbi kolesarske opreme, namesto tega pa ga pričaka vsebina o tekaški opremi. 

 

6. SPODBUDITE K DEJANJU

Veliko ste naredili s tem, da je uporabnik kliknil na vaš mail. Sedaj ga mora še prebrati. Ne ustavljajte se, ko ste že skoraj na cilju. Dobro sporočite, kaj želite od uporabnika, da je njegovo naslednje dejanje. Spodbujajte uporabnika s CTA (call to action), ki bralca

pelje na želeno vsebino. 

Podajamo nekaj primerov:

Preberi si več, klikni tukaj, več o nas tukaj....

 

 7. PREVERJANJE SPOROČILA

Vedno naj vaše marketinško sporočilo prebere še nekdo. Zakaj? Zgodi se, da svojih napak sploh ne opazimo. Tako dobite konstruktivno dobro namerno kritiko, kaj popraviti. Pazite na tiskarskega škrata. Sicer pa se postavite v vlogo bralca. Ste izpolnili njegova pričakovanja, če bi bila vloga obratna?

 

Vsi se trudimo biti opazni. Recepta za uspeh ni, če pri nekomu nekaj pije vodo, še ne pomeni da bo pri vas tudi. Sledite svojim sanjam in bodite unikatni. Trudite se, to je namreč uspeh.

 


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet