Grafično oblikovanje - Kaj pomeni kratica CGP in zakaj je POMEMBNA za podjetje?

 

Vsak podjetnik pride vsaj 1x na leto do te točke, ko se vpraša o svoji grafični podobi. Večina teh samo zamahne z roko in gre dalje češ, saj nam do sedaj ni nič manjkalo, zakaj bi sedaj investirali še v to. Če bi se vsak izmed podjetnikov zavedal, da je to, da podjetnik nima celostne grafične podobe veliko dražje, kot pa to, da investira vanjo.

 

KAJ JE CGP (celostna grafična podoba)?

To je celotna vizualna grafična podoba podjetja.  Vsak izmed vas pozna blagovno znamko Coca Cola. Samo ob misli na napis, takoj pomislimo na logotip. Zaradi celotne njihove celostne grafične podobe, deluje celoten njihov nastop in poslovanje zelo profesionalno in ugledno. Tudi publika takšnemu podjetju veliko bolj zaupa. Dobro pripravljena celostna grafična podoba pomeni velik prihranek časa, kot tudi denarja. Z dobro pripravo začetne grafične podobe podjetja, so elementi, ki pridejo v poštev kasneje (prospeki, letaki, spletna stran...) veliko bolj poenostavljeni in je tako proces oblikovanja novih promocijskih materialov bistveno hitrejši in lažji.

 

KATERI SO ELEMENTI CGP (celostne grafične podobe)? 

  • logotip (v različnih velikostih, oblikah, barvnih kombinacijah)
  • barvna shema podjetja
  • tipografija
  • spletna stran
  • slogan podjetja
  • vizitka
  • dokumenti (računi, dopisi, navodila, MS predloga, kuverte…)
  • grafični elementi (npr. maskota, prepoznavni liki)
  • marketinški plakati, letaki, zloženke
  • žige-mail podpis
  • reklamni materiali (majice, kape, skodelice, svinčniki, koledarji, bloki…)
  • napisi na vozilih

 

Vmesna cgp izdelava

 

KAKO SE LOTITI CGP-ja?

Ne glede na to, ali se svojega CGP-ja lotite sami, alivam  ga bo pripravil strokovnjak, je najprej dobro, da imate svojo strategijo in vizijo. Pri tem si ne pozabite odgovoriti na spodnja vprašanja, ki vam bodo pomagala pri razmišljanju in ustvarjanju lastne strategije ali bodo koristne informacije za tistega, ki se bo lotil priprave CGP-ja:

  • Kaj želite sporočati svojim strankam?
  • Kakšna je strategija podjetja?
  • Kako želite biti prepoznavni?
  • Kaj želite, da stranke mislijo o vas?
  • Je za vašim  podjetjem kakšna posebna zgodba, ki bi jo bilo vredno izpostavit?
  • Kdo je vaša glavna konkurenca in zakaj ste boljši, drugačni od njih?…

Potrebujete pomoč pri izdelavi celostne grafične podobe, z veseljem pomagamo rešiti nastalo situacijo. Kar pokličite nas, povabimo vas na kavico.


Naročite se na naše E-novice.

Tedensko spremljajte najbolj sveže novice ter nasvete s področja spleta.

povabilo na kavo splet