Spletne trgovine - Zakaj kupec zapusti nakupno košarico tik pred zdajci?

 

Kaj je tisto, kar obiskovalce zmoti pri nakupu. Mogoče nezaupanje v sam spletni nakup, ali preveč zakompliciran proces samega nakupa ''checkout'' strani? Tokrat se bomo poglobili v sam nakupni proces, kaj je bolje, en sam korak pri zaključku nakupa ali več korakov nakupnega procesa.

 

One page vs. Multi page checkout

Če se postavim tokrat v svojo kožo, kaj mi je dejansko bolj pri srcu v fizični trgovini? Rada grem s polnim vozičkom na blagajno, kjer sama opravim nakup brez blagajničarke. Zakaj? Ker vem da bom hitrejša. Hitrost je tudi ta, ki se je preselila na splet, v sam nakupni proces v spletni trgovini. Dokazano je, da od treh uporabnikov, ki so v fazi nakupa, do konca opravi nakup samo 1 oseba. Ta odstotek se z leti vedno bolj manjša, saj se lastniki spletnih trgovin vedno bolj zavedajo, da mora biti sam nakupni proces v spletni trgovini preprost. Večina checkout strani je bila kar nekaj časa sestavljena iz 2-4 strani, kjer so uporabnike spraševali po imenu in priimku pa tudi po emšu in skoraj toliko da niso zahtevali še št. zdravstvene kartice. Zakaj bi sploh potrebovali takšne podatke? Preveliko število zahtevanih podatkov uporabnika odvrne od nakupa, da zaključi nakupni proces. Saj ste tudi sami že kdaj zaradi prevelike gneče zapustili trgovino, kajne ? :)

 

Vmesna nakupna kosarica

 

Torej je ONE PAGE CHECKOUT najbolj optimala rešitev?

To je stran, kjer je celotni nakupni proces na eni strani, tako je uporabniku na voljo veliko bolj preprost ter prijazen nakupni proces. Odličen princip za dosego večjega odstotka nakupov v košarici. Naredimo še kratko primerjavo slabosti ter prednosti  ONE PAGE CHECKOUT vs. MULTI PAGE CHECKOUT.

 

ONE PAGE CHECKOUT

 

vnesma nakupna kosarica 1

 

Prednosti

Definitivno bi izpostavili hitrost, saj pri takšnem nakupnem procesu hitreje izpolnemo vsa polja in ne potrebujemo dodatnega časa za novi korak. Takšen nakupni proces privede tudi do tega, da ima uporabnik veliko manj časa za premislek ali bi zaključil svoj nakup. Uporabnik ima pred očmi ves proces nakupa in točno ve, koliko korakov je še do zaključka nakupa. Tako na koncu ni neprijetnih presenečenj o izpolnjevanju dodatnih polj. Vsa polja so tako na eni strani in ni potrebnih dodatnih navodil, navigacije za lažjo usmeritev uporabnika.

 

Slabosti

Videz je tisti, ki lahko uporabnika tudi tukaj odvrne od nakupa. Zakaj? Ker je lahko stran nepregledna zaradi preveliko polj, ki jih je potrebno izpolniti.

 

MULTI PAGE CHECKOUT

 

vnesma nakupna kosarica 2

 

Prednosti

Tukaj je možno imeti bolj kompleksna naročila, to pride v poštev, ko je več različnih naslovov za dostavo. Videz pa je tukaj tisti, ki tudi pije vodo, saj je skozi korake boljša preglednost.

 

Slabosti

Tukaj izpostavimo preveliko število korakov za celotni nakupni proces, kar poveča zapuščeno košarico.

 

 

Kaj si torej želite? Verjamemo da bolj polne košarice. Seveda pa moramo gledati na želje vsakega posameznika, kako izdelati dobro spletno trgovino, saj je na koncu vsak unikat. Kar pije vodo pri nekomu, ne pomeni, da bo tudi pri vas. Zgodba je tista, ki vas dela uspešne/drugačne. Zapomnite si to.

 

 


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet