Spletne strani - Kaj je PRISTAJALNA stran na spletu?

 

Pristajalna stran ima točno določen namen. Da obiskovalca pripravi do nekega dejanja, torej do konverzije. Kaj pa pomeni za vas/nas konverzija? To je določeno dejanje, za katero želimo da ga obiskovalec opravi:

- registracija na spletno mesto

- vpis kontaktih podatkov za mailing listo

- prenos e-priročnika

...

 

DOBRA PRISTAJALNA STRAN

Velika je poplava vseh informacij, storitev in izdelkov na spletu. Recimo kupujemo avto ter pridemo na ogled v avto salon. Zelo nadležno in neprofesionalno bi izpadlo, če bi do nas pristopilo 5 prodajalcev, vsak pa bi ponujal ter prodajal svojo zgodbo, zakaj je določen avtomobil TOP, čeprav nas v prvi vrsti najbolj zanima testna vožnja. Ob takšnem pristopu bi verjetno vsak pobegnil iz salona. Prodajalec se morate fokusirati samo na eno stvar, največji benefit in tako obiskovalcu ponuditi eno samo rešitev.

Podobno je s pristajalnimi stranmi (landing page). Na spletnih straneh je večinoma preveč informacij. Postavite se v vlogo vašega kupca/obiskovalca spletne strani. Kako želite, da se vas na spletni strani obravnava? Pot po spletu naj bo pregledna, lahotna in z vidnimi infomacijami. Cilj je kupcu kar se da olajšati odločitev, pot do takšnega cilja pa je jasno izoblikovana ponudba namenjena točno določenim obiskovalcem.

 

JASEN CILJ JE ELEMENT USPEHA

Če je pristajalna stran neuporabna tako ne nagovarjate pravih obiskovalev. Pristajalna stran oz. landing page je stran, ki ima točno določen jasen cilja. Recimo ponujate nakup toplotne črpalke nekomu, ki ga zanima nakup  klimatske naprave. Nesmisel kajne? Smiselno je namreč postaviti več različic pristajalnih strani namenjenih uporabnikom  v različnih fazah nakupnega procesa.

 

PRISTAJALNA STRAN OZ. LANDING PAGE...

 

Vmesna pristajalna stran

 

naslovna pristajalna stran1

 

Seveda pa nas še vedno lahko pokličete za nasvet. 


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet