Spletne strani - Kako zadržati OBISKOVALCA na spletni strani?

 

Če bo obiskovalcu spletne strani vsebina zanimiva, na njej ne bo brskal samo 40 sekund, ostane lahko tudi več kot minuto. Glavni cilj na spletnih straneh je konverzija. Kaj lahko podjetju predstavlja konverzija?

 

  • to, da je uporabnik na strani več kot pol minute
  • to, da se uporabnik prijavi na  e-novice
  • to,  da opravi telefonski klic
  • to, da opravi nakup v spletni trgovini
  • ...

Možnosti, kaj podjetju predstavlja konverzija je veliko. Konverzija pa ne sme predstavljati zgolj in samo nakupa. 

Dejstvo je, da več časa, ko uporabnik preživi na spletni strani, več možnosti ima podjetje, da predstavi svojo ponudbo, kar posledično vodi v večje zaupanje v podjetje, kot tudi v večjo možnost nakupa. Čas, ki ga uporabnik preživi na spletni strani, ima tudi veliko vlogo pri višjih pozicijah zadetkov spletne strani v iskalnikih. Spletne strani, ki so za uporabnika bolj relevantne, bodo v iskalnikih uvrščene višje.

 

1. JASNA VSEBINA

Večina uporabnikov zapusti spletno mesto, ker v samem štartu ne dobi iskanega. Spletna stran nima dobro definiranih storitev, le te so nejasne. Že na vstopni strani mora podjetje uporabniku sporočiti s čim se ukvarjaja. Pomembne informacije je potrebno izpostaviti, uporabi se call to action z jasnim ciljem, da se uporabnika pritegne k nadaljnjemu raziskovanju spletne strani.

 

2. ENOSTAVNA NAVIGACIJA SPLETNE STRANI

Uprabnika se nikakor ne sme ''prisiliti'' v to, da misli kaj na spletni strani mora storiti. Podati je potrebno jasne poti, da se uporabnika vodi. Storitve podjetja morajo biti dobro vidne ter pravilno označene. Podstrani je smiselno razporediti v podmenije. Besedila naj vsebujejo povezave, ki peljejo na določeno podstran oz. pristajalno stran, podkrepljena pa naj bodo tudi z vizualno podobo in call to action, ki vodijo na preostale podstrani z relevantno vsebino.

  

vmesna kako obdržati uporabnika na spletu

 

3. GLEDA SE Z OČMI

Definitivno zelo pomemben faktor so slike. Če bo podjetje dalo velik poudarek na dobre slike, bo s tem prepričal uporabnika v branje vsebine. Dobre slike in dobro vkomponiran tekst, zelo dobro vplivajo na končni izgled spletne strani. Oblikovanje mora biti privlačno, unikatno in usklajeno z namenom spletnega mesta. Obiskovalec bi moral iz spletne strani brez težav prepoznati  podjetje in blagovno znamko.

 

4. BERLJIVA VSEBINA

Veliko podjetij ima svoje okrajšave, fraze, ki so poznane le njim. Paziti je potrebno, da je ob takšnih besedah poleg vedno obrazložitev, ki bo uporabniku znana. Spletna stran naj ne vsebuje predolgih odstavkov, saj se težko ohrani uporabnikovo pozornost. Kratki, jedrnati stavki so odlični za ohranjanje pozornosti. Dolga besedila se ''razbijejo'' s slikami ali preostalimi grafikami. 

 

5. VIDEO

Odličen prikaz ter odlična možnost, ki se jo lahko vkomponira v spletno stran je definitivno video. Le ta naj ne bo predlog, max 2 min. Objavijo se naj  kakovostne in relevantne video vsebine, ki bodo izboljšale uporabniško izkušnjo  obiskovalcev. Pri tem je potrebno biti  pozoren, da video posnetek zaradi velikosti ne bo preobremenil spletne strani in podaljšal časa nalaganja le te.

 

To je le nekaj napotkov, kako zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo na spletni strani. Pri tem pa vam z veseljem pomagamo tudi pri nas. Kar pokličite nas.

 

 


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet